Usługa dostępu do systemu generatora wniosków

Data publikacji 2019-06-18
Data zakończenia 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562740-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do systemu generatora wniosków oraz świadczenie usługi asysty technicznej

Generator wniosków - opis funkcji systemu
Generator wniosków – narzędzie służące do obsługi on-line procesu zlecania przez organ administracji publicznej realizacji zadań publicznych na podstawie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 688), zwanej dalej „ustawą” oraz zadań na podstawie uchwały nr 214/XIV/2015 Rady Miasta Rybnika z dnia 22 października 2015 r.
w sprawie określenia warunków oraz trybu finansowania rozwoju sportu przez Miasto Rybnik (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Śl. z 25 września 2018 r. poz. 5857).

Funkcjonalność:
1) publikacja ogłoszeń o otwartych konkursach ofert, przeprowadzanych zgodnie z ustawą (w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia oferty*),
2) publikacja ogłoszeń o konkursach ofert, których przedmiotem jest zlecenie realizacji zadania
z zakresu tworzenia warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu (w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia oferty*),
3) wypełnianie i składanie ofert oraz sprawozdań z realizacji zadań, zgodnych ze wzorami przyjętymi Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057), w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia oferty/sprawozdania*,
4) wypełnianie i składanie ofert oraz sprawozdań z realizacji zadań, zgodnych ze wzorami przyjętymi Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie uproszczonego wzoru oferty i uproszczonego wzoru sprawozdania z realizacji zadania publicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2055), w tym funkcja przypominania
o zbliżającym się terminie złożenia sprawozdania*,
5) wypełnianie i składanie ofert oraz sprawozdań z realizacji zadania z zakresu tworzenia warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu, zgodnie ze wzorami uzgodnionymi
z Zamawiającym, w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia oferty/sprawozdania*,
6) możliwość złożenia oferty z własnej inicjatywy,
7) możliwość sporządzania przez oferenta sprawozdań częściowych,
8) blokada uniemożliwiająca dalsze wypełnianie druku oferty lub sprawozdania, w przypadku braku wypełnienia wszystkich wymaganych pól,
9) nadawanie złożonej ofercie/sprawozdaniu numeru z dziennika korespondencji przychodzącej do Urzędu Miasta,
10) brak możliwości wycofania oferty/sprawozdania przez składającego ofertę/sprawozdanie, dalej „oferent” po nadaniu numeru z dziennika korespondencji przychodzącej do Urzędu Miasta,
11) możliwość zwracania oferty do oferenta, celem dokonania zmian (aneksowanie oferty),
12) możliwość zwracania oferty/sprawozdania, zawierającej błędy, do oferenta w celu poprawy,
13) podział ofert ze względu na status: zarejestrowane, ocenione, odrzucone, zwrócone do korekty, skorygowane, realizacja, umowa (czyli wszystkie oferty, dla których podpisano umowę) - podana nomenklatura w opisie przedmiotu zamówienia ma charakter propozycji i może zostać przyjęta inna nomenklatura, stanowiąca odpowiednik oraz poszerzenie proponowanej,
14) informowanie o statusie zleconego zadania (zadanie w trakcie realizacji, złożono sprawozdanie, korekta sprawozdania, rozliczone). Nie chodzi o powiadamianie, a jedynie o możliwość wprowadzenia parametru określającego status zleconego zadania (pole opisowe). Wybór tego statusu z rozwijanej listy (słownik statusów). System powinien dawać możliwość filtrowania zadania wg statusu,
15) brak możliwości wysłania oferty/sprawozdania, zawierającego błędy matematyczne,
16) możliwość edytowania oferty/sprawozdania przez oferenta na każdym etapie, do czasu jej wysłania,
17) możliwość wypełniania druku sprawozdania na podstawie danych zawartych w ofercie („zaciąganie danych” z oferty do sprawozdania),
