GuidZP400 |
75dfa19c-c83f-44f9-8d26-6c35f65834cc
|
Biuletyn |
561039-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Oświaty Karlino
|
Regon |
33038930100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szymanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Karlino
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 117 780
|
Zamawiajacy fax |
943 117 780
|
Zamawiajacy email |
oswiata@karlino.home.pl
|
Adres strony url |
http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Razem w zawodową przyszłość!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Oświaty Karlino, ul. Szymanowskiego 17, 78-230 Karlino (pokój nr 4)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi II.
|
Numer referencyjny |
ZO.26.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje:
a) zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część a,
b) zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część b,
c) zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część a,
d) zadanie częściowe nr 4 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część b,
e) zadanie częściowe nr 5 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część c,
f) zadanie częściowe nr 6 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część d.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) zadanie częściowe nr 1 - wykonanie dostawy urządzeń pomiarowych i sterowniczych, zasilaczy, zestawu lutowniczego,
b) zadanie częściowe nr 2 - wykonanie dostawy narzędzi i przyrządów pomiarowych i sterowniczych, lupy, stacji lutowniczych,
c) zadanie częściowe nr 3 - wykonanie dostawy urządzeń numerycznych do frezowania i toczenia,
d) zadanie częściowe nr 4 - wykonanie dostawy urządzeń do frezowania, toczenia, szlifowania i przecinania,
e) zadanie częściowe nr 5 - wykonanie dostawy stołów warsztatowych i imadeł,
f) zadanie częściowe nr 6 - wykonanie dostawy narzędzi i wyrobów do wiercenia, frezowania, toczenia i przecinania oraz narzędzi warsztatowych i pomiarowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia udzielenia zamówienia, dla każdego zadania częściowego.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowy opis lub katalog lub folder (w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski) oferowanych produktów dla zadań częściowych nr 3 i 4 (tokarka numeryczna CNC, frezarka numeryczna CNC, tokarka uniwersalna, frezarko-wiertarka, szlifierka dwutarczowa, przecinarka taśmowa) potwierdzający ich zgodność z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zawierający nazwę producenta/producentów oraz numery katalogowe (lub model lub symbol), tak by możliwa była jednoznaczna ich identyfikacja.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp oraz w zakresie określonym w pkt III.2.2 - składane wraz z ofertą. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 ze zm.). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jakakolwiek zmiana w toku przedmiotowego postępowania (np. włączenie wykonawcy do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie:
- dla zadania częściowego nr 3 - 2000zł,
- dla zadań częściowych nr 1, 2, 4, 5 i 6 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania.
3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
- nr konta: 67 1020 2791 0000 7702 0247 1092
5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania
i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w przypadku: 1) zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy; 2) gdy zachodzi konieczność zastąpienia przyjętych materiałów (sprzętu) innymi, pod warunkiem, że spełniają wymagania określone w SIWZ (wraz z załącznikami), a zmiana (wykazana przez wykonawcę) wynika, w szczególności: a) ze zmiany producenta, b) producent zakończył produkcję (lub zaprzestano dystrybucji) tych materiałów lub zostały one wycofane z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, c) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych; 3) zmian umowy związanych ze zmianą stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanego przedmiotu umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcę; 4) zmian terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykazanych przez wykonawcę; 5) innych istotnych zmian umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie publikacji ogłoszenia o zamówieniu - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a która spowoduje, że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Przewiduje się unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część a
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
wykonanie dostawy urządzeń pomiarowych i sterowniczych, zasilaczy, zestawu lutowniczego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część b
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38552000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
wykonanie dostawy narzędzi i przyrządów pomiarowych i sterowniczych, lupy, stacji lutowniczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część a
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42620000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
wykonanie dostawy urządzeń numerycznych do frezowania i toczenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie częściowe nr 4 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część b
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42620000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
wykonanie dostawy urządzeń do frezowania, toczenia, szlifowania i przecinania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
zadanie częściowe nr 5 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część c
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
wykonanie dostawy stołów warsztatowych i imadeł
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
zadanie częściowe nr 6 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część d
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43132300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
wykonanie dostawy narzędzi i wyrobów do wiercenia, frezowania, toczenia i przecinania oraz narzędzi warsztatowych i pomiarowych
|
| |