Dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów szewnych oraz taśm i siatek do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

Data publikacji 2019-06-14
Data zakończenia 2019-06-25 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561057-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336920007, 331411001, 336920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów szewnych oraz taśm i siatek do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z podziałem na części:

Część nr 1 – płyny infuzyjne
Część nr 2 – chemikalia,
Część nr 3 – galenika
Część nr 4 – materiały opatrunkowe I
Część nr 5 – materiały opatrunkowe II
Część nr 6 – taśmy i siatki
Część nr 7 – materiały szewne

2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV: 33692000-7 - roztwory lecznicze
33141100-1 - opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawiera – Formularz asortymentowo – cenowy załącznik 1B do SIWZ.
4. Okres gwarancji i rękojmia obejmująca cały okres trwania umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
7. Nazwy międzynarodowe, postać, dawki oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik 1 B do formularza ofertowego.
8. Termin ważności oferowanych produktów farmaceutycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
10. Termin dostawy dla części nr 1, 2 i 3 do 24 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia telefonicznie, e-mail lub faksem.
11. Termin dostawy tzw. „pilnej” dla części nr 1, 2 i 3 do 10 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
12. Termin dostawy dla części nr 4,5,6 i 7 do 4 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznie, e-mail lub faksem.
13. Termin dostawy tzw. „pilnej” dla części nr 4, 5, 6 i 7 do 48 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
15. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełnionych
17. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca sukcesywnie dostarczy przedmiot umowy w okresie 12 m-cy od daty zawarcia umowy, tj. od dnia 01.08.2019 r., do dnia 31.07.2020 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a23df20-180f-49a5-bed9-a43a442473b2
Biuletyn 561057-N-2019
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Regon 89004717900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 877 183
Zamawiajacy fax 748 877 103
Zamawiajacy email sadowska@szpital.walbrzych.pl
Adres strony url www.szpital.walbrzych.pl
Adres strony internetowej www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Specjalistryczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E.Biernackiego, 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10, SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów szewnych oraz taśm i siatek do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Numer referencyjny ZP/PN/7/DP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów szewnych oraz taśm i siatek do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z podziałem na części: Część nr 1 – płyny infuzyjne Część nr 2 – chemikalia, Część nr 3 – galenika Część nr 4 – materiały opatrunkowe I Część nr 5 – materiały opatrunkowe II Część nr 6 – taśmy i siatki Część nr 7 – materiały szewne 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 33692000-7 - roztwory lecznicze 33141100-1 - opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawiera – Formularz asortymentowo – cenowy załącznik 1B do SIWZ. 4. Okres gwarancji i rękojmia obejmująca cały okres trwania umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 7. Nazwy międzynarodowe, postać, dawki oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik 1 B do formularza ofertowego. 8. Termin ważności oferowanych produktów farmaceutycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 10. Termin dostawy dla części nr 1, 2 i 3 do 24 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia telefonicznie, e-mail lub faksem. 11. Termin dostawy tzw. „pilnej” dla części nr 1, 2 i 3 do 10 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 12. Termin dostawy dla części nr 4,5,6 i 7 do 4 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznie, e-mail lub faksem. 13. Termin dostawy tzw. „pilnej” dla części nr 4, 5, 6 i 7 do 48 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełnionych 17. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej IV. Termin wykonania zamówienia Wykonawca sukcesywnie dostarczy przedmiot umowy w okresie 12 m-cy od daty zawarcia umowy, tj. od dnia 01.08.2019 r., do dnia 31.07.2020 r.
Cpv glowny przedmiot 33692000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi – dot. części nr 1, 2 i 3. Dla części nr 4,5,6 i 7 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Opis warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Opis warunku: o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który, wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - dla części nr 1 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali płynów infuzyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł każde; - dla części nr 2 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali chemikalia o wartości brutto nie mniejszej niż 3 500,00 zł każde; - dla części nr 3 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali galeniki o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł każde; - dla części nr 4 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie mniejszej niż 280 000,00 zł każde; - dla części nr 5 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie mniejszej niż 8 000,00 zł każde - dla części nr 6 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali taśm i siatek o wartości brutto nie mniejszej niż 76 000,00 zł każde - dla części nr 7 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów szewnych o wartości brutto nie mniejszej niż 130 000,00 zł każde 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia , lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Przez stosowna sytuację, o której mowa powyżej należy rozumieć sytuacje kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu , że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia. - udostępnione zasoby pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie zajdą wobec podmiotów udostepniających podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz ust. 5 pkt 1. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. tzn. a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, c) brak podstaw wykluczenia. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich, lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży , dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. l, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wymaga polisy OC na wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł wraz z dowodem jej opłacenia. ) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wydania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów: - kopię Certyfikatu Rejestracyjnego oferowanych leków - kopię Certyfikatu Rejestracyjnego oferowanych wyrobów medycznych.
Inne dokumenty niewymienione 1 Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie (zał. 2a i 2b do siwz) udokumentować, 2) co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP w zakresie opisanym przez Zamawiającego; 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy; 5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedłożenia na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 10. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. Ust.1 pkt 24 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w art. 51 ust. la, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3, przekazują (bez wezwania) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: - dla części nr 1 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 zł) - dla części nr 2 - 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100 zł) - dla części nr 3 - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 zł) - dla części nr 4 - 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście 00/100 zł) - dla części nr 5 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 zł) - dla części nr 6 - 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł) - dla części nr 7 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 zł) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. I / O Wałbrzych, Nr 65 1020 3668 0000 5302 0406 3244 z dopiskiem: Wadium - „Dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów szewnych oraz taśm i siatek do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). w terminie przewidzianym na złożenie ofert 25.06.2019 r., do godz.10:00, sposób przekazania: Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub innej formie, do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię, a oryginał należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie oznakowanej „Wadium – Dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów szewnych oraz taśm i siatek do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu”. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określono warunki takiej zmiany (art.144 ust.1 Ustawy Pzp): 1) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zmianami przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia lub wystąpią zdarzenia spowodowane siłą wyższą. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości przedmiotu umowy. 4) Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 5) W przypadku zmiany rachunku bankowego i innych danych stron w tym: status prawny Stron. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. a) Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 1637) i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986). Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności Art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji]. b)Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
IV 4 4 data 2019-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa chemikalia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa galenika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa materiały opatrunkowe I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa taśmy i siatki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa materiały szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy tzw. "pilnej"
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)