Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

Data publikacji 2019-06-21
Data zakończenia 2019-07-02 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563756-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz jednostek podległych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na materiały eksploatacyjne wynosi 12 miesięcy od dnia dostawy danej partii do poszczególnych jednostek Zamawiającego. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, nie częściej niż raz w miesiącu, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych, w okresie trwania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e04030fc-e244-41fe-9d23-d71e62d17ca4
Biuletyn 563756-N-2019
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Regon 00102291400000
Zamawiajacy adres ulica al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 59 A
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 52 54 100,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
Adres strony url http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Oferty wnioski dostepne Nie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie.
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie w formie pisemnej (postać papierowa).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. M.J. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
Numer referencyjny 2801-ILZ.260.27.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz jednostek podległych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na materiały eksploatacyjne wynosi 12 miesięcy od dnia dostawy danej partii do poszczególnych jednostek Zamawiającego. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, nie częściej niż raz w miesiącu, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych, w okresie trwania umowy.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunek posiadania doświadczenia przez Wykonawcę w realizacji dostaw odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia tj. zrealizował w okresie 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy dostawy o wartości minimum 150 000 zł brutto każda. Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania ww. warunku na podstawie Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 - Załączniku nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt 10.9.2.1. SIWZ (dokumenty przedstawia się w Etapie 3, o którym mowa w Części 10 SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż zaoferowana przez Wykonawcę wartość wykonania dostawy. Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania ww. warunku na podstawie Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 - Załączniku nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt 10.9.2.2. SIWZ (dokumenty przedstawia się w Etapie 3, o którym mowa w Części 10 SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 1 ustawy Pzp, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (bez wezwania Zamawiającego). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej każdy z członków składa ww. oświadczenie. Do złożenia tego oświadczenia nie jest zobowiązany podmiot trzeci.
Zakresie warunkow udzialu 1) posiadania zdolności technicznych i zawodowych do wykonania zamówienia: Wykonawca winien złożyć wykaz (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych lub również wykonywanych trzech dostaw do obiektów użyteczności publicznej, odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 150 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Należy także załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien określić jaką część (kwotę) zrealizował na dzień składania wykazu usług., a referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o których mowa w niniejszym podpunkcie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wskazanego poświadczenia. 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej/finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:Wykonawca winien przedłożyć opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 250 000 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Z uwagi na fakt, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową, z przedłożonego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca objęty jest na dzień złożenia dokumentu ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć dowód opłacenia składki.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1)zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia – w tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków, ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług; 2)niedostępności asortymentu oferowanego w formularzu cenowym – w tej sytuacji dopuszczalna jest zamiana materiałów eksploatacyjnych oferowanych w formularzu cenowym (Załącznik nr 3 do umowy) na inne materiały eksploatacyjne, którymi można je zastąpić, o parametrach nie niższych niż parametry pierwotnie oferowanych materiałów, przy czym zaproponowane inne materiały eksploatacyjne muszą spełnić minimalne wymogi postawione w SIWZ, a ich ceny nie mogą być wyższe niż cena pierwotnie oferowanych materiałów eksploatacyjnych. W tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. 3)zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy, w szczególności z przyczyn organizacyjnych, technicznych lub technologicznych o obiektywnym charakterze lub z powodu zmniejszenia środków finansowych na wykonanie zamówienia - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość, o którą zgodnie pomniejszono zakres przedmiotu umowy (w wysokości proporcjonalnej, której podstawę stanowić będzie kalkulacja kosztów sporządzona w oparciu o zmodyfikowany załącznik nr 3). Pozostałe zmiany umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w oparciu o przepis art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)