Dostawa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych

Data publikacji 2019-06-25
Data zakończenia 2019-07-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563507-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302161100, 302321108, 302321201, 302320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych w zakresie następujących grup:
Grupa 1 – Urządzenie wielofunkcyjne
Grupa 2 – Drukarka laserowa, monochromatyczna
Grupa 3 – Drukarka igłowa
Grupa 4 – Drukarka kodów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 501b2512-fc02-4009-a8a3-7d6ddfbf9b58
Biuletyn 563507-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Regon 34051714500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ujejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-168
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3655352, 3655521, 3655296
Zamawiajacy fax 523 655 752
Zamawiajacy email przetargi@biziel.pl
Adres strony url www.biziel.umk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.biziel.umk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biziel.umk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny NZZ/33/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych w zakresie następujących grup: Grupa 1 – Urządzenie wielofunkcyjne Grupa 2 – Drukarka laserowa, monochromatyczna Grupa 3 – Drukarka igłowa Grupa 4 – Drukarka kodów
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania. Oświadczenie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. aktualne oświadczenie na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 3. wypełniony i podpisany przedmiot zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) w przypadkach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych na zasadach w niej określonych b) obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny, c) wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji, d) wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Odbiorcy mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy, e) wymiany sprzętu, w ramach rękojmi lub gwarancji na inny, niż określony w niniejszej umowie, o parametrach i walorach użytkowych, co najmniej równorzędnych z parametrami sprzętu określonymi w niniejszej umowie, co może nastąpić w przypadku niedostępności sprzętu takiego samego, jak określony w umowie lub jeżeli niemożliwe lub znacznie utrudnione jest z innych przyczyn zapewnienie nowego sprzętu wolnego od wad takiego samego, jak przedmiot umowy lub w przypadku pojawienia w ofercie Dostawcy się snowego sprzętu stanowiącego odpowiednik sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2019-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Numer sprawy: NZZ/33/D/19. 2. Miejsce i termin otwarcia ofert: publiczne jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lok. Nr 018, - niski parter w dniu 04.07.2019 r. o godzinie 10:00. 3. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Krzysztof Nowakowski - Dział Informatyki. (52) 36-55-200; Przemysław Ściesiński - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (052) 36-55-495, fax. (052) 36-55-752, lok. 018, w godz. 7: 30 -15:00. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowione go przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt. 5 ppkt. 5.1 stosuje się. 6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 7. Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 7.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 7.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego – www.umk.biziel.pl 8. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 8.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 pn. – przedmiot zamówienia. 8.2. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia w całości musi być zrealizowany w okresie 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 8.3. Miejsce realizacji zamówienia – siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy – Szpital Uniwersytecki nr 2 im dr Jana Biziela. Miejsce dostawy: magazyn techniczny w siedzibie Zamawiającego. 9. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: • Nazwa kryterium: Cena; waga kryterium: 60% • Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja; waga kryterium: 40% Sposób oceniania ofert: A) Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru: C = (Cn / Cb) x 60 [%] Gdzie: Cn – cena brutto najtańszej oferty. Cb – cena brutto badanej oferty. W ramach kryterium „cena” wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. = 60%. B) Kryterium: dodatkowa gwarancja – wskaźnik G – obliczony będzie według wzoru G = (Gp/Gmax) x 40 [%] Gdzie: Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium dodatkowa gwarancja. Gmax = 12 pkt. – 40% Opis oceniany w ramach kryterium – dodatkowa gwarancja. Sposób przyznawania punktów: • grupa 1, 2, 3: dla: 24 m-ce < okres gwarancji ≤ 36 m-cy, za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą (24 miesięcy) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.: ­ za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt. ­ za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt. ­ za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt. ­ za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt. ­ za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt. ­ za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt. ­ za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt. ­ za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt. ­ za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt. ­ za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt. ­ za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt. ­ za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt. Uwaga dotyczy grupy 1, 2, 3 Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 36 miesięcy zamawiający przyzna 12 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 24 miesiące wykonawca otrzyma 0 pkt. • grupa 4 dla: 12 m-cy < okres gwarancji ≤ 24 m-cy, za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą (12 miesięcy) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.: ­ za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt. ­ za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt. ­ za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt. ­ za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt. ­ za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt. ­ za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt. ­ za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt. ­ za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt. ­ za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt. ­ za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt. ­ za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt. ­ za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt. Uwaga dotyczy grupy 4 Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 24 miesiące zamawiający przyzna 12 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 12 miesięcy wykonawca otrzyma 0 pkt. Uwaga: Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj.: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Właściwe zaokrąglenie liczb, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi po dokonaniu wszystkich czynności matematycznych określonych wzorem, czyli po obliczeniu wyniku końcowego danego kryterium. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent). 10. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00, e-mail - przetargi@biziel.pl, NIP: 9532582266; REGON: 340517145. 11. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez jej otwierania.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1 – Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2 – Drukarka laserowa, monochromatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Drukarka laserowa, monochromatyczna
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3 – Drukarka igłowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232120-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Drukarka igłowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4 – Drukarka kodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Drukarka kodów
  

Criterion

Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)