18) możliwość poglądu oferty przez kilku użytkowników wewnętrznych równocześnie, celem dokonania oceny oferty,
19) generowanie danych statystycznych, dotyczących użytkowników zewnętrznych (organizacji zarejestrowanej w generatorze) zarejestrowanych w systemie, przeprowadzanych konkursów dotyczących zlecenia realizacji zadania na dany rok, składanych ofert (ich liczby, obszarów do których oferty zostały złożone, ofert nierekomendowanych, rekomendowanych, udzielonych dotacji), zawartych umów, składanych sprawozdań (liczba rozliczonych sprawozdań, kwota rozliczonych dotacji),
20) możliwość szybkiego komunikowania się z użytkownikami zewnętrznymi z wykorzystaniem narzędzia (zakładka służąca do wysyłania wiadomości do wszystkich użytkowników zewnętrznych równocześnie oraz podgląd do wszystkich wiadomości wysłanych do użytkowników zewnętrznych),
21) zakładka, w której publikowane będą istotne informacje dla użytkowników zewnętrznych (m.in. obowiązuje przepisy prawne, informacje o prowadzonych konsultacjach społecznych, budżecie obywatelskim),
22) możliwość dodawania nowych użytkowników wewnętrznych systemu przez Zamawiającego, bez angażowania Wykonawcy (przez użytkownika wewnętrznego rozumie się pracownika Urzędu Miasta Rybnika, jednostki organizacyjnej Miasta lub członka komisji konkursowej oceniającej oferty),
23) możliwość nadawania przez Zamawiającego, bez angażowania Wykonawcy, uprawnień użytkownikom wewnętrznym systemu,
24) możliwość podglądu zmian dokonanych w ofercie oraz sprawozdaniach,
25) możliwość decydowania przez Zamawiającego o upublicznieniu karty oceny oferty,
26) uniemożliwienie wielokrotnego zakładania konta przez tego samego użytkownika zewnętrznego (przez użytkowania zewnętrznego rozumie się organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, a także kluby sportowe działające na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie),
27) możliwość wysyłania wiadomości tekstowej do wybranego użytkownika zewnętrznego oraz podgląd wszystkich wiadomości wysłanych do wybranego użytkownika zewnętrznego,
28) w przypadku wystąpienia tzw. przerwy technicznej informowanie użytkowników wewnętrznych
i zewnętrznych (komunikat) o braku możliwości pracy w systemie, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
29) przypominanie o konieczności dołączenia załączników do oferty,
30) zapewnienie ciągłości działania/dostępności aplikacji przez 24 godziny na dobę przez 7 dni
w tygodniu, z dopuszczalną przerwą 24 godzin łącznie w miesiącu.

*Funkcja przypominania o zbliżającym się terminie (…) – wyświetlanie komunikatu na stronie głównej informującego o czasie, który pozostał na złożenie oferty do konkursu/sprawozdania (początkowo dni, a później, tj. gdy pozostało 12 godziny – wyświetlanie godzin).

Dodatkowe wymagania:
1) Bezpłatny dostęp do systemu dla użytkowników zewnętrznych.
2) Zamawiający musi mieć możliwość swobodnego określania kryteriów oceny ofert, bez angażowania Wykonawcy. Generator powinien posiadać zaprogramowane kryteria oceny ofert wynikające z ustawy.
3) Generator powinien mieć wbudowane następujące możliwości dokonywania oceny merytorycznej oferty: indywidualna ocena merytoryczna oferty przez członka komisji/osobę oceniającą (indywidualna karta oceny oferty), uśredniona karta oceny oferty (średnia ocen członków komisji), jedna karta oceny oferty.
4) Aktualizacja wzorów ofert i sprawozdań po stronie Wykonawcy.
5) Implementacja zmian w systemie wynikających z aktualizacji przepisów prawa powinna być bezpłatna, zgodnie z kalendarzem wprowadzania regulacji prawnych.
6) Czas zmiany wzorów ofert/sprawozdań będzie zależał od stopnia ich skomplikowania i wynosić powinien od 7 do 14 dni.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia innych zmian wzorów ofert/sprawozdań/umów lub dodatkowych funkcjonalności w ramach opłaconego abonamentu (nie więcej niż 5 godzin rocznie).
