Wyposażenie Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej

Data publikacji 2019-06-17
Data zakończenia 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Gmina Izbica Kujawska
Miejscowość Izbica Kujawska
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562009-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej
obejmuje w szczególności: zakup i dostawę: Kolumn aktywnych, Aktywnych subwooferów, Reflektorów scenicznych, Kontenera magazynowego, Elektrycznego pieca ceramicznego, Stołów konferencyjnych, Krzeseł składanych, Stojaków na krzesła, Aparatu fotograficznego, Obiektywu fotograficznego, Projektora multimedialnego, Komputera stacjonarnego, Monitora, Laptopa, Ekranu projekcyjnego, Oprogramowania biurowego, Oprogramowań graficznych, urządzenia wielofunkcyjnego, Plexi luster srebrnych, Aluminiowych ram, Sztalug plenerowych, Sztalug studyjnych, Zestawu stołów + 6 krzeseł, Pianina elektronicznego, Akordeonu, Klarnetu, Systemów wystawienniczych, Telebimu, Kuchni wolnostojącej, Toaletki z lustrem, Miksera cyfrowego, Zestawu mikrofonów bezprzewodowych, Video skalera.
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
Oferta powinna uwzględniać wyłącznie sprzęt fabrycznie nowy.
Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do dostarczonego wyposażenia instrukcje obsługi w języku polskim wraz z certyfikatami posiadającymi znak bezpieczeństwa CE, certyfikaty aprobaty technicznej, zgodności lub deklaracji zgodności z polskimi normami, kartami gwarancyjnymi.

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4bff5aa2-fc12-419d-810e-a77afab958c8
Biuletyn 562009-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Izbica Kujawska
Regon 91086685000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Izbica Kujawska
Zamawiajacy kod pocztowy 87-865
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 865 009
Zamawiajacy fax 542 865 009
Zamawiajacy email urzad@izbicakuj.pl
Adres strony url www.bip.izbicakuj.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.izbicakuj.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.izbicakuj.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna zgodnie z rozdziałem 12 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszalka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska, pokój nr 15 sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej
Numer referencyjny GKLP.271.14.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Izbicy Kujawskiej obejmuje w szczególności: zakup i dostawę: Kolumn aktywnych, Aktywnych subwooferów, Reflektorów scenicznych, Kontenera magazynowego, Elektrycznego pieca ceramicznego, Stołów konferencyjnych, Krzeseł składanych, Stojaków na krzesła, Aparatu fotograficznego, Obiektywu fotograficznego, Projektora multimedialnego, Komputera stacjonarnego, Monitora, Laptopa, Ekranu projekcyjnego, Oprogramowania biurowego, Oprogramowań graficznych, urządzenia wielofunkcyjnego, Plexi luster srebrnych, Aluminiowych ram, Sztalug plenerowych, Sztalug studyjnych, Zestawu stołów + 6 krzeseł, Pianina elektronicznego, Akordeonu, Klarnetu, Systemów wystawienniczych, Telebimu, Kuchni wolnostojącej, Toaletki z lustrem, Miksera cyfrowego, Zestawu mikrofonów bezprzewodowych, Video skalera. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Oferta powinna uwzględniać wyłącznie sprzęt fabrycznie nowy. Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do dostarczonego wyposażenia instrukcje obsługi w języku polskim wraz z certyfikatami posiadającymi znak bezpieczeństwa CE, certyfikaty aprobaty technicznej, zgodności lub deklaracji zgodności z polskimi normami, kartami gwarancyjnymi. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zał. Nr 6 do SIWZ) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: - podpunkcie 7.5.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu ( załącznik nr 7 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 2 do SIWZ), Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ, Pełnomocnictwo, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy złożyć wraz z ofertą. (zał. nr 8 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej - aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian technologicznych, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie lub SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, w takim wypadku materiały i urządzenia te zastąpione będą mogły być jedynie materiałami lub urządzeniami o parametrach nie gorszych niż wskazane w ofercie lub SIWZ; b) pojawienie się na rynku, części, materiałów, technologii lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; d) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie lub SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; e) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, informatycznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)