GuidZP400 |
357fc20a-d502-4276-b1d6-8ee349e47b6c
|
Biuletyn |
563863-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
|
Regon |
00030434900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bochnia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48146153233
|
Zamawiajacy fax |
+486153234
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
|
Adres strony url |
http://szpital-bochnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
jak w punkcie I.1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej – (II)
|
Numer referencyjny |
DZ-271-1-28/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest sprzętu jednorazowego i materiałów do badań laboratoryjnych dla (dalej jako Towar) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. (pakiety nie rozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-21/2019)
II.4.2) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 - Igły, strzykawki
Pakiet nr 2 - Akcesoria do drenażu i odsysania
Pakiet nr 3 - Akcesoria do intubacji i tracheostomii
Pakiet nr 4 - Zestaw do tracheostomii przezskórnej
Pakiet nr 5 - Akcesoria i środki do pielęgnacji stomii
Pakiet nr 6 - Układy oddechowe i akcesoria wspomagające oddychanie II
Pakiet nr 7 - Układy oddechowe i akcesoria wspomagające oddychanie IV
Pakiet nr 8 - Akcesoria wspomagające karmienie niemowląt
Pakiet nr 9 - Akcesoria do pulsoksymetru z technologią Masimo
Pakiet nr 10- Akcesoria do pomiaru rzutu serca
Pakiet nr 11 - Troakary do laparoskopii
Pakiet nr 12 - Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO
II.4.3) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia.
II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu do magazynu Zamawiającego – Apteka - znajdujący się przy ulicy Krakowskiej 31, 32-700 Bochnia.
II.9.3) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.
II.9.4) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub zmniejszenia przez siebie wartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) / -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%), poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.
II.9.5) Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.9.6) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności - 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności
III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.:
1) oświadczenia, że oferowane wyroby, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.) oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej i/lub, że wskazane oferowane wyroby, nie wymagają, spełnienia wymagań przewidzianych w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.) oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej. (według załącznika nr 2D)
2) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ tj. Katalog oferowanego wyrobu - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy
III.6.2) Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie:
a. nazwy Towaru,
b. sposobu konfekcjonowania,
c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów
d. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, wygaśnięcia rejestracji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ,
e. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d.
4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.
5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową.
6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.
7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować produkt równoważny, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową.
8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu.
10. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
> język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Igły, strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Igła do punkcji 1,8 x 40-50 op. 2 100
