Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Dostarczane wyroby muszą posiadać oznaczoną datę przydatności do spożycia nie krótszą niż 5 dni od daty sprzedaży.
Dostarczane mięso surowe nie może być poddane procesowi nastrzykiwania i nie może zawierać dodatków konserwujących.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dostaw w niezależnym laboratorium, na koszt wykonawcy, pod kontem zgodności zawartości, składu i jakości wędlin i mięsa, z wymaganymi normami, w szczególności z Polska Normą.
Wykonawca uwzględni każdorazowo przy dostawach, nieodpłatne zwiększenie ilości na poczet odrzutów (sznurki, klipsy metalowe, osłonki foliowe, foremki aluminiowe, wykałaczki itp. ), które powstają podczas porcjowania wędlin, w ilości nie mniejszej niż 0,5 kg na każde 13 kg dostarczanych wyrobów. Jeżeli dostarczana partia towaru jest mniejsza niż 13 kg, należy zwiększyć ilość proporcjonalnie do faktycznej wagi.
Dostawy towaru będą odbywać się w każdy poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek
w godzinach między 700 a 800. Zamawiający zastrzega sobie, w sytuacjach nagłych
i nieprzewidzianych, możliwość dostawy towaru w inny dzień lub w innych godzinach.
Formularz cenowy (Załącznik nr 2) określa standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
|
GuidZP400 |
6f0175f9-a0fa-4815-8ca6-c4dcfb31e3ba
|
Biuletyn |
561096-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
|
Regon |
65459800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kwiatowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krasnystaw
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 576 32 15
|
Zamawiajacy fax |
82 576 10 84
|
Zamawiajacy email |
dpskrasnystaw@op.pl
|
Adres strony url |
www.dpskrasnystaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-krasnystaw.bipstrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa i wędlin
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Dostarczane wyroby muszą posiadać oznaczoną datę przydatności do spożycia nie krótszą niż 5 dni od daty sprzedaży.
Dostarczane mięso surowe nie może być poddane procesowi nastrzykiwania i nie może zawierać dodatków konserwujących.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dostaw w niezależnym laboratorium, na koszt wykonawcy, pod kontem zgodności zawartości, składu i jakości wędlin i mięsa, z wymaganymi normami, w szczególności z Polska Normą.
Wykonawca uwzględni każdorazowo przy dostawach, nieodpłatne zwiększenie ilości na poczet odrzutów (sznurki, klipsy metalowe, osłonki foliowe, foremki aluminiowe, wykałaczki itp. ), które powstają podczas porcjowania wędlin, w ilości nie mniejszej niż 0,5 kg na każde 13 kg dostarczanych wyrobów. Jeżeli dostarczana partia towaru jest mniejsza niż 13 kg, należy zwiększyć ilość proporcjonalnie do faktycznej wagi.
Dostawy towaru będą odbywać się w każdy poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek
w godzinach między 700 a 800. Zamawiający zastrzega sobie, w sytuacjach nagłych
i nieprzewidzianych, możliwość dostawy towaru w inny dzień lub w innych godzinach.
Formularz cenowy (Załącznik nr 2) określa standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|