PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 14/PN/18 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH

Data publikacji 2019-06-26
Data zakończenia 2019-07-05 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Produkty do pielęgnacji rąk,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565005-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 195200007, 337413009, 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH Przedmiot zamówienia podzielono na 5 pakietów tj. :
PAKIET NR 1 – Artykuły czystościowe, higieniczne i gospodarcze
PAKIET NR 2 – Worki na odpady, fartuchy i rękawice foliowe jednorazowego użytku, folia spożywcza
PAKIET NR 3 – Środki czyszczące, środki do maszynowego mycia naczyń, środki do mycia
w automatycznych myjniach
PAKIET NR 4 – Preparaty do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk
PAKIET NR 5- Ręcznik papierowy, czyściwo i papier toaletowy- wraz z dozownikami

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70570a68-5791-408b-b8de-c29703823da2
Biuletyn 565005-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
Regon 24112785700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 277 61 00
Zamawiajacy fax 32 271 73 11
Zamawiajacy email administracja3@szpitalzabrze.pl
Adres strony url www.szpitalzabrze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpitalzabrze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbwa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r- Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 14/PN/18 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
Numer referencyjny 14/PN/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH Przedmiot zamówienia podzielono na 5 pakietów tj. : PAKIET NR 1 – Artykuły czystościowe, higieniczne i gospodarcze PAKIET NR 2 – Worki na odpady, fartuchy i rękawice foliowe jednorazowego użytku, folia spożywcza PAKIET NR 3 – Środki czyszczące, środki do maszynowego mycia naczyń, środki do mycia w automatycznych myjniach PAKIET NR 4 – Preparaty do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk PAKIET NR 5- Ręcznik papierowy, czyściwo i papier toaletowy- wraz z dozownikami
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) – składane do oferty, b) Oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) – składane do oferty, c) Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ww. ustawy składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 5.3.8. SIWZ, dla podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega. d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Zgodnie z art. 24 ust. 11 P.z.p wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od wykonawcy – OŚWIADCZENIA ZAŁĄCZNIK NR 4
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1 Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w razie: a. podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto, b. przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, c. Zamawiający, za uprzednią zgodą, dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych, d. zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych.
IV 6 1 srodki ochrony Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać: nazwę i adres : Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08 - nazwę zamówienia, - nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , - „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert” - „Tajemnica przedsiębiorstwa” dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P. z. p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
IV 4 4 data 2019-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 -3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze jest pracownik Zamawiającego dostępny pod adresem e-mail: iod@szpitalzabrze.pl, telefon: 32 277 61 00 ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 221.000 EURO; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa P. z. p”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy P. z. p, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P. z. p, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy P. z. p; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Artykuły czystościowe, higieniczne i gospodarcze,Żel – mydło pod prysznic 25l, Szampon do włosów -25l, Oliwka do ciała- 35l, Oliwka do pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt- 6l, Płyn do kąpieli niemowląt- 7,4 l, Pianka do golenia 7,5l, Rękawiczka – myjka. 80szt, Chusteczki nawilżające- 18000 listków, Pianka do higieny intymnej 160l, Proszek do czyszczenia umywalek i sanitariatów 45kg, Mleczko do mycia powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych 187,5l,Pasta do szorowania blach, zlewozmywaków 10kg, Pasta samopołyskowa 300l, Mydło toaletowe w kostkach 35kg, Mydło w płynie z lanoliną 3750l, Pasta BHP 175kg, Płyn do mycia naczyń 1250l,Płyn do mycia naczyń o pojemności 1 l- 40l, Płyn uniwersalny , antybakteryjny do mycia różnych powierzchni 3500l, Płyn do mycia powierzchni mocno zabrudzonych. 