2. Igła do punkcji 2,1 x 40-50 op. 2 100
3. Igła iniekcyjna 0,45 x 16 op. 1 100
4. Igła iniekcyjna 0,5 X 25 op. 285 100
5. Igła iniekcyjna 0,6 X 30 op. 57 100
6. Igła iniekcyjna 0,7 X 30 op. 116 100
7. Igła iniekcyjna 0,8 X 40 op. 762 100
8. Igła iniekcyjna 0,9 X 40 op. 580 100
9. Igła iniekcyjna 1,1 X 40 op. 31 100
10. Igła iniekcyjna 1,2 X 40 op. 818 100
11. Igła tępa z filtrem 1,2 x 40 op. 66 100
12. Przyrząd do przetaczania krwi x szt. 2 613 1
13. Przyrząd do przetaczania płynów x szt. 88 1
14. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych I x szt. 102 268 1
15. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych II x szt. 1 000 1
16. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych BURSZTYNOWY do leków światłoczułych x szt. 200 1
17. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi x szt. 1 1
18. Strzykawka do pomp infuzyjnych I 50ml szt. 1 175 1
19. Strzykawka do pomp infuzyjnych II 20 ml op. 1 120
20. Strzykawka do pomp infuzyjnych III 10 ml op. 1 100
21. Strzykawka do pomp infuzyjnych IV 50 ml szt. 3 000 1
22. Strzykawka do pomp infuzyjnych V 50 ml szt. 985 1
23. Strzykawka do pomp infuzyjnych, bursztynowa I 50 ml szt. 7 075 1
24. Strzykawka do pomp infuzyjnych, bursztynowa II 50 ml szt. 1 000 1
25. Strzykawka do TBC 1 ml op. 34 100
26. Strzykawka dwuczęściowa 2 ml op. 434 100
27. Strzykawka dwuczęściowa 5 ml op. 825 100
28. Strzykawka dwuczęściowa 10 ml op. 768 100
29. Strzykawka dwuczęściowa 20 ml op. 823 100
30. Strzykawka insulinowa 1 ml op. 1 100
31. Strzykawka Janeta 100 ml szt. 3 837 1
32. Strzykawka trzyczęściowa 3 ml op. 1 100
33. Strzykawka trzyczęściowa 5 ml op. 1 100
34. Strzykawka trzyczęściowa 10 ml op. 1 100
35. Strzykawka trzyczęściowa 20 ml op. 1 100
36. Strzykawka trzyczęściowa bursztynowa 20 ml op. 1 50
37. Zestaw do szybkiej infuzji krwi i płynów pojemność 500 ml szt. 1 1
38. Zestaw do transfuzji wymiennej noworodków x szt. 1 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Akcesoria do drenażu i odsysania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Dren brzuszny, silikonowy 22F, 24F, 26F, 27F, 28F, 30F, 32F szt. 140 1
2. Dren T-Kehr CH12, CH14, CH16, CH18, CH20, CH22 szt. 16 1
3. Kateter do odsysania ran z otworami bocznymi CH12, CH14, CH16, CH18, CH20, CH22 szt. 528 1
4. Dren do embolektomii Fogartyego, 5F/80 szt. 3 1
5. Dren tlenowy łączący 210 cm szt. 314 1
6. Dren do końcówek do odsysania 7,0/10,0 mb 1 290 1
7. Dren wielokanalikowy 45 mm szt. 1 1
8. Zgłębnik żołądkowy - 80cm CH 14 szt. 1 1
9. CH 16 szt. 32 1
10. CH 18 szt. 99 1
11. CH 20 szt. 195 1
12. CH 22 szt. 224 1
13. CH 24 szt. 238 1
14. CH 26 szt. 81 1
15. CH 28 szt. 96 1
16. CH 30 szt. 11 1
17. CH 32 szt. 5 1
18. CH 6 szt. 1 1
19. CH 8 szt. 1 1
20. CH 10 szt. 2 1
21. CH 12 szt. 8 1
22. Zgłębnik żołądkowy - 125cm CH 16-CH 22 szt. 5 1
23. Butelka Redona do odsysania ran 200 ml szt. 1 167 1
24. 400 ml szt. 528 1
25. Dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką, z kontrolą siły ssania CH -24 min. 200cm szt. 26 1
26. Dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką CH-24 min. 200cm szt. 684 1
27. Worek do zbiórki żółci sterylny 350 ml szt. 10 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Akcesoria do intubacji i tracheostomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Rurka intubacyjna z otworem Murphiego Nr 2,5 szt. 15 1
2. Nr 3 szt. 10 1
3. Nr 3,5 szt. 23 1
4. Rurka intubacyjna z otworem Murphiego i mankietem Nr 4 szt. 11 1
5. Nr 4,5 szt. 1 1
6. Nr 5 szt. 9 1
7. Nr 5,5 szt. 15 1
8. Nr 6 szt. 8 1
9. Nr 6,5 szt. 1 1
10. Nr 7 szt. 267 1
11. Nr 7,5 szt. 275 1
12. Nr 8 szt. 269 1
13. Nr 8,5 szt. 52 1
14. Nr 9 szt. 27 1
15. Nr 9,5 szt. 1 1
16. Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem niskociśnieniowym Nr 5,0 szt. 1 1
17. Nr 5,5 szt. 1 1
18. Nr 6,0 szt. 1 1
19. Nr 6,5 szt. 1 1