8) Minimalne wymagania techniczne:
a) Ergonomia:
- możliwość uruchomienia w najpopularniejszych przeglądarkach WWW (m. in. Internet Explorer 8 i wyższej, Firefox 37.0.2 i wyższej, Chrome 49 i wyższej)
- przyjazny interfejs użytkownika w pełni polskojęzyczny, charakteryzujący się intuicyjnością obsługi,
- wielodostępność pozwalająca na równoczesne korzystanie z Systemu przez wielu użytkowników bez limitu użytkowników
b) Ochrona i bezpieczeństwo
System (serwer) powinien być zabezpieczony przed działaniem niebezpiecznego oprogramowania za pomocą min. następujących środków (programowe i sprzętowe):
- systemu antywirusowego, aktualizowanego na bieżąco zgodnie z przyjętym cyklem producenta oprogramowania;
- sprzętowej zapory ogniowej;
- szyfrowania danych na poziomie łączenia się z platformami internetowymi zawierającymi dane osobowe przy wykorzystaniu protokołu HTTPS;
- zarządzania kontami i uprawnieniami, blokowanie i odblokowywanie kont użytkowników, definiowanie i modyfikacja czasu ważności hasła, definiowanie złożoności hasła;
- odnotowywania transakcji krytycznych wykonywanych przez użytkownika (wprowadzanie, modyfikacja, usuwanie): kto, kiedy, co, jaka operacja, wartość przed i po modyfikacji;
- raportowania działań użytkowników;
- raportowania zdarzeń zachodzących w Systemie;
- tworzenia i odtwarzania kopii bezpieczeństwa baz danych;
- system musi zapobiegać możliwości wprowadzenia i uruchomienia złośliwego kodu;
- transmisja pomiędzy użytkownikami (klientami) a systemem (serwerem) musi być szyfrowana w oparciu o protokół SSLTLS. Wykonawca zapewni niezbędne certyfikaty wydane przez kwalifikowane centrum certyfikacji.
c) utworzenie zakładki zawierającej klauzulę informacyjną (zgodnie z dołączonym wzorem),
o której mowa w pkt 8 lit. d), dostępnej dla użytkownika zewnętrznego po zalogowaniu się do systemu generatora wniosków;
d) w momencie rejestracji konta użytkownika zewnętrznego, pojawienie się komunikatu
z obowiązkiem wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 201w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że uzyskano zgody na przetwarzanie przez Urząd Miasta Rybnika,
z siedzibą przy ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia procedury związanej ze zleceniem realizacji zadania.

Zobowiązania Wykonawcy:
1) Przygotowanie instrukcji obsługi Systemu.
2) Dostarczenie materiałów szkoleniowych (w formie elektronicznej lub w wersji papierowej).
3) Opracowanie i dostarczenie, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, Polityki Bezpieczeństwa Systemu zawierającej co najmniej:
a) opis struktury zbioru danych osobowych,
b) sposoby ochrony, zastosowane techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa,
c) informację, kto jest administratorem systemu,
d) procedurę nadawania i odbierania uprawnień,
e) sposoby i częstotliwość wykonywania kopii zapasowych,
f) procedurę zgłaszania nieprawidłowości działania systemu,
Jeżeli dane są szyfrowane, Wykonawca dostarczy algorytm deszyfracji danych (nie dotyczy haseł do danych, dla których była wykonana anonimizacja).
4) Zaimportowania danych z bazy danych posiadanej przez Zamawiającego za okres z ostatnich 5 lat Baza i struktura zostanie przekazana niezwłocznie po podpisaniu umowy.
5) Po zakończeniu obowiązywania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dane dotyczące zadań o statusie innym niż rozliczone w pliku (xls, csv) lub w bazie SQL wraz z opisem struktury.
6) Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy powierzenia danych zgodnie
z załącznikiem.
7) Świadczenie usługi asysty technicznej, przez cały okres obowiązywania umowy, obejmującej:
a) udzielanie Zamawiającemu oraz użytkownikowi zewnętrznemu pomocy technicznej
i merytorycznej poprzez: telefon/mail w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 w zakresie funkcjonowania Systemu, czas udzielenia pomocy technicznej i merytorycznej nie będzie przekraczał 24 godzin od momentu zgłoszenia. Do czasu tego nie włącza się dni wolnych ustawowo od pracy,
b) usuwanie awarii i usterek systemu, w tym naprawa baz danych, jeżeli powstały one
w wyniku awarii lub usterki systemu,
c) bieżące dostosowywanie Systemu do obowiązujących przepisów prawa poprzez dostarczanie nowych wersji Systemu na 7 dni przed terminem obowiązywania nowych przepisów, w szczególności dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego w sprawie wzorów ofert
i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań
z wykonania tych zadań oraz Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego w sprawie uproszczonego wzoru oferty i uproszczonego wzoru sprawozdania z realizacji zadania publicznego (Zamawiający nie ma obowiązku informowania Wykonawcy o tych zmianach przepisów),
d) zapewnienie stałego nadzoru technicznego nad funkcjonowaniem systemu:
1) diagnozowanie i usuwanie wszelkich usterek i awarii w funkcjonowaniu Systemu, które zostaną ujawnione w okresie obowiązywania umowy, utrudniających lub uniemożliwiających pracę zgodnie z założeniami lub przepisami prawa przy zachowaniu następujących terminów:
- czas usunięcia awarii lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – max 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wystąpienia danej awarii,
- czas usunięcia usterki – max 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wystąpienia danej usterki,
przy czym awaria rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, brak właściwej weryfikacji wprowadzanych danych, skutkującej zapisem do bazy danych niekompletnych, niespójnych bądź nielogicznych, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy Stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe
z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
2) informowanie o sposobie rozwiązania problemów zgłaszanych przez Zamawiającego,
3) dostosowywanie Systemu do nowych wersji przeglądarek internetowych,
4) wskazywanie i usuwanie problemów wydajnościowych działania Systemu.
