GuidZP400 |
e49e2e26-7d56-4cc7-a4f8-91d31b412096
|
Biuletyn |
561757-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie
|
Regon |
00071265700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gwarków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
93
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
76 746 83 25,
|
Zamawiajacy fax |
76 746 8328
|
Zamawiajacy email |
sp3lubin@onet.pl,
|
Adres strony url |
www.zs3lubin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
NIE
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
NIE
|
Postepowanie wspolne tresc |
NIE
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła
|
Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zs3lubin.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Oferty wnioski dostepne |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście do siedziby Zamawiającego lub operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła podstawowa nr3 z oddziałami Integracyjnymi w Lubinie ul. Gwarków 93 59-300 Lubin
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr3 z oddziałami Integracyjnymi w Lubinie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr3 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, ryb, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIW
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Za spełnienie warunków Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływem składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena oferowana Wykonawcy , z podaniem ich wartości , przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz zalaczeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzialu w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a. wypełniony formularz oferty-załącznik1 b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik 2 c. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 3 d. Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw- załącznik 4 e. Dowody określające że usługi zostały wykonane nalezycie- załącznik 5 f. Zaparafowane wzory umowy - załącznik 6 g.Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę- tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty h. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu- tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwosć zmian postępowań zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstwie której dokonano wyboru Wykonawcy , w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem. Zamawiający dopuszcza mozliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę zmiany różnicy stawki podatku- dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , co do których Wykonawca zastrzega , że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania , muszą być oznakowane kluzulą " Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji( tj. Dz.U.z 2003r. Nr153 poz.1503 z póź. zm). Zamawiający wymaga złożenia wyjaśnień w tym zakresie wraz z ofertą.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 data |
2019-07-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Ziemniaki,warzywa,owoce,jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa Ziemniaki,warzywa,owoce,jaja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce , mięso i wyroby mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy Produkty zwierzęce , mięso i wyroby mięsne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy Produkty mleczarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spozywcze , produkty przemiału ziarna , oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne , warzywa przetworzone, Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy Różne produkty spozywcze , produkty przemiału ziarna , oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne , warzywa przetworzone, Ryby.
|
| |