Dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego

Data publikacji 2019-06-17
Data zakończenia 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Koszulki,
  • Odzież specjalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556398-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184100006, 183310008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania:
Zadanie nr 1
Dostawa koszulek z krótkim rękawem – 1400 szt.
Zadanie nr 2
Dostawa koszulek z długim rękawem – 1400 szt.
Zadanie nr 3
Dostawa bielizny termoaktywnej (koszulka i kalesony) – 400 kpl.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 3A, 3B, 3C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c062f82-e31b-44e6-be9b-d17f859f3696
Biuletyn 556398-N-2019
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
Numer referencyjny ZP/2/VI/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa koszulek z krótkim rękawem – 1400 szt. Zadanie nr 2 Dostawa koszulek z długim rękawem – 1400 szt. Zadanie nr 3 Dostawa bielizny termoaktywnej (koszulka i kalesony) – 400 kpl. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 3A, 3B, 3C do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy polegające na dostawie analogicznego przedmiotu zamówienia w zakresie danego Zadania, o wartości nie mniejszej niż dla Zadania nr 1 - 90 000,00 zł brutto każda, dla Zadania nr 2 – 90 000 zł brutto każda, dla Zadania nr 3 – 90 000 zł brutto każda. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie, Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej i zawodowej za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była odzież specjalna, koszulki lub bielizna osobista o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto, niezależnie od ilości zadań na jakie Wykonawca składa ofertę. Przez dostawę należy rozumieć zrealizowaną umowę. W przypadku realizowania przez Wykonawcę umów niezakończonych przed terminem składania ofert, dostawy zostaną uznane za spełniające powyższy wymóg, jeżeli wartość zrealizowanych dostaw w ramach umowy wynosi nie mniej niż równowartość kwoty określonej dla danego Zadania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w stosownych sytuacjach może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w § 9 ust. 1, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a uPzp. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 18.06.2019 roku do godz. 12:30 w wysokości: dla Zadania nr 1 – 2 000,00 zł; dla Zadania nr 2 – 2 000,00 zł; dla Zadania nr 3 – 3 000,00 zł. 2. Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto 36 1130 1017 0020 1459 3620 0008 w banku BGK S. A., b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, zostały przewidziane w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa koszulek z krótkim rękawem – 1400 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia: dla Zadania nr 1 – Koszulka z krótkim rękawem (załącznik nr 3A do SIWZ); w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp. Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia wzoru oferowanej odzieży ochronnej, o której mowa powyżej, podczas dokonywania oceny jakościowej. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kartę katalogową dzianiny zasadniczej, z której wykonana jest bielizna lub wyników badań z akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzających spełnienie wymagań wg:  tabeli nr 5 dla Zadań nr 1 i 2; W przypadku karty wystawionej w języku obcym - wymagane jest tłumaczenie na język polski.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek z krótkim rękawem w ilości do 1400 szt. Koszulka z krótkim rękawem dla członków LPR jest bielizną specjalną przeznaczoną do codziennego używania w czasie pełnienia dyżurów oraz wykonywania lotów przez załogi Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS (ang.: Helicopter Emergency Medical Service) w okresie od wiosny do jesieni. Noszona jest jako pierwsza warstwa pod kombinezonem lotniczym, zapewniając komfort użytkownikom w czasie prowadzonych działań ratowniczych jak również w działaniach statycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa koszulek z długim rękawem – 1400 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia: dla Zadania nr 2 – Koszulka z długim rękawem (załącznik nr 3B do SIWZ); w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp. Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia wzoru oferowanej odzieży ochronnej, o której mowa powyżej, podczas dokonywania oceny jakościowej. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kartę katalogową dzianiny zasadniczej, z której wykonana jest bielizna lub wyników badań z akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzających spełnienie wymagań wg:  tabeli nr 5 dla Zadań nr 1 i 2; W przypadku karty wystawionej w języku obcym - wymagane jest tłumaczenie na język polski.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek z długim rękawem w ilości do 1400 szt. Koszulka z długim rękawem dla członków załóg LPR jest bielizną specjalną przeznaczoną do codziennego używania w czasie pełnienia dyżurów oraz wykonywania lotów przez załogi Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS (ang.: Helicopter Emergency Medical Service) w okresie całego roku. Noszona jest jako pierwsza warstwa pod kombinezonem lotniczym lub ubraniem zimowym, zapewniając komfort użytkownikom w czasie prowadzonych działań ratowniczych jak również w działaniach statycznych. Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa bielizny termoaktywnej (koszulka i kalesony) – 400 kpl
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia: dla Zadania nr 3 – Koszulka i kalesony (załącznik nr 3C do SIWZ); w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp. Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia wzoru oferowanej odzieży ochronnej, o której mowa powyżej, podczas dokonywania oceny jakościowej. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kartę katalogową dzianiny zasadniczej, z której wykonana jest bielizna lub wyników badań z akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzających spełnienie wymagań wg:  tabel nr 8 i 9 dla Zadania nr 3. W przypadku karty wystawionej w języku obcym - wymagane jest tłumaczenie na język polski.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny termoaktywnej (koszulka i kalesony) w ilości do 400 kpl. Bielizna termoaktywna (kalesony i koszulka) jest bielizną specjalną przeznaczoną do codziennego używania w czasie pełnienia dyżurów oraz wykonywania lotów przez załogi Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS (ang.: Helicopter Emergency Medical Service) i Samolotowego Zespołu Transportowego w okresie od jesieni do wiosny. Noszona jest jako pierwsza warstwa pod kombinezonem lotniczym lub ubraniem zimowym, zapewniając komfort użytkownikom w czasie prowadzonych działań ratowniczych jak również w działaniach statycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość i estetyka wykonania załączonego do oferty wzoru odzieży
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)