1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem do miejsc dostawy) artykułów biurowych i papieru ksero zwanych dalej „artykułami biurowymi” oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w poniższej specyfikacji.
2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej „artykułami biurowymi” oraz materiały eksploatacyjne na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w „Wykazie zamawianych artykułów” wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwaną dalej SIWZ, oraz w „Wykazie zamawianego papieru” wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 B do SIWZ. Dostawa materiałów eksploatacyjnych odbędzie się jednorazowo do siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie w ilości i asortymencie określonym w Specyfikacji Technicznej Zamawianych Materiałów wg załącznika nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 4 C do SIWZ.
3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 4 A, 4 B do SIWZ.
4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych zostały określone w rozdziale III SIWZ pkt 6 oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw.
5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami:
Zadanie nr 1 – dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.1. w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych.
Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.2.
Zadanie nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.3. w tym tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w zadaniu nr 1 artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki i minimalne parametry określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne.
7. Za artykuły równoważne (zadanie nr 1) należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest, co najmniej taka, jak wymagana przez Zamawiającego. Artykuły nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia.
8.Zamawiający wymaga dostarczenia (zadanie 3) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (oryginalnych lub równoważnych) fabrycznie nowych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowanych w żadnym zakresie, niepowodujących uszkodzeń sprzętu lub utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną.
9.Dostawy artykułów biurowych (zadanie nr 1,2) oraz materiałów eksploatacyjnych do jednostek Zamawiającego będą realizowane:
Zadanie nr 1 - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załącznika nr 4A do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 15.10.2019 r. Dostawa artykułów biurowych do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostanie zrealizowana w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Biur Powiatowych.
Zadanie nr 2 – dostawa papieru ksero w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Zadanie nr 3 – dostawa materiałów eksploatacyjnych, w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy do siedziby Zamawiającego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie.
10.Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu.
11.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe i na materiały eksploatacyjne na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym (wraz z dołączonym dokumentem WZ dotyczy artykułów biurowych i papieru ksero) .
12.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawarte są we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 4 A, 4 B, 4 C do SIWZ.
|
GuidZP400 |
1d65684a-100d-482f-a3a1-2558831e6f54
|
Biuletyn |
561273-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
|
Regon |
10613083001610
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szafera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-245
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 698 400
|
Zamawiajacy fax |
914 394 763
|
Zamawiajacy email |
malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna. Agencja płatnicza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
|
Numer referencyjny |
OR16.2610.3.2019.MZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem do miejsc dostawy) artykułów biurowych i papieru ksero zwanych dalej „artykułami biurowymi” oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w poniższej specyfikacji.
2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej „artykułami biurowymi” oraz materiały eksploatacyjne na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w „Wykazie zamawianych artykułów” wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwaną dalej SIWZ, oraz w „Wykazie zamawianego papieru” wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 B do SIWZ. Dostawa materiałów eksploatacyjnych odbędzie się jednorazowo do siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie w ilości i asortymencie określonym w Specyfikacji Technicznej Zamawianych Materiałów wg załącznika nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 4 C do SIWZ.
3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 4 A, 4 B do SIWZ.
4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych zostały określone w rozdziale III SIWZ pkt 6 oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw.
5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami:
Zadanie nr 1 – dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.1. w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych.
Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.2.
Zadanie nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonym w rozdziale III SIWZ pkt 6.3. w tym tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w zadaniu nr 1 artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki i minimalne parametry określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne.
7. Za artykuły równoważne (zadanie nr 1) należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest, co najmniej taka, jak wymagana przez Zamawiającego. Artykuły nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia.
8.Zamawiający wymaga dostarczenia (zadanie 3) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (oryginalnych lub równoważnych) fabrycznie nowych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowanych w żadnym zakresie, niepowodujących uszkodzeń sprzętu lub utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną.
9.Dostawy artykułów biurowych (zadanie nr 1,2) oraz materiałów eksploatacyjnych do jednostek Zamawiającego będą realizowane:
Zadanie nr 1 - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załącznika nr 4A do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 15.10.2019 r. Dostawa artykułów biurowych do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostanie zrealizowana w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Biur Powiatowych.
Zadanie nr 2 – dostawa papieru ksero w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Zadanie nr 3 – dostawa materiałów eksploatacyjnych, w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy do siedziby Zamawiającego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie.
10.Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu.