7. Wszelkie koszty usuwania usterek i awarii, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego, ponosi Wykonawca.
8. Koszty usuwania usterek i awarii, będących skutkiem działania Zamawiającego niezgodnego
z dostarczoną instrukcją udostępnionego Systemu, ponosi Zamawiający.
9. Zgłoszenie awarii i usterek odbywa się telefonicznie oraz pocztą.

Dokonując wyceny Wykonawca uwzględni szkolenie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym, do 5 godzin w dni robocze.
Zamawiający zakłada złożenie do 500 ofert rocznie.

Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest dostępny dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.

Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
- świadczenie usługi asysty technicznej i utrzymania systemu,
- usługa wdrożenia systemu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc5a4879-93d3-4aa7-857f-0582d688ec45
Biuletyn 562740-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Rybnik
Regon 27625543000000
Zamawiajacy adres ulica Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324392302
Zamawiajacy fax +48324224124
Zamawiajacy email zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony url www.rybnik.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.rybnik.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.rybnik.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rybnika, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Nazwa nadana zamowieniu Usługa dostępu do systemu generatora wniosków
Numer referencyjny ZP.271.65.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do systemu generatora wniosków oraz świadczenie usługi asysty technicznej Generator wniosków - opis funkcji systemu Generator wniosków – narzędzie służące do obsługi on-line procesu zlecania przez organ administracji publicznej realizacji zadań publicznych na podstawie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 688), zwanej dalej „ustawą” oraz zadań na podstawie uchwały nr 214/XIV/2015 Rady Miasta Rybnika z dnia 22 października 2015 r. w sprawie określenia warunków oraz trybu finansowania rozwoju sportu przez Miasto Rybnik (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Śl. z 25 września 2018 r. poz. 5857). Funkcjonalność: 1) publikacja ogłoszeń o otwartych konkursach ofert, przeprowadzanych zgodnie z ustawą (w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia oferty*), 2) publikacja ogłoszeń o konkursach ofert, których przedmiotem jest zlecenie realizacji zadania z zakresu tworzenia warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu (w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia oferty*), 3) wypełnianie i składanie ofert oraz sprawozdań z realizacji zadań, zgodnych ze wzorami przyjętymi Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057), w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia oferty/sprawozdania*, 4) wypełnianie i składanie ofert oraz sprawozdań z realizacji zadań, zgodnych ze wzorami przyjętymi Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie uproszczonego wzoru oferty i uproszczonego wzoru sprawozdania z realizacji zadania publicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2055), w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia sprawozdania*, 5) wypełnianie i składanie ofert oraz sprawozdań z realizacji zadania z zakresu tworzenia warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu, zgodnie ze wzorami uzgodnionymi z Zamawiającym, w tym funkcja przypominania o zbliżającym się terminie złożenia oferty/sprawozdania*, 6) możliwość złożenia oferty z własnej inicjatywy, 7) możliwość sporządzania przez oferenta sprawozdań częściowych, 8) blokada uniemożliwiająca dalsze wypełnianie druku oferty lub sprawozdania, w przypadku braku wypełnienia wszystkich wymaganych pól, 9) nadawanie złożonej ofercie/sprawozdaniu numeru z dziennika korespondencji przychodzącej do Urzędu Miasta, 10) brak możliwości wycofania oferty/sprawozdania przez składającego ofertę/sprawozdanie, dalej „oferent” po nadaniu numeru z dziennika korespondencji przychodzącej do Urzędu Miasta, 11) możliwość zwracania oferty do oferenta, celem dokonania zmian (aneksowanie oferty), 12) możliwość zwracania oferty/sprawozdania, zawierającej błędy, do oferenta w celu poprawy, 13) podział ofert ze względu na status: zarejestrowane, ocenione, odrzucone, zwrócone do korekty, skorygowane, realizacja, umowa (czyli wszystkie oferty, dla których podpisano