GuidZP400 |
65a55f3a-ba66-4610-b4ae-f4895039d3bc
|
Biuletyn |
559038-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
|
Regon |
12261725000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Ujazdowskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-583
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 226 947 503
|
Zamawiajacy fax |
48226946392
|
Zamawiajacy email |
wzp@kprm.gov.pl
|
Adres strony url |
www.kprm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kprm.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kprm.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/; www.epuap.gov.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
www.kprm.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i wdrożenie oprogramowania do monitorowania procesu terminowości udzielania odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne kierowane do członków Rady Ministrów wraz z przeniesieniem (migracją) danych z obecnie używanego systemu e-Interpelacje oraz serwis systemu przez 36 miesięcy
|
Numer referencyjny |
PN-16/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie i wdrożenie oprogramowania do monitorowania procesu terminowości udzielania odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne kierowane do członków Rady Ministrów wraz z przeniesieniem (migracją) danych z obecnie używanego systemu e-Interpelacje oraz serwis systemu przez 36 miesięcy. Zamówienie realizowane będzie w następujących etapach:
etap 1 – Wdrożenie Systemu w wersji produkcyjnej (komunikacja z wewnętrznym systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją w KPRM oraz Kancelarią Sejmu RP i Kancelarią Senatu RP, rejestracja, funkcjonalności do obsługi spraw, podstawowe wyszukiwanie, monitowanie, funkcjonalności systemowe - system uprawnień, system śledzenia zmian):
etap 2 – Migracja danych oraz rozszerzenie funkcjonalności Systemu (archiwum, dashboard, raportowanie, wyszukiwanie zaawansowane, dokumentacja).
etap 3 – Usługi związane z utrzymaniem Systemu opisane w §1 ust. 3 realizowane po odbiorze Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ (OPZ) i załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej dwukrotnie wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje), usługę wykonania i wdrożenia systemu służącego rejestracji i monitorowaniu przepływu dokumentów, każda na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto (każda z usług zrealizowana była na podstawie odrębnej umowy) oraz jednokrotnie usługę utrzymania systemu przez okres min. 24 miesięcy na kwotę nie mniejszą niż 60 000 zł brutto. Przez usługi utrzymania systemu Zamawiający rozumie usługi utrzymania funkcjonalności i usuwania awarii, błędów lub usterek w działaniu Systemu. Usługa utrzymania systemu może być częścią jednej z ww. usług (tj. jedna umowa może obejmować usługę wykonania i wdrożenia systemu i jego utrzymania) lub być samodzielną usługą tj. na podstawie odrębnej umowy. W przypadku usług (umów) w trakcie trwania (dot. świadczeń ciągłych lub okresowych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już umowę w wymienionym zakresie i potwierdzić jej należytą realizację stosownym dowodem. W przypadku gdy w zakres świadczenia (umowy) wchodziło wiele usług i działań, należy podać, czy w zakres tego świadczenia (umowy) wchodziła także umowa określona w warunku, wymagana przez Zamawiającego.
Dysponowanie zespołem, w którego skład wejdą: kierownik projektu: Zamawiający wymaga, aby osoba, która będzie pełnić tę funkcję posiadała minimum 4- letnie doświadczenie w zakresie kierowania wykonaniem i wdrożeniem systemu służącego rejestracji i monitorowaniu przepływu dokumentów, obejmujące realizację co najmniej 2 projektów w ww. zakresie; konsultanci - 2 osoby. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą pełnić tę funkcję: każda posiadała minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie wykonania i wdrożenia systemu służącego rejestracji i monitorowaniu przepływu dokumentów w charakterze konsultanta obejmujące udział w co najmniej 2 projektach w ww. zakresie. Serwisanci – 1 osoba. Zamawiający wymaga, aby osoba, która będzie pełnić tę funkcję posiadała minimum 4- letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usługi utrzymania i wsparcia technicznego. Uwaga: Pełnionych w zamówieniu funkcji kierownika i konsultanta nie można łączyć, tj. jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję. W odniesieniu do kierownika i konsultantów wyklucza się wskazywanie jako doświadczenia wdrożeń nadal trwających, tj. niezakończonych do terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §7 ust. 1 pkt 2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów wskazanych dla tego rodzaju dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowaniu tymi osobami;
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, kwot, dat wykonania, zakresu świadczonych usług i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu ww. dokument żądany będzie również w odniesieniu do: Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli wykazują oni spełnianie warunku w tym zakresie, podmiotu, którego zasobami dysponował będzie Wykonawca realizując zamówienie, jeśli Wykonawca powołuje się na jego (podmiotu) zasoby w tym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Pełnomocnictwo udzielane jest osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego lub z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 uPzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, informację/listę składają i podpisują wszystkie podmioty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
I. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł, przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert.
II. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dopiskiem: „wadium w postępowaniu nr PN- 16/2019”.
Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy nr 37 1130 1062 0019 9404 5820 0004.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań,
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
VI. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, powinno być wniesione w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia w formacie umożliwiającym odczyt dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia dokumentu np. w formacie xml. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli wykonawca przesyła wadium poza ofertą np. mejlem powinno ono być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
charakter zmian został opisane we wzorze do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|