11.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe i na materiały eksploatacyjne na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym (wraz z dołączonym dokumentem WZ dotyczy artykułów biurowych i papieru ksero) .
12.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawarte są we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 4 A, 4 B, 4 C do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-15T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia:
- w zakresie I części zamówienia na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie nie dłużej jednak niż do dnia 15.10.2019 r. oraz do wyczerpania asortymentu artykułów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia i maksymalnej wartości umowy w każdej części zamówienia, określonej na podstawie oferty Wykonawcy (§ 5 ust. 3 wg załącznika nr 4 A B do SIWZ)
- w zakresie II i III części zamówienia - w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszej sekcji składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 niniejszej sekcji zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 1 albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 3 niniejszej sekcji w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów (tj. odpisu z właściwego rejestru/centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W sytuacji gdy ww. dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym tylko w języku obcym, Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz z tłumaczeniami na język polski.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły biurowe, papier ksero, materiały eksploatacyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć w zakresie
poszczególnych części zamówienia:
Część I zamówienia:
a) w przypadku oferowania artykułów równoważnych:
- próbki artykułów w ilości po 1 szt. dla pozycji w których podano nazwy własne artykułów – tj. poz. 12 - 13, 22-25, 80- 83, 112- 113 (pkt. 6.1 rozdz. III SIWZ)
- karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis w tym parametry wskazane przez Zamawiającego (pkt 6.1. rozdz. III SIWZ) dla oferowanych artykułów w poz. 12-13, 22-25, 80-83
formularza ofertowego tj. długopisy, dziurkacze, zszywacze, skoroszyty, teczki kartonowe wiązane i z gumką.
b) karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis dla oferowanych artykułów w poz. 63 formularza ofertowego tj. koszulki A4 (pkt 6.1. rozdz. III SIWZ)
Z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że oferowane artykuły spełniają wymagania Zamawiającego określone w pkt 6.1 rozdz. III SIWZ).
Część II zamówienia:
a) dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oferowanego papieru ksero (specyfikacja techniczna, wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub inny równoważny) dla poz. 1,2 specyfikacji przedmiotu zamówienia – papieru ksero (rozdział III SIWZ pkt 6.2.)
Część III zamówienia:
1) certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji oferowanych materiałów równoważnych przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001 lub normami równoważnymi.
Oferowane artykuły równoważne w poszczególnych pozycjach winny być określone w formularzu ofertowym (załącznik nr 1C do SIWZ) poprzez podanie nazwy producenta tych materiałów, symbolu/kodu produktu, oraz wydajności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo do podpisania oferty wystawione w sposób określony przepisami prawa cywilnego (oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia),
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub
potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia),
3. Zobowiązanie wymienione w rozdziale VI pkt 7 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (oryginał).
4.W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi,
których wskazane zdolności dotyczą.
5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w rozdziale VI SIWZ pkt 6.1 ppkt 1).
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie poszczególnych części zamówienia w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji
zamówienia z podwykonawców lub innych podmiotów,
2) inne zmiany tj. zmiany przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 A, 4 B, 4 C do SIWZ.
3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1)administratorem danych osobowych (dalej: administrator) pozyskanych w toku postępowania jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa. Z administratorem danych osobowych można skontaktować się poprzez e-mail info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa;
2)administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny administratora, wskazany w ppkt 1);
3)Pani/Pana dane osobowe pozyskane przez administratora przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu:
a)przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych” znak sprawy OR16.2610.3.2019.MZP prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w tym również na potrzeby postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą i Sądami Powszechnymi,
b)realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c)przekazania dokumentacji postępowania do organów kontrolnych,
d)udzielenia informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1330);
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a)osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) dalej „ustawa”;
b)organy kontrolne,
c)osoby lub podmioty, którym administrator udzieli informacji publicznej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1330),
d)podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
5)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia niniejszego postępowania . Ponadto zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie poddane zostaną archiwizacji. W przypadku, gdy w okresie przechowywania danych osobowych w celach archiwalnych wystąpi konieczność przetwarzania danych osobowych w zakresie wskazanym w ppkt 3 lit. c-d) dane te będą przetwarzane;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy – Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy – Prawo zamówień publicznych.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem do miejsc dostawy) artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe zwane dalej „artykułami biurowymi” na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w „Wykazie zamawianych artykułów” wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 A do SIWZ.
