Dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń trybuny głównej, budynku kasowego oraz budynku sanitarno-gastronomicznego Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli

Data publikacji 2019-06-14
Data zakończenia 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561621-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia ruchomego, które zostało szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ „Przedmiar robót”,
w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: Tom 2 oraz na rysunkach.
2. Wyposażenie fabrycznie nowe – rok produkcji 2018 lub 2019.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie pięciu dni przed dostawą.
4. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji
i bezpiecznej obsługi wyposażenia.
5. Wykonawca, który nie jest producentem winien posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
6. Wykonawca będzie wykonywał pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej w miejscu dostawy – Stalowa Wola.
7. W przypadku serwisowania sprzętu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z jego transportem do punktu serwisowego
i naprawy w trakcie trwania gwarancji.
8. Zamawiający będzie zgłaszał wady i awarie przedmiotu zamówienia elektronicznie (faks, e-mail) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
9. Wyposażenie nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń jego producenta.
10. Dostarczone wyposażenie powinno być w pełni sprawne i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz być wolne od wad prawnych
i fizycznych.
11. Wraz ze wyposażeniem Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
a) dokumenty gwarancyjne,
b) instrukcje obsługi w języku polskim,
c) certyfikaty znaków bezpieczeństwa, atesty (o ile taki obowiązek istnieje),
d) deklaracje zgodności,
e) książki serwisowe w języku polskim.
12. Wymagany okres gwarancji – minimum 24 miesiące.
13. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny – minimum 60 miesięcy od momentu dostawy.
14. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 432d3b67-56b3-44b2-b519-18196f2fcb77
Biuletyn 561621-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Regon 83021758200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hutnicza
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Stalowa Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 37-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 015 8422562, 8447338
Zamawiajacy fax 015 8422562, 8447338
Zamawiajacy email mosir@pro.onet.pl
Adres strony url http://www.bip.mosir.stalowawola.pl
Adres strony internetowej http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/ms/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Jednostką prowadzącą postępowanie w imieniu Zamawiającego, za wyjątkiem zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą na podstawie Pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Stalowej Woli z dnia 11 stycznia 2019 r. (znak: ORG-IV.0052.28.2019) jest: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.mosir.stalowawola.pl.pl/ms/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.mosir.stalowawola.pl.pl/ms/zamowienia-publiczne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, sekretariat, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń trybuny głównej, budynku kasowego oraz budynku sanitarno-gastronomicznego Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli
Numer referencyjny MOSiR/ZP/04/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia ruchomego, które zostało szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ „Przedmiar robót”, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: Tom 2 oraz na rysunkach. 2. Wyposażenie fabrycznie nowe – rok produkcji 2018 lub 2019. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie pięciu dni przed dostawą. 4. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi wyposażenia. 5. Wykonawca, który nie jest producentem winien posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. 6. Wykonawca będzie wykonywał pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej w miejscu dostawy – Stalowa Wola. 7. W przypadku serwisowania sprzętu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z jego transportem do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. 8. Zamawiający będzie zgłaszał wady i awarie przedmiotu zamówienia elektronicznie (faks, e-mail) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 9. Wyposażenie nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń jego producenta. 10. Dostarczone wyposażenie powinno być w pełni sprawne i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz być wolne od wad prawnych i fizycznych. 11. Wraz ze wyposażeniem Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: a) dokumenty gwarancyjne, b) instrukcje obsługi w języku polskim, c) certyfikaty znaków bezpieczeństwa, atesty (o ile taki obowiązek istnieje), d) deklaracje zgodności, e) książki serwisowe w języku polskim. 12. Wymagany okres gwarancji – minimum 24 miesiące. 13. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny – minimum 60 miesięcy od momentu dostawy. 14. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-09-17T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-10-04T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 400 000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie przynajmniej 1 dostawę mebli wraz z montażem na kwotę 300 000 zł oraz przynajmniej 1 dostawę sprzętu gospodarstwa domowego (RTV lub AGD) na kwotę co najmniej 80 000 zł. Powyższy warunek można spełnić za pomocą przedstawienia większej ilości dostaw, których suma będzie równa lub wyższa od postawionych warunków. Wykonawca ma również prawo przedstawić 1 dostawę która zawierać będzie wszystkie zawarte w warunkach wymagania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3, ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, 2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r. poz. 798), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie. 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory itd., programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego – w celu potwierdzenia parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga aby na wezwanie dołączyć: wzornik płyt meblowych, wzornik tapicerki oraz zdjęcia lub rysunki lub katalogi oferowanego wyposażenia. 2) Wszystkie pozostałe dokumenty zawarte w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: Tom 2 nie są wymagane.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) .Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzącego postępowanie: Bank PKO BP SA Oddział 1 w Stalowej Woli, nr konta: 31 1020 4913 0000 9702 0117 7039, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804). 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument, potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 3 pkt 2 – 5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać: „Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr MOSiR/ZP/04/2019”. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium. 6. W pozostałych przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 – 5 SIWZ, wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału i kopii dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie tego dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się aby oryginał dokumentu załączyć do oferty w osobnej kopercie a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 3 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby treść dokumentu gwarancji zawierała w szczególności następujące informacje: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znaku postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium, wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 12 i ust. 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. 14. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)