umowę) - podana nomenklatura w opisie przedmiotu zamówienia ma charakter propozycji i może zostać przyjęta inna nomenklatura, stanowiąca odpowiednik oraz poszerzenie proponowanej, 14) informowanie o statusie zleconego zadania (zadanie w trakcie realizacji, złożono sprawozdanie, korekta sprawozdania, rozliczone). Nie chodzi o powiadamianie, a jedynie o możliwość wprowadzenia parametru określającego status zleconego zadania (pole opisowe). Wybór tego statusu z rozwijanej listy (słownik statusów). System powinien dawać możliwość filtrowania zadania wg statusu, 15) brak możliwości wysłania oferty/sprawozdania, zawierającego błędy matematyczne, 16) możliwość edytowania oferty/sprawozdania przez oferenta na każdym etapie, do czasu jej wysłania, 17) możliwość wypełniania druku sprawozdania na podstawie danych zawartych w ofercie („zaciąganie danych” z oferty do sprawozdania), 18) możliwość poglądu oferty przez kilku użytkowników wewnętrznych równocześnie, celem dokonania oceny oferty, 19) generowanie danych statystycznych, dotyczących użytkowników zewnętrznych (organizacji zarejestrowanej w generatorze) zarejestrowanych w systemie, przeprowadzanych konkursów dotyczących zlecenia realizacji zadania na dany rok, składanych ofert (ich liczby, obszarów do których oferty zostały złożone, ofert nierekomendowanych, rekomendowanych, udzielonych dotacji), zawartych umów, składanych sprawozdań (liczba rozliczonych sprawozdań, kwota rozliczonych dotacji), 20) możliwość szybkiego komunikowania się z użytkownikami zewnętrznymi z wykorzystaniem narzędzia (zakładka służąca do wysyłania wiadomości do wszystkich użytkowników zewnętrznych równocześnie oraz podgląd do wszystkich wiadomości wysłanych do użytkowników zewnętrznych), 21) zakładka, w której publikowane będą istotne informacje dla użytkowników zewnętrznych (m.in. obowiązuje przepisy prawne, informacje o prowadzonych konsultacjach społecznych, budżecie obywatelskim), 22) możliwość dodawania nowych użytkowników wewnętrznych systemu przez Zamawiającego, bez angażowania Wykonawcy (przez użytkownika wewnętrznego rozumie się pracownika Urzędu Miasta Rybnika, jednostki organizacyjnej Miasta lub członka komisji konkursowej oceniającej oferty), 23) możliwość nadawania przez Zamawiającego, bez angażowania Wykonawcy, uprawnień użytkownikom wewnętrznym systemu, 24) możliwość podglądu zmian dokonanych w ofercie oraz sprawozdaniach, 25) możliwość decydowania przez Zamawiającego o upublicznieniu karty oceny oferty, 26) uniemożliwienie wielokrotnego zakładania konta przez tego samego użytkownika zewnętrznego (przez użytkowania zewnętrznego rozumie się organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, a także kluby sportowe działające na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie), 27) możliwość wysyłania wiadomości tekstowej do wybranego użytkownika zewnętrznego oraz podgląd wszystkich wiadomości wysłanych do wybranego użytkownika zewnętrznego, 28) w przypadku wystąpienia tzw. przerwy technicznej informowanie użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych (komunikat) o braku możliwości pracy w systemie, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem 29) przypominanie o konieczności dołączenia załączników do oferty, 30) zapewnienie ciągłości działania/dostępności aplikacji przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z dopuszczalną przerwą 24 godzin łącznie w miesiącu. *Funkcja przypominania o zbliżającym się terminie (…) – wyświetlanie komunikatu na stronie głównej informującego o czasie, który pozostał na złożenie oferty do konkursu/sprawozdania (początkowo dni, a później, tj. gdy pozostało 12 godziny – wyświetlanie godzin). Dodatkowe wymagania: 1) Bezpłatny dostęp do systemu dla użytkowników zewnętrznych. 2) Zamawiający musi mieć możliwość swobodnego określania kryteriów oceny ofert, bez angażowania Wykonawcy. Generator powinien posiadać zaprogramowane kryteria oceny ofert wynikające z ustawy. 3) Generator powinien mieć wbudowane następujące możliwości dokonywania oceny merytorycznej oferty: indywidualna ocena merytoryczna oferty przez członka komisji/osobę oceniającą (indywidualna karta oceny oferty), uśredniona karta oceny oferty (średnia ocen członków komisji), jedna karta oceny oferty. 4) Aktualizacja wzorów ofert i sprawozdań po stronie Wykonawcy. 5) Implementacja zmian w systemie wynikających z aktualizacji przepisów prawa powinna być bezpłatna, zgodnie z kalendarzem wprowadzania regulacji prawnych. 