3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 A do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w zadaniu nr 1 artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki i minimalne parametry określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne.
5. Materiały biurowe (zadanie nr 1) muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Materiały biurowe muszą być dopuszczone do obrotu.
6.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym wraz
z dołączonym dokumentem WZ.
7.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem do miejsc dostawy) papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w poniższej specyfikacji.
2.Wykonawca dostarczy papier ksero na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w „Wykazie zamawianego papieru” wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 B do SIWZ.
3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw papieru ksero określono w załączniku nr 2 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 B do SIWZ.
4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych papieru ksero zostały określone w rozdziale III pkt 6 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy jw.
5.Papier ksero (zadanie nr 2) musi być fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu, oznaczony etykietami lub opisem umożliwiającymi identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Papier ksero musi być dopuszczony do obrotu.
6.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na papier ksero na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym wraz
z dołączonym dokumentem WZ.
7.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem do miejsc dostawy) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w poniższej specyfikacji.
2. Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne na swój koszt i ryzyko do siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie w ilości i asortymencie określonym w Specyfikacji Technicznej Zamawianych Materiałów wg załącznika nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 4 C do SIWZ
3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów eksploatacyjnych zostały określone w rozdziale III pkt 6 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy.
4.Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (oryginalnych lub równoważnych) fabrycznie nowych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowanych w żadnym zakresie, niepowodujących uszkodzeń sprzętu lub utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (oryginalnych lub równoważnych) fabrycznie nowych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowanych w żadnym zakresie, niepowodujących uszkodzeń sprzętu lub utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną.
6. Specyfikacja techniczna materiałów eksploatacyjnych określona w pkt 6.3 III rozdziału SIWZ, zawiera typ urządzenia, do którego mają być przeznaczone materiały, zamawianą ilość materiałów, oraz rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu wraz z parametrami technicznymi w tym wydajnością.
7. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Materiały eksploatacyjne
winny posiadać zabezpieczenia, które pozwolą na prawidłowe przechowanie oraz bezpieczny transport oraz zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był wcześniej
otwierany/używany. Na nowych tonerach wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku.
8. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, określonym typem urządzenia, dla którego są przeznaczone i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających warunki określone w SIWZ, a w szczególności dotyczy to bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, posiadających takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej na sprzęt, a także uszkodzeń sprzętu.
9. Za materiały oryginalne należy uznawać materiały wyprodukowane przez producentów sprzętu, w których mają być stosowane, niebędące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane, nieposiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
10. Za materiały równoważne w stosunku do materiałów oryginalnych należy uznawać materiał:
a) fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, materiał nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2019 r. , wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 14001 oraz 9001lub normami równoważnymi,
b) materiał nie może być regenerowany,
c) nienoszący śladów użytkowania oraz opatrzony znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy/kod producenta,
d) zapewniający nie gorsze parametry eksploatacyjne (w szczególności równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność) niż materiały oryginalne,
e) kompatybilny ze sprzętem do którego jest przeznaczony tj. równoważny materiał eksploatacyjny nie powodujący ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, zapewniający pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia drukującego, informujący o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera itp.,
f) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem urządzenia drukującego, monitującym stan materiałów eksploatacyjnych,
g) który nie narusza gwarancji producenta urządzenia drukującego ani w żadnym stopniu praw patentowych i własności intelektualnej.
11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawa materiałów potwierdzona będzie protokołem zdawczo - odbiorczym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do projektu umowy stanowiącym załącznik nr 4C do SIWZ.
12. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia Zamawiającego w wyniku użycia dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
a) pokrycia kosztów naprawy urządzenia wykonanej przez autoryzowany serwis. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) będzie ekspertyza wystawiona przez autoryzowany serwis producenta sprzętu sporządzona na koszt Wykonawcy. Wybór serwisu, który ma wykonać ekspertyzę oraz naprawić sprzęt dokonuje Zamawiający. Koszty związane z naprawą urządzenia przez autoryzowany serwis ponosi w całości Wykonawca,
b) wymiany na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia całej dostawy materiałów danego typu na materiały o właściwej jakości i wymaganych parametrach, jeśli Zamawiający w okresie trwania gwarancji i rękojmi stwierdzi więcej niż 10 % ich wadliwości, na koszt Wykonawcy,
13. Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik 4 C do SIWZ.
|
| |