Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr3 z oddziałami Integracyjnymi w Lubinie

Data publikacji 2019-06-17
Data zakończenia 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561757-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr3 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, ryb, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIW

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e49e2e26-7d56-4cc7-a4f8-91d31b412096
Biuletyn 561757-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie
Regon 00071265700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gwarków
Zamawiajacy adres numer domu 93
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 746 83 25,
Zamawiajacy fax 76 746 8328
Zamawiajacy email sp3lubin@onet.pl,
Adres strony url www.zs3lubin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl NIE
Przeprowadza wspolnie podmiot list NIE
Postepowanie wspolne tresc NIE
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła
Dostep dokumentow zamowienia nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zs3lubin.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście do siedziby Zamawiającego lub operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła podstawowa nr3 z oddziałami Integracyjnymi w Lubinie ul. Gwarków 93 59-300 Lubin
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr3 z oddziałami Integracyjnymi w Lubinie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr3 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, ryb, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIW
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Za spełnienie warunków Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływem składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena oferowana Wykonawcy , z podaniem ich wartości , przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz zalaczeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzialu w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a. wypełniony formularz oferty-załącznik1 b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik 2 c. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 3 d. Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw- załącznik 4 e. Dowody określające że usługi zostały wykonane nalezycie- załącznik 5 f. Zaparafowane wzory umowy - załącznik 6 g.Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę- tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty h. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu- tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwosć zmian postępowań zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstwie której dokonano wyboru Wykonawcy , w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem. Zamawiający dopuszcza mozliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę zmiany różnicy stawki podatku- dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , co do których Wykonawca zastrzega , że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania , muszą być oznakowane kluzulą " Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji( tj. Dz.U.z 2003r. Nr153 poz.1503 z póź. zm). Zamawiający wymaga złożenia wyjaśnień w tym zakresie wraz z ofertą.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 data 2019-07-27T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ziemniaki,warzywa,owoce,jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa Ziemniaki,warzywa,owoce,jaja
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce , mięso i wyroby mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy Produkty zwierzęce , mięso i wyroby mięsne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy Produkty mleczarskie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne produkty spozywcze , produkty przemiału ziarna , oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne , warzywa przetworzone, Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy Różne produkty spozywcze , produkty przemiału ziarna , oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne , warzywa przetworzone, Ryby.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)