| GuidZP400 |
d3a6f81a-4a25-4e9c-941a-45c9b2e2b12c
|
| Biuletyn |
564617-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
|
| Regon |
43271072100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Przemysłowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bełżyce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
24-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 516 11 37,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
zamow.belzyce@powiat.lublin.pl,
|
| Adres strony url |
www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Zdrowie
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiscie, za pomocą firmy kurierskiej lub operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
24-200 Bełżyce, ul. Bednarska 2/52
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
|
| Numer referencyjny |
ZP/SM/8/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, instalacja, szkolenie,
paszporty techniczne, serwisy i przeglądy w okresie gwarancji ( jeżeli sprzęt wymaga ) :
1.1. Myjnia dezynfektora – szt. 1; 1.2. Myjnia ultradźwiękowa – szt. 1
1.3. Defibrylator – szt. 1. 1.4. Wyposażenie sterylizacji : stoły robocze – szt. 4;
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki zawarte jest w Załączniku Nr 1 oraz załączniku nr 1.1-1.3 do SIWZ, które stanowią jej
integralną część i Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
40
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie wymaga
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie wymaga
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.). 2. Opisy techniczne, prospekty producentów, katalogi oferowanego sprzętu medycznego potwierdzające spełnianie warunków/parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym Jeżeli w powyższych dokumentach brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. Uwaga.
W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do siwz. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy,
3) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i
składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w
dokumencie wymienionym w Rozdz. VIII pkt. II.1 SIWZ.
4) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie
zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres
umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub
do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego
zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty polegających na :
a) obniżeniu wynagrodzenia,
b) wydłużeniu terminu płatności,
c) dostarczeniu przedmiotu dostawy (za zgodą Zamawiającego) o wyższych parametrach technicznych od określonych w umowie z zastrzeżeniem, że niedopuszczalne jest podwyższenie wynagrodzenia wynikającego z formularza oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w treści niniejszej umowy, o których mowa w ust.1 wymagają formy pisemnej – w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy - pod rygorem ich nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
30
|