wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi II.

Data publikacji 2019-06-14
Data zakończenia 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Zakład Oświaty Karlino
Miejscowość Karlino
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble różne,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561039-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 385520009, 426200008, 391512007, 431323000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje:
a) zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część a,
b) zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część b,
c) zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część a,
d) zadanie częściowe nr 4 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część b,
e) zadanie częściowe nr 5 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część c,
f) zadanie częściowe nr 6 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część d.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) zadanie częściowe nr 1 - wykonanie dostawy urządzeń pomiarowych i sterowniczych, zasilaczy, zestawu lutowniczego,
b) zadanie częściowe nr 2 - wykonanie dostawy narzędzi i przyrządów pomiarowych i sterowniczych, lupy, stacji lutowniczych,
c) zadanie częściowe nr 3 - wykonanie dostawy urządzeń numerycznych do frezowania i toczenia,
d) zadanie częściowe nr 4 - wykonanie dostawy urządzeń do frezowania, toczenia, szlifowania i przecinania,
e) zadanie częściowe nr 5 - wykonanie dostawy stołów warsztatowych i imadeł,
f) zadanie częściowe nr 6 - wykonanie dostawy narzędzi i wyrobów do wiercenia, frezowania, toczenia i przecinania oraz narzędzi warsztatowych i pomiarowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75dfa19c-c83f-44f9-8d26-6c35f65834cc
Biuletyn 561039-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Oświaty Karlino
Regon 33038930100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szymanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Karlino
Zamawiajacy kod pocztowy 78-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 117 780
Zamawiajacy fax 943 117 780
Zamawiajacy email oswiata@karlino.home.pl
Adres strony url http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Razem w zawodową przyszłość!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Oświaty Karlino, ul. Szymanowskiego 17, 78-230 Karlino (pokój nr 4)
Nazwa nadana zamowieniu wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi II.
Numer referencyjny ZO.26.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje: a) zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część a, b) zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część b, c) zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część a, d) zadanie częściowe nr 4 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część b, e) zadanie częściowe nr 5 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część c, f) zadanie częściowe nr 6 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część d. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zadanie częściowe nr 1 - wykonanie dostawy urządzeń pomiarowych i sterowniczych, zasilaczy, zestawu lutowniczego, b) zadanie częściowe nr 2 - wykonanie dostawy narzędzi i przyrządów pomiarowych i sterowniczych, lupy, stacji lutowniczych, c) zadanie częściowe nr 3 - wykonanie dostawy urządzeń numerycznych do frezowania i toczenia, d) zadanie częściowe nr 4 - wykonanie dostawy urządzeń do frezowania, toczenia, szlifowania i przecinania, e) zadanie częściowe nr 5 - wykonanie dostawy stołów warsztatowych i imadeł, f) zadanie częściowe nr 6 - wykonanie dostawy narzędzi i wyrobów do wiercenia, frezowania, toczenia i przecinania oraz narzędzi warsztatowych i pomiarowych.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia udzielenia zamówienia, dla każdego zadania częściowego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Szczegółowy opis lub katalog lub folder (w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski) oferowanych produktów dla zadań częściowych nr 3 i 4 (tokarka numeryczna CNC, frezarka numeryczna CNC, tokarka uniwersalna, frezarko-wiertarka, szlifierka dwutarczowa, przecinarka taśmowa) potwierdzający ich zgodność z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zawierający nazwę producenta/producentów oraz numery katalogowe (lub model lub symbol), tak by możliwa była jednoznaczna ich identyfikacja.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp oraz w zakresie określonym w pkt III.2.2 - składane wraz z ofertą. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 ze zm.). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jakakolwiek zmiana w toku przedmiotowego postępowania (np. włączenie wykonawcy do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: - dla zadania częściowego nr 3 - 2000zł, - dla zadań częściowych nr 1, 2, 4, 5 i 6 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: - nr konta: 67 1020 2791 0000 7702 0247 1092 5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w przypadku: 1) zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy; 2) gdy zachodzi konieczność zastąpienia przyjętych materiałów (sprzętu) innymi, pod warunkiem, że spełniają wymagania określone w SIWZ (wraz z załącznikami), a zmiana (wykazana przez wykonawcę) wynika, w szczególności: a) ze zmiany producenta, b) producent zakończył produkcję (lub zaprzestano dystrybucji) tych materiałów lub zostały one wycofane z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, c) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych; 3) zmian umowy związanych ze zmianą stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanego przedmiotu umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcę; 4) zmian terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykazanych przez wykonawcę; 5) innych istotnych zmian umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie publikacji ogłoszenia o zamówieniu - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a która spowoduje, że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany.
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przewiduje się unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część a
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis wykonanie dostawy urządzeń pomiarowych i sterowniczych, zasilaczy, zestawu lutowniczego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część b
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38552000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis wykonanie dostawy narzędzi i przyrządów pomiarowych i sterowniczych, lupy, stacji lutowniczych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część a
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42620000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis wykonanie dostawy urządzeń numerycznych do frezowania i toczenia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie częściowe nr 4 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część b
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42620000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis wykonanie dostawy urządzeń do frezowania, toczenia, szlifowania i przecinania
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie częściowe nr 5 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część c
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis wykonanie dostawy stołów warsztatowych i imadeł
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie częściowe nr 6 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część d
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43132300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis wykonanie dostawy narzędzi i wyrobów do wiercenia, frezowania, toczenia i przecinania oraz narzędzi warsztatowych i pomiarowych
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)