Zaopatrzenie Działu Farmacji Szpitalnej

Data publikacji 2019-06-21
Data zakończenia 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zagórze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563729-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zaopatrzenie Działu Farmacji Szpitalnej w produkty lecznicze, materiały opatrunkowe,opaski gipsowe i podkłady,wyroby medyczne,środki biobójcze,testy diagnostyczne, rękawice diagnostyczne.
Szczegółowy opis asortyumentu zawierają załączniki do SIWZ 1a -1g.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d05c582-6c86-4124-8057-3349aba18988
Biuletyn 563729-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 14201167000000
Zamawiajacy adres ulica gm. Wiązowna
Zamawiajacy miejscowosc Zagórze
Zamawiajacy kod pocztowy 05-462
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 733 324
Zamawiajacy fax 227 733 323
Zamawiajacy email zamowienia@centrumzagorze.pl
Adres strony url www.centrumzagorze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrumzagorze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Sp.z o.o. w Zagórzu k/W-wy,- Wiazowna Sekretariat (budynek Zespołu Szkół Specjalnych)
Nazwa nadana zamowieniu Zaopatrzenie Działu Farmacji Szpitalnej
Numer referencyjny //ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zaopatrzenie Działu Farmacji Szpitalnej w produkty lecznicze, materiały opatrunkowe,opaski gipsowe i podkłady,wyroby medyczne,środki biobójcze,testy diagnostyczne, rękawice diagnostyczne. Szczegółowy opis asortyumentu zawierają załączniki do SIWZ 1a -1g.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Dotyczy części 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent złoży kserokopię dokumentu stwierdzającego prawa Oferenta do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu środkami farmaceutycznymi; jeżeli wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny –zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi. W stosunku do części 2-6 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Oferent wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, (polisa + dowód zapłaty składek),a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A) Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum dwie główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP. b) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. c) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. d) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. e) Zamawiający żąda od Wykonawcy , który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a) –f); f) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a)- f), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy; g) Zamawiający żąda w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a)-f) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy, 2.Formularze asortymentowo-cenowe, 3.Oświadczenie wykonawcy, zał nr 7
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści Umowy, każdorazowo za pisemną zgodą Zamawiającego wyrażoną na pisemny wniosek Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) w zakresie wynagrodzenia: 1) z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego –(promocje cenowe, obniżenie ceny przez producenta); 2) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) w przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 2. W przypadku urzędowej zmiany stawki (stawek) podatku VAT, w odniesieniu do przedmiotu Umowy, zmiana stawki (stawek) VAT, mająca wpływ na cenę brutto, następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna.
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opaski gipsowe i podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyroby medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawiera zał.nr 1 d
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Środki biobójcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1 e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Testy diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1f do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1 g do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty farmaceutyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1 a do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria skrócenie terminu dostaw na cito
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)