20. Nr 7 szt. 17 1
21. Nr 7,5 szt. 16 1
22. Nr 8 szt. 37 1
23. Nr 8,5 szt. 1 1
24. Nr 9 szt. 1 1
25. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym Nr 6 szt. 1 1
26. Nr 6,5 szt. 1 1
27. Nr 7,0 szt. 1 1
28. Nr 7,5 szt. 1 1
29. Nr 8,0 szt. 4 1
30. Nr 8,5 szt. 1 1
31. Nr 9,0 szt. 12 1
32. Nr 9,5 szt. 1 1
33. Rurka Guedala Nr 0 0 0 szt. 17 1
34. Nr 0 0 szt. 23 1
35. Nr 0 szt. 4 1
36. Nr 1 szt. 6 1
37. Nr 2 szt. 85 1
38. Nr 3 szt. 98 1
39. Nr 4 szt. 55 1
40. Nr 5 szt. 15 1
41. Rurka tracheostomijna foniatryczna z mankietem - zestaw Nr 7 szt. 1 1
42. Nr 8 szt. 1 1
43. Dwukanałowa dotchawicza rurka do podawania surfaktantu Nr 2,0 szt. 10 1
44. Nr 2,5 szt. 10 1
45. Nr 3,0 szt. 1 1
46. Nr 3,5 szt. 1 1
47. Prowadnica do rurek intubacyjnych " 2,0 mm,
3,0 mm,
4,0 mm,
5,0 mm" szt. 116 1
48. Uchwyt Thomas tube holder szt 32 1
49. Uchwyt Thomas tube holder szt 5 1
50. Tasiemka mocująca szt. 140 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Zestaw do tracheostomii przezskórnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 7,0 mm, zestaw 2 1
2. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 8,0 mm, zestaw 2 1
3. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 7,0 mm PEAN, zestaw 1 1
4. Zestaw do tracheostomii przezskórnej 9,0 mm, zestaw 2 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Akcesoria i środki do pielęgnacji stomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (ilość szt./g)
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Pasta stosowana w zmianach skórnych wokół stomii pojemność 60 g 1 op. = 60g. 19 60
2. Puder pojemność 25 g 1 op. = 25g. 1 25
3. Worki stomijne jednoczęściowe przeźroczyste op. 60 1
4. Worki stomijne jednoczęściowe beżowe op. 70 1
5. Worek urostomijny z kranikiem pojemność 390 ml op. 30 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Układy oddechowe i akcesoria wspomagające oddychanie II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych do respiratora x szt. 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Układy oddechowe i akcesoria wspomagające oddychanie IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych do respiratora x szt. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Akcesoria wspomagające karmienie niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Torebka do przeprowadzenia dezynfekcji parowej w kuchence mikrofalowej, x szt. 10
2. Kubeczek do podawania pokarmu niemowlęciu x szt. 10
3. Butelka do karmienia wcześniaków x szt 1160
4. Butelka do karmienia noworodków x szt. 320
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Akcesoria do pulsoksymetru z technologią Masimo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Czujnik jednorazowego użytku do pomiaru saturacji* rozmiar 3 - 20 kg masy pacjenta szt. 12 1
2. rozmiar 10 - 50 masy pacjenta szt. 1 1
3. rozmiar <3 kg lub >40 kg masy pacjenta szt. 13 1
4. rozmiar 3 - 20 kg masy pacjenta szt. 10 1
5. rozmiar < 1 kg masy pacjenta szt. 1 1
6. rozmiar <3 kg lub >40 kg masy pacjenta szt. 10 1
7. rozmiar <3kg masy pacjenta szt. 1 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10- Akcesoria do pomiaru rzutu serca
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Czujnik do pomiaru rzutu serca x op. 12 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Troakary do laparoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Troakar nożowy jednorazowego użytku 5 mm x 100 mm szt. 12
2. Troakar nożowy jednorazowego użytku, 12 mm x 100 mm szt. 18
3. Troakar jednorazowego użytku bezostrzowy 15 mm x 120 mm szt. 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Igły do systemu dostępu doszpikowego EZ-IO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Igła do systemu dostępu doszpikowego EZ - IO średnica 15G i długość 25mm szt. 3
2. średnica 15G i długość 15mm szt. 1
|
| |