GuidZP400 |
1c062f82-e31b-44e6-be9b-d17f859f3696
|
Biuletyn |
556398-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
16321074000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księżycowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-934
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 22 22 99 931
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 22 99 933
|
Zamawiajacy email |
centrala@lpr.com.pl
|
Adres strony url |
www.lpr.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
|
Numer referencyjny |
ZP/2/VI/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania:
Zadanie nr 1
Dostawa koszulek z krótkim rękawem – 1400 szt.
Zadanie nr 2
Dostawa koszulek z długim rękawem – 1400 szt.
Zadanie nr 3
Dostawa bielizny termoaktywnej (koszulka i kalesony) – 400 kpl.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 3A, 3B, 3C do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy polegające na dostawie analogicznego przedmiotu zamówienia w zakresie danego Zadania, o wartości nie mniejszej niż dla Zadania nr 1 - 90 000,00 zł brutto każda, dla Zadania nr 2 – 90 000 zł brutto każda, dla Zadania nr 3 – 90 000 zł brutto każda.
UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie, Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej i zawodowej za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była odzież specjalna, koszulki lub bielizna osobista o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto, niezależnie od ilości zadań na jakie Wykonawca składa ofertę.
Przez dostawę należy rozumieć zrealizowaną umowę. W przypadku realizowania przez Wykonawcę umów niezakończonych przed terminem składania ofert, dostawy zostaną uznane za spełniające powyższy wymóg, jeżeli wartość zrealizowanych dostaw w ramach umowy wynosi nie mniej niż równowartość kwoty określonej dla danego Zadania.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w stosownych sytuacjach może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w § 9 ust. 1, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a uPzp. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 18.06.2019 roku do godz. 12:30
w wysokości:
dla Zadania nr 1 – 2 000,00 zł;
dla Zadania nr 2 – 2 000,00 zł;
dla Zadania nr 3 – 3 000,00 zł.
2. Forma wpłaty wadium:
1) Wadium może być wnoszone w:
a) pieniądzu, płatne na konto 36 1130 1017 0020 1459 3620 0008 w banku BGK S. A.,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, zostały przewidziane w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa koszulek z krótkim rękawem – 1400 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18331000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia:
dla Zadania nr 1 – Koszulka z krótkim rękawem (załącznik nr 3A do SIWZ);
w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla danego Zadania.
Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp.
Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia wzoru oferowanej odzieży ochronnej, o której mowa powyżej, podczas dokonywania oceny jakościowej. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca.
W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
a) kartę katalogową dzianiny zasadniczej, z której wykonana jest bielizna lub wyników badań z akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzających spełnienie wymagań wg:
tabeli nr 5 dla Zadań nr 1 i 2;
W przypadku karty wystawionej w języku obcym - wymagane jest tłumaczenie na język polski.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek z krótkim rękawem w ilości do 1400 szt.
Koszulka z krótkim rękawem dla członków LPR jest bielizną specjalną przeznaczoną do codziennego używania w czasie pełnienia dyżurów oraz wykonywania lotów przez załogi Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS (ang.: Helicopter Emergency Medical Service) w okresie od wiosny do jesieni. Noszona jest jako pierwsza warstwa pod kombinezonem lotniczym, zapewniając komfort użytkownikom w czasie prowadzonych działań ratowniczych jak również w działaniach statycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa koszulek z długim rękawem – 1400 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18331000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia:
dla Zadania nr 2 – Koszulka z długim rękawem (załącznik nr 3B do SIWZ);
w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla danego Zadania.
Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp.
Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia wzoru oferowanej odzieży ochronnej, o której mowa powyżej, podczas dokonywania oceny jakościowej. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca.
W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
a) kartę katalogową dzianiny zasadniczej, z której wykonana jest bielizna lub wyników badań z akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzających spełnienie wymagań wg:
tabeli nr 5 dla Zadań nr 1 i 2;
W przypadku karty wystawionej w języku obcym - wymagane jest tłumaczenie na język polski.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek z długim rękawem w ilości do 1400 szt.
Koszulka z długim rękawem dla członków załóg LPR jest bielizną specjalną przeznaczoną
do codziennego używania w czasie pełnienia dyżurów oraz wykonywania lotów przez załogi Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS (ang.: Helicopter Emergency Medical Service) w okresie całego roku. Noszona jest jako pierwsza warstwa pod kombinezonem lotniczym lub ubraniem zimowym, zapewniając komfort użytkownikom w czasie prowadzonych działań ratowniczych jak również w działaniach statycznych.
Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bielizny termoaktywnej (koszulka i kalesony) – 400 kpl
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia:
dla Zadania nr 3 – Koszulka i kalesony (załącznik nr 3C do SIWZ);
w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla danego Zadania.
Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp.
Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia wzoru oferowanej odzieży ochronnej, o której mowa powyżej, podczas dokonywania oceny jakościowej. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca.
W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
a) kartę katalogową dzianiny zasadniczej, z której wykonana jest bielizna lub wyników badań z akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzających spełnienie wymagań wg:
tabel nr 8 i 9 dla Zadania nr 3.
W przypadku karty wystawionej w języku obcym - wymagane jest tłumaczenie na język polski.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny termoaktywnej (koszulka i kalesony) w ilości do 400 kpl.
Bielizna termoaktywna (kalesony i koszulka) jest bielizną specjalną przeznaczoną
do codziennego używania w czasie pełnienia dyżurów oraz wykonywania lotów przez załogi Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS (ang.: Helicopter Emergency Medical Service) i Samolotowego Zespołu Transportowego w okresie od jesieni do wiosny. Noszona jest jako pierwsza warstwa pod kombinezonem lotniczym lub ubraniem zimowym, zapewniając komfort użytkownikom w czasie prowadzonych działań ratowniczych jak również w działaniach statycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3c do SIWZ.
|
| |