6) Czas zmiany wzorów ofert/sprawozdań będzie zależał od stopnia ich skomplikowania i wynosić powinien od 7 do 14 dni. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia innych zmian wzorów ofert/sprawozdań/umów lub dodatkowych funkcjonalności w ramach opłaconego abonamentu (nie więcej niż 5 godzin rocznie). 8) Minimalne wymagania techniczne: a) Ergonomia: - możliwość uruchomienia w najpopularniejszych przeglądarkach WWW (m. in. Internet Explorer 8 i wyższej, Firefox 37.0.2 i wyższej, Chrome 49 i wyższej) - przyjazny interfejs użytkownika w pełni polskojęzyczny, charakteryzujący się intuicyjnością obsługi, - wielodostępność pozwalająca na równoczesne korzystanie z Systemu przez wielu użytkowników bez limitu użytkowników b) Ochrona i bezpieczeństwo System (serwer) powinien być zabezpieczony przed działaniem niebezpiecznego oprogramowania za pomocą min. następujących środków (programowe i sprzętowe): - systemu antywirusowego, aktualizowanego na bieżąco zgodnie z przyjętym cyklem producenta oprogramowania; - sprzętowej zapory ogniowej; - szyfrowania danych na poziomie łączenia się z platformami internetowymi zawierającymi dane osobowe przy wykorzystaniu protokołu HTTPS; - zarządzania kontami i uprawnieniami, blokowanie i odblokowywanie kont użytkowników, definiowanie i modyfikacja czasu ważności hasła, definiowanie złożoności hasła; - odnotowywania transakcji krytycznych wykonywanych przez użytkownika (wprowadzanie, modyfikacja, usuwanie): kto, kiedy, co, jaka operacja, wartość przed i po modyfikacji; - raportowania działań użytkowników; - raportowania zdarzeń zachodzących w Systemie; - tworzenia i odtwarzania kopii bezpieczeństwa baz danych; - system musi zapobiegać możliwości wprowadzenia i uruchomienia złośliwego kodu; - transmisja pomiędzy użytkownikami (klientami) a systemem (serwerem) musi być szyfrowana w oparciu o protokół SSL\TLS. Wykonawca zapewni niezbędne certyfikaty wydane przez kwalifikowane centrum certyfikacji. c) utworzenie zakładki zawierającej klauzulę informacyjną (zgodnie z dołączonym wzorem), o której mowa w pkt 8 lit. d), dostępnej dla użytkownika zewnętrznego po zalogowaniu się do systemu generatora wniosków; d) w momencie rejestracji konta użytkownika zewnętrznego, pojawienie się komunikatu z obowiązkiem wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 201w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że uzyskano zgody na przetwarzanie przez Urząd Miasta Rybnika, z siedzibą przy ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia procedury związanej ze zleceniem realizacji zadania. Zobowiązania Wykonawcy: 1) Przygotowanie instrukcji obsługi Systemu. 2) Dostarczenie materiałów szkoleniowych (w formie elektronicznej lub w wersji papierowej). 3) Opracowanie i dostarczenie, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, Polityki Bezpieczeństwa Systemu zawierającej co najmniej: a) opis struktury zbioru danych osobowych, b) sposoby ochrony, zastosowane techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, c) informację, kto jest administratorem systemu, d) procedurę nadawania i odbierania uprawnień, e) sposoby i częstotliwość wykonywania kopii zapasowych, f) procedurę zgłaszania nieprawidłowości działania systemu, Jeżeli dane są szyfrowane, Wykonawca dostarczy algorytm deszyfracji danych (nie dotyczy haseł do danych, dla których była wykonana anonimizacja). 4) Zaimportowania danych z bazy danych posiadanej przez Zamawiającego za okres z ostatnich 5 lat Baza i struktura zostanie przekazana niezwłocznie po podpisaniu umowy. 5) Po zakończeniu obowiązywania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dane dotyczące zadań o statusie innym niż rozliczone w pliku (xls, csv) lub w bazie SQL wraz z opisem struktury. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy powierzenia danych zgodnie z załącznikiem. 