| GuidZP400 |
6c13d1be-dd30-424c-a51c-2e7bb95e1be6
|
| Biuletyn |
551957-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań
|
| Regon |
63125782200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kolegiacki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61-841
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
618 785 210
|
| Zamawiajacy fax |
61 878 50 85
|
| Zamawiajacy email |
zp@um.poznan.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.poznan.pl
|
| Adres strony internetowej |
http://bip.poznan.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa z montażem wyposażenia meblowego do pracowni szkolnych oraz szkolenie w zakresie ich użytkowania
|
| Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.64.2019.MA
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem narzędzi i pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnej oraz szkolenie w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego dla szkoły w ramach projektu „Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania”, zgodnie z Przedmiotem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2) Warunkiem prawidłowej realizacji projektu jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi, m. in. w: umowie dofinansowanie nr RPWP.09.03.04-30-0001/16-00 oraz Studium Wykonalności.
3) Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości.
4) Wymagane jest zapewnienie minimum 24- miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.
5) Wymagane jest zapewnienie minimum jednego bezpłatnego przeglądu serwisowego w okresie 24 miesięcy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
1) Sprzedaż, dostawa, montaż, konfiguracja i instalacja TOWARU przez Wykonawcę: do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
2) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu umowy: do 75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wyposażenia meblowego do pracowni szkolnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowana dostawa (towar) odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Przedmiocie Umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ;
c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ;
d) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy;
e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Ustala się wadium w wysokości: 1 500,00 zł
Wymagania określono w pkt VIII SIWZ
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie
z § 11 umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|