GuidZP400 |
1c1b1931-0416-4a0c-95ef-4f162c759a72
|
Biuletyn |
562910-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Regon |
30872600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Komisji Edukacji Narodowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 743 76 11,
|
Zamawiajacy fax |
297 437 605
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@szpital-wyszkow.com.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
ePUAP: /SPZZOZ_Wyszkow/skrytka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa respiratora noworodkowego z nieinwazyjnym i inwazyjnym wspomaganiem oddechu do SPZZOZ w Wyszkowie dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego
|
Numer referencyjny |
DEZ/Z/341/ZP- 15/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa respiratora noworodkowego z nieinwazyjnym i inwazyjnym wspomaganiem oddechu do SPZZOZ w Wyszkowie dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego. Szczegółowy opis w załączniku nr 2- opis przedmiotu zamówienia.
2. Oferowany sprzęt medyczny musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz.175 ze zm.).
3. Dostarczony wyrób będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
4. Oferowany sprzęt medyczny musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego.
5. Warunki dostawy: dostawa obejmie sprzęt medyczny spełniający wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymencie i ilości określonej w załączniku nr 2- opis przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce dostawy SPZZOZ w Wyszkowie ul. K.E.N. 1, 07-200 Wyszków, Oddział Neonatologii.
7. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek, dostarczenie do SPZZOZ w Wyszkowie, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie personelu. W ramach dostawy przedmiotu zamówienia dzień i godzinę należy ustalić z Koordynatorem Oddziału Neonatologii.
8. Czas realizacji dostawy do 6 tygodni od momentu podpisania umowy. Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) – zawierający pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby Wykonawcy wraz z danymi teleadresowymi, cenę w ramach której wykonawca składa ofertę zawierającą wszelkie koszty wyliczone zgodnie z postanowieniami ROZDZIAŁU XIII, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, oświadczenie o zapoznaniu się z załącznikiem nr 1 do Oferty (Oświadczenie osoby fizycznej, której dane osobowe są przetwarzane w ramach postępowania przetargowego)
b) oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 5 i 6 do SIWZ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone
w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie;
d) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
e) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
f) Wykonawca na żądanie Zamawiającego w określonym przez Zamawiającego terminie przedstawi (sporządzone w języku polskim) katalogi produktu, dokumentację produktu, certyfikaty, instrukcje użytkowania opisujące szczegółowo oferowany sprzęt medyczny oraz dokumenty wymagane ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.).
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Pzp,
w szczególności:
a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
b) zmiany danych teleadresowych określonych w umowie,
c) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy,
d) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizację umowy,
e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia,
f) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie
bez zmian,
g) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany
te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen,
h) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru,
i) sposobu konfekcjonowania,
j) liczby opakowań,
k) oraz w pozostałych przypadkach określonych w ustawie Pzp.
2. Wszelkie zmiany dotyczące postanowień niniejszej umowy winny być dokonane w formie pisemnej
pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|