7) Świadczenie usługi asysty technicznej, przez cały okres obowiązywania umowy, obejmującej: a) udzielanie Zamawiającemu oraz użytkownikowi zewnętrznemu pomocy technicznej i merytorycznej poprzez: telefon/mail w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 w zakresie funkcjonowania Systemu, czas udzielenia pomocy technicznej i merytorycznej nie będzie przekraczał 24 godzin od momentu zgłoszenia. Do czasu tego nie włącza się dni wolnych ustawowo od pracy, b) usuwanie awarii i usterek systemu, w tym naprawa baz danych, jeżeli powstały one w wyniku awarii lub usterki systemu, c) bieżące dostosowywanie Systemu do obowiązujących przepisów prawa poprzez dostarczanie nowych wersji Systemu na 7 dni przed terminem obowiązywania nowych przepisów, w szczególności dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań oraz Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego w sprawie uproszczonego wzoru oferty i uproszczonego wzoru sprawozdania z realizacji zadania publicznego (Zamawiający nie ma obowiązku informowania Wykonawcy o tych zmianach przepisów), d) zapewnienie stałego nadzoru technicznego nad funkcjonowaniem systemu: 1) diagnozowanie i usuwanie wszelkich usterek i awarii w funkcjonowaniu Systemu, które zostaną ujawnione w okresie obowiązywania umowy, utrudniających lub uniemożliwiających pracę zgodnie z założeniami lub przepisami prawa przy zachowaniu następujących terminów: - czas usunięcia awarii lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – max 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wystąpienia danej awarii, - czas usunięcia usterki – max 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wystąpienia danej usterki, przy czym awaria rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, brak właściwej weryfikacji wprowadzanych danych, skutkującej zapisem do bazy danych niekompletnych, niespójnych bądź nielogicznych, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy Stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 2) informowanie o sposobie rozwiązania problemów zgłaszanych przez Zamawiającego, 3) dostosowywanie Systemu do nowych wersji przeglądarek internetowych, 4) wskazywanie i usuwanie problemów wydajnościowych działania Systemu. 7. Wszelkie koszty usuwania usterek i awarii, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego, ponosi Wykonawca. 8. Koszty usuwania usterek i awarii, będących skutkiem działania Zamawiającego niezgodnego z dostarczoną instrukcją udostępnionego Systemu, ponosi Zamawiający. 9. Zgłoszenie awarii i usterek odbywa się telefonicznie oraz pocztą. Dokonując wyceny Wykonawca uwzględni szkolenie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym, do 5 godzin w dni robocze. Zamawiający zakłada złożenie do 500 ofert rocznie. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest dostępny dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - świadczenie usługi asysty technicznej i utrzymania systemu, - usługa wdrożenia systemu. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 34000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 48
Informacje na temat katalogow TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 4 lata od daty zawarcia umowy, w tym: - wdrożenie i uruchomienie aplikacji do 14 dni od daty zawarcia umowy (zaimportowanie danych, skonfigurowanie i udostępnienie systemu) - dostęp do aplikacji wraz z asystą techniczną – 4 lata od daty zawarcia umowy - przeprowadzenie szkolenia do 14 dni od daty zawarcia umowy - dostarczenie materiałów szkoleniowych, instrukcji obsługi systemu i polityki bezpieczeństwa systemu do 7 dni od daty zawarcia umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający określa następujące zasady zmian umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług – Strony ustalają protokolarnie wartość prac wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do prac wykonywanych po dniu zmiany stawki podatku VAT, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę jednostkową, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy, i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę jednostkową. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 będą wprowadzane do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości ceny jednostkowej w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych w postanowieniach niniejszego paragrafu. 4. Wykonawca obowiązany jest przedstawić na każde żądanie Zamawiającego wszelkich informacji, danych, wyliczeń oraz stosownych dowodów potwierdzających zasadność żądania Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą wprowadzane pisemnie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji – Zamawiający wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Criterion

Kryteria Dodatkowe wsparcie telefoniczne
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wgląd do danych generatora wniosków przez okres minimum 6 lat po zakończeniu obowiązywania umowy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)