1100l, Płyn do mycia kafelek ściennych i lamperii 700l, Płyn do mycia szyb 65l, Płyn czyszcząco - myjący 850l, Środek usuwający kamień i rdzę 450l, Preparat do udrożniania i dezynfekcji rur 12,5kg, Denaturat 8l, Środek czyszcząco – konserwujący do pielęgnacji stali nierdzewnej- 10l, Sól do zmywarek w granulkach 180kh, Tabletki do zmywarek 600szt,Odświeżacz powietrza w spray-u 30l, Przenośne urządzenie na wymienne wkłady mini odświeżacza powietrza 15szt., Mini spray 30szt, Elektrofumigator z płynem do zwalczania much i komarów 10szt, Pojemnik z płynem owadobójczym 15 szt, Osłona lateksowa na głowicę USG 7 000 szt,Maszynki do golenia 1500 szt, Szczotka do szorowania ręcznego typu żelazko 20 szt., Szczotka do mycia butelek 5 szt, Komplet z PCV do WC (szczotka + pojemnik) 150 szt, Komplet do zamiatania (szufelka + zmiotka) 30 szt, Rękawiczki gospodarcze 1800szt, Ścierka z mikrofazy – niebieska 600 szt, Ścierka z mikrofazy – żółta 800 szt, Ścierka z mikrofazy – zielona 450 szt, Ścierka z mikrofazy – czerwona 800 szt, Gąbka do mycia naczyń 150 szt, Gąbka do stali nierdzewnej 80 szt, Ręczniki papierowe, „składanka Z” 36 000, Ręczniki papierowe w rolce3000 szt, Papier toaletowy „BIG” 10 000 szt, MOP prostokątny, szerokość 41 x 12,5 cm. 230 szt, MOP prostokątny, tkany krzyżowo 800 szt, Praska szczękowa do wózka sprzątająco – myjącego 20 szt, Uchwyt na MOP szt 50, Pad biały o średnicy 43cm 20szt, Pad czerwony o średnicy 43cm 20 szt, Pad czarny o wymiarach 10 x 25,5 20szt, Uchwyt + kij do pada czarnego 20 szt, Wkład do wyciskarki plastikowy 10 szt, Płyn do mycia paneli 15 l, Zawieszka do muszli WC 99 szt, Wkład do automatycznego odświeżacza 24 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worki na odpady, fartuchy i rękawice foliowe jednorazowego użytku, folia spożywcza. Worki foliowe LDPE35 l. rozmiar 50x60cm, kolor czarny 100 000 szt, Worki foliowe LDPE 35 l. 50cm x 60cm, kolor czerwony 39000 szt. Worki foliowe LDPE, rozmiar 50cm x 60cm, kolor żółty 500 szt, Worki foliowe LDPE rozmiar 90x110cm, 160 litrów kolor czarny 39 000 szt., Worki foliowe LDPE, rozmiar 70cm x 110cm, kolor czerwony 45 000 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 70cm x 110cm, kolor żółty 250 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 60cm x 75cm, kolor czarny 75000 szt, Worki foliowe LDPE , rozmiar 60cm x 75 cm. Grubość folii 0,6 . Kolor niebieski 30 000 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 60cm x 75cm, kolor czerwony 65 000 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 70 cm x 110 cm, kolor niebieski 20 000 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 51cm x 57cm, płaskie 1500 szt, Worki papierowe trzywarstwowe 13500 szt, Kubki jednorazowego użytku do napojów zimnych 6000szt, Fartuch jednorazowego użytku, uniwersalny foliowy 20 000 szt, Rękawice foliowe jednorazowego użytku damskie i męskie 80 000 szt, Folia spożywcza. Rolka – 300m 7 500m
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki czyszczące, środki do maszynowego mycia naczyń, środki do mycia w automatycznych myjniach. AKRYL – 50l, Płynny preparat do mycia naczyń w zmywarkach automatycznych- 100l, Płynny preparat przeznaczony do polepszenia efektywności spłukiwania i nabłyszczania naczyń mytych maszynowo- 100l, Płynny preparat do stosowania w myjniach dezynfektorach Erlen typ CT100 S1.45- 325l,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33741300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk. Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, nie zawiera mydła, zawierający składniki natłuszczające skórę dostosowany do pojemników ściennych typu „DERMADOS”. Opakowanie max.0,5 litra.175l
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ręcznik papierowy, czyściwo i papier toaletowy- wraz z dozownikami. Ręcznik papierowy biały w roli o średnicy 19 cm.2 warstwowy: 1 warstwa z celulozy strukturalnej + 1 warstwa z makulatury. Rolka o długości 150 m. wysokość 21 cm. ;gramatura łączna obu warstw 41,5g/m2. Poziom bieli nie mniejszy niż 82% dwie warstwy sklejone ze sobą klejem dopuszczonym do kontaktu z żywnością. Po jednej stronie rolki plastikowy uchwyt. Ręcznik przystosowany do dozownika w systemie H1, wraz z 30 dozownikami- 480 szt, Czyściwo perforowane w roli , dozowania centralnego- w systemie M4 posiadające wyjmowaną gilzę ułatwiającą wyciągnięcie 1 ręką. Chłonne , wytrzymałe, 1 -warstwowe w kolorze białym, nasycenie bieli nie mniejsze niż 78%, wykonane z mix- u makulaturowo – celulozowego o wymiarach odcinka 19,8x35 cm(+ /- 2 mm). Długość rolki 299,95 m, ilość odcinków 857 szt., gramatura 24,5g/m2 wraz 30 dozownikami- 2550 szt, Papier toaletowy w roli dozowany centralnie w odcinkach. Przystosowany do systemu dozownika T8. Rola o długości min. 207m., perforacja co 18 cm. Ilość odcinków na roli min.1150, średnica rolki 19,9cm. Szerokość odcinka 13,4 cm. Papier biały , 2 warstwowy ( celuloza i makulatura) wraz 30 dozownikami- sztuk 300
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)