GuidZP400 |
70570a68-5791-408b-b8de-c29703823da2
|
Biuletyn |
565005-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
|
Regon |
24112785700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 277 61 00
|
Zamawiajacy fax |
32 271 73 11
|
Zamawiajacy email |
administracja3@szpitalzabrze.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzabrze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpitalzabrze.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbwa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r- Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 14/PN/18 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
|
Numer referencyjny |
14/PN/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH Przedmiot zamówienia podzielono na 5 pakietów tj. :
PAKIET NR 1 – Artykuły czystościowe, higieniczne i gospodarcze
PAKIET NR 2 – Worki na odpady, fartuchy i rękawice foliowe jednorazowego użytku, folia spożywcza
PAKIET NR 3 – Środki czyszczące, środki do maszynowego mycia naczyń, środki do mycia
w automatycznych myjniach
PAKIET NR 4 – Preparaty do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk
PAKIET NR 5- Ręcznik papierowy, czyściwo i papier toaletowy- wraz z dozownikami
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) – składane do oferty,
b) Oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) – składane do oferty,
c) Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ww. ustawy składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty,
o których mowa w pkt. 5.3.8. SIWZ, dla podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega.
d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Zgodnie z art. 24 ust. 11 P.z.p wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od wykonawcy – OŚWIADCZENIA ZAŁĄCZNIK NR 4
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1 Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w razie:
a. podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto,
b. przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy,
c. Zamawiający, za uprzednią zgodą, dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych,
d. zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać: nazwę i adres : Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08
- nazwę zamówienia,
- nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,
- „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert”
- „Tajemnica przedsiębiorstwa”
dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P. z. p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2019-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 -3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze jest pracownik Zamawiającego dostępny pod adresem
e-mail: iod@szpitalzabrze.pl, telefon: 32 277 61 00 ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 221.000 EURO;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa P. z. p”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy P. z. p, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P. z. p, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy P. z. p;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły czystościowe, higieniczne i gospodarcze,Żel – mydło pod prysznic 25l, Szampon do włosów -25l, Oliwka do ciała- 35l, Oliwka do pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt- 6l, Płyn do kąpieli niemowląt- 7,4 l, Pianka do golenia 7,5l, Rękawiczka – myjka. 80szt, Chusteczki nawilżające- 18000 listków, Pianka do higieny intymnej 160l, Proszek do czyszczenia umywalek i sanitariatów 45kg, Mleczko do mycia powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych 187,5l,Pasta do szorowania blach, zlewozmywaków 10kg, Pasta samopołyskowa 300l, Mydło toaletowe w kostkach 35kg, Mydło w płynie z lanoliną 3750l, Pasta BHP 175kg, Płyn do mycia naczyń 1250l,Płyn do mycia naczyń o pojemności 1 l- 40l, Płyn uniwersalny , antybakteryjny do mycia różnych powierzchni 3500l, Płyn do mycia powierzchni mocno zabrudzonych. 1100l, Płyn do mycia kafelek ściennych i lamperii 700l, Płyn do mycia szyb 65l, Płyn czyszcząco - myjący 850l, Środek usuwający kamień i rdzę 450l, Preparat do udrożniania i dezynfekcji rur 12,5kg, Denaturat 8l, Środek czyszcząco – konserwujący do pielęgnacji stali nierdzewnej- 10l, Sól do zmywarek w granulkach 180kh, Tabletki do zmywarek 600szt,Odświeżacz powietrza w spray-u 30l, Przenośne urządzenie na wymienne wkłady mini odświeżacza powietrza 15szt., Mini spray 30szt, Elektrofumigator z płynem do zwalczania much i komarów 10szt, Pojemnik z płynem owadobójczym 15 szt, Osłona lateksowa na głowicę USG 7 000 szt,Maszynki do golenia 1500 szt, Szczotka do szorowania ręcznego typu żelazko 20 szt., Szczotka do mycia butelek 5 szt, Komplet z PCV do WC (szczotka + pojemnik) 150 szt, Komplet do zamiatania (szufelka + zmiotka) 30 szt, Rękawiczki gospodarcze 1800szt, Ścierka z mikrofazy – niebieska 600 szt, Ścierka z mikrofazy – żółta 800 szt, Ścierka z mikrofazy – zielona 450 szt, Ścierka z mikrofazy – czerwona 800 szt, Gąbka do mycia naczyń 150 szt, Gąbka do stali nierdzewnej 80 szt, Ręczniki papierowe, „składanka Z” 36 000, Ręczniki papierowe w rolce3000 szt, Papier toaletowy „BIG” 10 000 szt, MOP prostokątny, szerokość 41 x 12,5 cm. 230 szt, MOP prostokątny, tkany krzyżowo 800 szt, Praska szczękowa do wózka sprzątająco – myjącego 20 szt, Uchwyt na MOP szt 50, Pad biały o średnicy 43cm 20szt, Pad czerwony o średnicy 43cm 20 szt, Pad czarny o wymiarach 10 x 25,5 20szt, Uchwyt + kij do pada czarnego 20 szt, Wkład do wyciskarki plastikowy 10 szt, Płyn do mycia paneli 15 l, Zawieszka do muszli WC 99 szt, Wkład do automatycznego odświeżacza 24 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki na odpady, fartuchy i rękawice foliowe jednorazowego użytku, folia spożywcza. Worki foliowe LDPE35 l. rozmiar 50x60cm, kolor czarny 100 000 szt, Worki foliowe LDPE 35 l. 50cm x 60cm, kolor czerwony 39000 szt. Worki foliowe LDPE, rozmiar 50cm x 60cm, kolor żółty 500 szt, Worki foliowe LDPE rozmiar 90x110cm, 160 litrów kolor czarny 39 000 szt., Worki foliowe LDPE, rozmiar 70cm x 110cm, kolor czerwony 45 000 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 70cm x 110cm, kolor żółty 250 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 60cm x 75cm, kolor czarny 75000 szt, Worki foliowe LDPE , rozmiar 60cm x 75 cm. Grubość folii 0,6 . Kolor niebieski 30 000 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 60cm x 75cm, kolor czerwony 65 000 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 70 cm x 110 cm, kolor niebieski 20 000 szt, Worki foliowe LDPE, rozmiar 51cm x 57cm, płaskie 1500 szt, Worki papierowe trzywarstwowe 13500 szt, Kubki jednorazowego użytku do napojów zimnych 6000szt, Fartuch jednorazowego użytku, uniwersalny foliowy 20 000 szt, Rękawice foliowe jednorazowego użytku damskie i męskie 80 000 szt, Folia spożywcza. Rolka – 300m 7 500m
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki czyszczące, środki do maszynowego mycia naczyń, środki do mycia w automatycznych myjniach. AKRYL – 50l, Płynny preparat do mycia naczyń w zmywarkach automatycznych- 100l, Płynny preparat przeznaczony do polepszenia efektywności spłukiwania i nabłyszczania naczyń mytych maszynowo- 100l, Płynny preparat do stosowania w myjniach dezynfektorach Erlen typ CT100 S1.45- 325l,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33741300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk. Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, nie zawiera mydła, zawierający składniki natłuszczające skórę dostosowany do pojemników ściennych typu „DERMADOS”. Opakowanie max.0,5 litra.175l
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręcznik papierowy, czyściwo i papier toaletowy- wraz z dozownikami. Ręcznik papierowy biały w roli o średnicy 19 cm.2 warstwowy: 1 warstwa z celulozy strukturalnej + 1 warstwa z makulatury. Rolka o długości 150 m. wysokość 21 cm. ;gramatura łączna obu warstw 41,5g/m2. Poziom bieli nie mniejszy niż 82% dwie warstwy sklejone ze sobą klejem dopuszczonym do kontaktu z żywnością. Po jednej stronie rolki plastikowy uchwyt. Ręcznik przystosowany do dozownika w systemie H1, wraz z 30 dozownikami- 480 szt, Czyściwo perforowane w roli , dozowania centralnego- w systemie M4 posiadające wyjmowaną gilzę ułatwiającą wyciągnięcie 1 ręką. Chłonne , wytrzymałe, 1 -warstwowe w kolorze białym, nasycenie bieli nie mniejsze niż 78%, wykonane z mix- u makulaturowo – celulozowego o wymiarach odcinka 19,8x35 cm(+ /- 2 mm). Długość rolki 299,95 m, ilość odcinków 857 szt., gramatura 24,5g/m2 wraz 30 dozownikami- 2550 szt, Papier toaletowy w roli dozowany centralnie w odcinkach. Przystosowany do systemu dozownika T8. Rola o długości min. 207m., perforacja co 18 cm. Ilość odcinków na roli min.1150, średnica rolki 19,9cm. Szerokość odcinka 13,4 cm. Papier biały , 2 warstwowy ( celuloza i makulatura) wraz 30 dozownikami- sztuk 300
|
| |