GuidZP400 |
4b7ce2d5-5168-4255-a627-bee7fbcf4d77
|
Biuletyn |
563913-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
|
Regon |
19281776900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
74
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-254
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 3201032, 3200220, 3023282,
|
Zamawiajacy fax |
583 458 235
|
Zamawiajacy email |
nz@nieruchomoscigda.pl,
|
Adres strony url |
www.nieruchomoscigda.pl
|
Adres strony internetowej |
www.nieruchomoscigda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nieruchomoscigda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nieruchomoscigda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - pocztą lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
|
Numer referencyjny |
37/19/A
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) Skanera dokumentów:
- w ramach zamówienia podstawowego: 2 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 10 szt.
b) Czytnika kodów kreskowych
- w ramach zamówienia podstawowego: 12 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 60 szt.
c) Drukarki etykiet
- w ramach zamówienia podstawowego: 3 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 22 szt.
d) Komputera stacjonarnego z monitorem
- w ramach zamówienia podstawowego: 12 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 30 szt.
e) Laptopa
- w ramach zamówienia podstawowego: 15 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 10 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Specyfikacja techniczna - skaner dokumentów - załącznik nr 1A do siwz,
b) Specyfikacja techniczna - czytnik kodów kreskowych - załącznik nr 1B do siwz,
c) Specyfikacja techniczna - drukarka etykiet - załącznik nr 1C do siwz.
d) Specyfikacja techniczna - komputer stacjonarny z monitorem - załącznik nr 1D do siwz.
e) Specyfikacja techniczna - laptop - załącznik nr 1E do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1) 21 dni od dnia podpisania umowy dotyczy sprzętów wykazanych w pkt 1 ppkt 1 a, b, c SIWZ.
2) 10 dni od dnia podpisania umowy dotyczy sprzętów wykazanych w pkt 1 ppkt 1 d, e SIWZ.
3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 31.12.2019r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego każda z nich obejmująca komputery stacjonarne i/lub laptopy i każda z nich o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych dostaw, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych dostaw powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą dostawę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał dostawy w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.
Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie dostaw potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 dostaw w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji (na każde urządzenie oddzielnie) zgodnie z zapisami wzoru karty gwarancyjnej (załącznik nr 3 do wzoru umowy).
Minimalny okres gwarancji na poszczególne urządzenia nie może być krótszy 36 miesięcy.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
5. Podać w złożonej ofercie:
- rozdzielczość ekranu monitora komputera,
- pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze,
- pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze,
- rodzaj obudowy laptopa (czy jest wzmacniana włóknem szklanym),
- czy w laptopie jest dodatkowa bateria wewnętrzna (czy możliwa jest wymiana baterii bez przerywania pracy laptopa),
- pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie.
6. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
7. Podać w Formularzu cenowy nazwę producenta, model oraz symbol sprzętu.
8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ.
10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2.
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych dostaw powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
g) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt f) termin może ulec odpowiedniemu przesunięciu o ilość dni występowania okoliczności, określonych w pkt f).
h) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
i) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
j) zmianie mogą ulec parametry sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na sprzęt o lepszych parametrach w przypadku gdy:
- zaoferowany w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku,
- cena nie ulegnie podwyższeniu.
k) zmianie może ulec cena sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na niższą w przypadku gdy:
- cena rynkowa sprzętów o tych samych parametrach co wskazane w ofercie ulegnie obniżeniu.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
|
IV 4 4 data |
2019-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 6 6 |
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1. KRYTERIUM - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.
Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%.
2) KRYTERIUM - okres udzielonej gwarancji –ilość punktów zostanie określona na podstawie następującego wzoru.
Og = [(Ob – Omin) / (Omax – Omin)] x 10 pkt, gdzie:
Og – przyznane punkty w kryterium okres gwarancji;
Ob – średni ważony okres udzielonej gwarancji badanej oferty;
Omin – minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego;
Omax – maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego.
Zamawiający przyjmie do obliczenia średniej ważonej okresu gwarancji następujące wagi dla:
a) skanera dokumentów - waga 3,
b) czytnika kodów kreskowych - waga 1,
c) drukarki etykiet - waga 2,
d) komputera stacjonarnego z monitorem - waga 4,
e) laptopa - waga 5.
Średni ważony okres gwarancji = (okres gwarancji skanera dokumentów x 3 + okres gwarancji czytnika kodów kreskowych x 1 + okres gwarancji drukarki etykiet x 2 + okres gwarancji komputera stacjonarnego z monitorem x 4 + okres gwarancji laptopa x 5) / (3+1+2+4+5).
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny 72 miesiące dla poszczególnych urządzeń.
Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach na każde urządzenie oddzielnie. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia, z zastosowaniem reguł matematycznych.
W przypadku, gdy Wykonawca określi okres udzielonej gwarancji poniżej 36 miesięcy dla jakiegokolwiek z urządzeń - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji dla jakiegokolwiek z urządzeń ocenie będzie podlegał okres 72 miesięczny.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu gwarancji na którykolwiek ze sprzętów, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. 36 miesięcy, który zostanie wpisany do umowy i przyzna Wykonawcy punkty zgodnie ze wzorem.
3) KRYTERIUM - rozdzielczość ekranu monitora komputera
powyżej 1920 x 1080 pikseli - 5 pkt.
1920 x 1080 pikseli - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca określi rozdzielczość ekranu monitora komputera poniżej 1920 x 1080 - jego oferta zostanie odrzucona.
4) KRYTERIUM - pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze
powyżej 250 GB - 5 pkt.
250 GB - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca określi pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze poniżej 250 GB - jego oferta zostanie odrzucona.
5) KRYTERIUM - pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze
powyżej 4 GB - 5 pkt.
4 GB - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca określi pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze poniżej 4 GB - jego oferta zostanie odrzucona.
6) KRYTERIUM - rodzaj obudowy laptopa (wzmacniana włóknem szklanym)
wzmacniana włóknem szklanym - 5 pkt.
zwykła - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czy obudowa laptopa jest wzmacniana włóknem szklanym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował obudowę laptopa bez wzmocnienia włóknem szklanym i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
7) KRYTERIUM - możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa (dodatkowa bateria wewnętrzna)
tak - 5 pkt.
nie - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czy możliwa jest wymiana baterii bez przerywania pracy laptopa, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował laptopa, który nie posiada możliwości wymiany baterii bez przerywania pracy i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
8) KRYTERIUM - pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie
≥ 12 GB - 5 pkt.
≥ 8 < 12 GB - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca określi pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie poniżej 8 GB - jego oferta zostanie odrzucona.
Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 02.07.2019 r. godzina 11:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
|