| GuidZP400 | 
						
															c3eb654e-73cc-4bd1-bbfe-c23119823e8c
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															565569-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															67056863500000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Ks. Łukasika
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															3
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Radom
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															26-600
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															48 3639957 w. 1219
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															48 3634873
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															wara@praca.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://bip.pupradom.pl/?przetargi=1 
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://bip.pupradom.pl/?przetargi=1 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://bip.pupradom.pl/?przetargi=1 
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Pisemnie
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa materiałów eksploatacyjnych  dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															ZO.26.02.2019
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych  dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu. 
Zamówienie składa się z:
1)	Zamówienia podstawowego,
2)	Zamówienia opcjonalnego 
 których stanowiących dokładny wykaz zawiera Załącznik nr 2 do  SIWZ.  
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania, do z możliwości zakupu dodatkowych komputerów materiałów eksploatacyjnych, których wykaz  zawiera Załącznik nr 2 do  SIWZ (Zamówienie opcjonalne), w ramach skorzystania z  prawa opcji. 
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia 
w całości lub części, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie nie później niż 14 dni przed końcem realizacji trwania umowy (w zakresie zamówienia opcjonalnego). Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30125110-5
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2019-12-13T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Okres przewidziany dla realizacji w/w zamówienia  podstawowego to: 
 do 20 dni od daty podpisania umowy (za skrócenie terminu dostawy Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty przy ocenie oferty 3 pkt. za każdy dzień  max. 30 pkt.),
Okres przewidziany dla realizacji zamówienia  opcjonalnego  do 13 grudnia 2019 r. 
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie 
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie 
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie 
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Jeśli  Wykonawca, którego  oferta została najwyżej oceniona zaoferuje  materiały  eksploatacyjne  równoważne – Zamawiający wezwie wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, iż oferowane dostawy spełniają jego wymogi tj.: 
a) Certyfikat ISO 14001, wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega  przepisów związanych z  ochroną  środowiska  oraz  potwierdzający,  że  oferowane  dostawy  odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na  proces  produkcji  materiałów  eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie  niezależnego  podmiotu zajmującego się poświadczaniem  zgodności  działań  Wykonawcy z europejskimi  normami  zarządzania  środowiskiem ;
b) Certyfikat/zaświadczenie  podmiotu  uprawnionego do kontroli jakości  wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2015  lub  normami  równoważnymi, tj. zaświadczenie  niezależnego podmiotu  zajmującego się poświadczaniem zgodności  działań Wykonawcy  z  normami  jakościowymi.
c) Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi certyfikaty CE wystawione przez jednostkę notyfikowaną dla wskazanych, równoważnych materiałów eksploatacyjnych.
d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie  powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie  wydrukowanych  stron  oraz  poziomie  zużycia  tonera).
11. Zamiast  zaświadczeń,  o  którym  mowa  w  pkt  10 a)  i  b),  Wykonawca  może  złożyć  również  opis  urządzeń  technicznych, instrukcji  obsługi  oraz  środków stosowanych  przez  Wykonawcę dostaw oraz opisu zaplecza naukowo – badawczego Wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia.
12.  Wykonawca  może,  zamiast  zaświadczeń,  o  których  mowa  odpowiednio w pkt  10 a),  b)  lub  c),   złożyć  inne  dokumenty, np.  zaświadczenie  podmiotu  uprawnionego  do  kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym  normom  lub  specyfikacjom  technicznym.
Za producenta uznaje się każdą osobę fizyczną lub prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która projektuje i wytwarza wyrób, albo dla której ten wyrób zaprojektowano 
i wytworzono, w celu wprowadzenia go do obrotu lub oddania do użytku pod własną nazwą lub znakiem. Dotyczy to również składowania, pakowania, przetwarzania lub umieszczania etykiety na gotowych produktach w celu ich umieszczenia na rynku pod własnym imieniem/nazwą. Producent przyjmuje na siebie pełną i ostateczną odpowiedzialność za swój wyrób. W przypadku zatrudnienia podwykonawców – musi on zachować kontrolę nad procesem produkcyjnym, ponieważ odpowiada on za zgodność produktu z zasadniczymi lub innymi wymaganiami. Zlecenie części lub całości prac nie zwalnia  producenta  od  odpowiedzialności  za  wyrób.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy wadium | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															Zamawiający  przewiduje wniesienie  wadium w wysokości w wysokości:
 7 000 zł  (słownie: siedem tysięcy złotych)
Wadium w pieniądzu (PLN), należy wnosić na oprocentowane konto:
89 1600 1462 1821 3661 1000 0006
Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego najpóźniej 04.07.2019 r. do godz. 10:00.
Wadium w formie dokumentów o których mowa art. 45 ust 6 pkt od 2 do 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych   musi zawierać zapis, iż zabezpiecza roszczenie Zamawiającego do wskazanej wyżej kwoty na wypadek zaistnienia przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na cały okres związania ofertą.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w następujących przypadkach: -zmiany w terminach dostawy, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę (wymaga zgody Zamawiającego) a także na wniosek Zamawiającego . - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-07-04T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |