GuidZP400 |
b18d87fb-b48e-46a2-9cd8-5050719448b9
|
Biuletyn |
562519-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30854800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kępno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 827 300
|
Zamawiajacy fax |
627 827 401
|
Zamawiajacy email |
szpital@sz.kepno.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpital.kepno.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://spzoz.powiatkepno.pl/main/index.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://spzoz.powiatkepno.pl/main/index.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63-600 Kępno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
3) Dostawy będą poprzedzone zamówieniem ilościowo – asortymentowym ze strony Zamawiającego w formie pisemnej drogą elektroniczną lub faksem.
4) Termin przydatności do używania zamawianego asortymentu na okres wskazany przez producenta, jednakże nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy,
5) Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie 3 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia ilościowo – asortymentowego, za wyjątkiem zamówień realizowanych
w trybie ‘Cito”, tj. w ciągu 24 godzin od przyjęcia zamówienia
6) Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment transportem własnym, na własny koszt i ryzyko.
7) Przyjęcie dostaw przez Zamawiającego będzie odbywać się w Aptece Szpitalnej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w zaświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców
i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie.
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w zaświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców
i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie.
- oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie.
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
- Oświadczenia Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanych wyrobów na terytorium RP.
- Aktualnych certyfikatów i / lub deklaracji potwierdzających spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE. Deklaracja zgodności lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE.
- Opisów zawierających szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymagań ustalonych przez Zamawiającego,
w postaci katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów, których wykaz stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ;
- próbek, w zakresie:
• pakietu nr 1: poz.2,5,18,19,26
• pakietu nr4: poz.1-11
• pakietu nr 10: poz.2,3,4,5,6,11,12,13
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem
nieważności.
2. Zmiany Umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy z przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
a) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia,
w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy:
- nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego; produkt
zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową,
- będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa
b) zmianę cen przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku, gdy:
- nastąpi obniżka ceny, promocja producenta skutkująca obniżką ceny na towar będący
przedmiotem umowy,
- nastąpi zmiana stawki podatku VAT lub nastąpi zmiana stawek celnych,
- istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli wpływa to na koszt dostawy,
- istotnej zmiany stawek celnych, stawek podatkowych lub innych obowiązkowych obciążeń publicznoprawnych,
- istotnej zmiany cen producenta, tzn. wzrost ceny o min. 10%
c) zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak asortymentu przy
jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od
produktu objętego umową, bądź zostanie wprowadzony rynek przez Wykonawcę towar
zmodyfikowany bądź udoskonalony,
d) zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, zmiana osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia – w formie pisemnego aneksu – zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. Jeżeli zaktualizuje się którakolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa
w poprzednim ustępie, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego
w terminie do 15 dni od dnia wystąpienia przyczyn wpływających na zmianę kosztów wykonania zamówienia oraz zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany wysokości swojego wynagrodzenia, opartą o przesłanki wymienione w ust. 4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia. Ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia będzie poprzedzona badaniem dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę i będzie następowała w oparciu o aneks do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz cenowy oraz wzór umowy.
|
| |