GuidZP400 |
e73c8a2e-49df-4f3b-b5b5-6ed247d0eacd
|
Biuletyn |
564913-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy w Puńsku
|
Regon |
53958400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puńsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-515
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 161 082
|
Zamawiajacy fax |
875 161 048
|
Zamawiajacy email |
ug_punsk@poczta.onet.eu
|
Adres strony url |
http://www.ugpunsk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr LT-PL-3R-253 „Wzmacnianie współpracy w zakresie wsparcia starzejącego się społeczeństwa i usług socjalnych” realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ug-punsk.pbip.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Puńsk, ul. A. Mickiewicza 23, 16-515 Puńsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do gabinetu ginekologicznego, okulistycznego oraz stomatologicznego w SPGOZ w Puńsku
|
Numer referencyjny |
ZP.271.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do gabinetu ginekologicznego, okulistycznego oraz stomatologicznego do SPGOZ w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem.
Część 1 – Urządzenia medyczne oraz wyposażenie gabinetu ginekologicznego
Część 2 – Kolposkop
Część 3 – Ultrasonograf
Część 4 – Urządzenia biurowe
Część 5 – Meble biurowe do gabinetów i poczekalni
Część 6 – Sprzęt do gabinetu okulistycznego
Część 7 – Tomograf OCT
Część 8 – Urządzenia stomatologiczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowy oraz załącznik nr 5 Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późniejszymi zmianami). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Kwota wadium wynosi: 13.530,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset trzydzieści złotych 00/100). W przypadku składania ofert na poszczególne części, kwota wadium jest sumą wadiów cząstkowych, wyszczególnionych poniżej:
Część 1: 680,00 zł;
Część 2: 200,00 zł;
Część 3: 3 800,00 zł;
Część 4: 120,00 zł;
Część 5: 130,00 zł;
Część 6: 2 900,00 zł;
Część 7: 4 000,00 zł;
Część 8: 1 700,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) Pieniądzu
b) poręczeniach bankowych
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 09 9354 0007 0070 0700 0420 0039 BS Sejny, o/Puńsk.
4. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, tj.: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie przed upływem terminu składania ofert.
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
6. Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli:
a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej określonych przypadkach:
1) Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy takich jak:
a. następstwa działań administracyjnych, których nie przewidziano na etapie przygotowawczego do zamówienia, oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w tym zmiany umowy Zamawiającego z Instytucją Zarządzającą w zakresie terminów lub wysokości płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot umowy;
b. zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia;
c. działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy;
d. konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć;
e. niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie dostawy;
f. koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
2) Zmiany podwykonawców.
3) Przekształcenie, zmiana nazwy firmy Wykonawcy,
4) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
5) Konieczności zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a. ustawowej zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towaru i usług VAT - w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy wynagrodzenie ryczałtowe brutto ulegnie modyfikacji stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian;
b. realizacji dodatkowych dostaw przez Wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interpretacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) Zmiany co do zakresu dostaw objętych umową i wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ich wykonanie w całości stanie się zbędne Zamawiającemu z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności Zamawiającego spowoduje konieczność ich zaniechania.
2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian zostaną opisane w protokole konieczności zaakceptowanym przez strony umowy.
3. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia medyczne oraz wyposażenie gabinetu ginekologicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych oraz wyposażenia gabinetu ginekologicznego wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1. Szkiełka do cytologii
2. Szczoteczki ginekologiczne
3. Preparat utrwalający rozmazy biologiczne
4. Wziernik ginekologiczny S, M, L
5. Detektor tętna płodu
6. Lampa bezcieniowa zabiegowo-diagnostyczna
7. Zestaw porodowy podstawowy
8. Zestaw ginekologiczny
9. Kleszczyki biopsyjne wielorazowe
10. Kleszczyki do biopsji szyjki macicy jednorazowe
11. Zestaw do zdejmowania szwów
12. Kleszczyki typu Korcang
13. Kleszczyki naczyniowe typu Kocher
14. Pęseta
15. Nożyce
16. Pean chirurgiczny
17. Wanna dezynfekcyjna z kranikiem
18. Waga
19. Ciśnieniomierz naramienny
20. Fotel ginekologiczny
21. Kozetka lekarska
22. Stolik zabiegowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kolposkop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33164100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolposkopu do gabinetu ginekologicznego do SPGOZ w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ultrasonograf
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33112200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ultrasonografu do gabinetu ginekologicznego do SPGOZ w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest urządzeń biurowych do gabinetów SPGOZ w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem.
Urządzenia biurowe:
1. Komputer;
2. Monitor do komputera;
3. Telefon;
4. Drukarka;
5. Niszczarka dokumentów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Meble do gabinetów i poczekalni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do gabinetów oraz poczekalni do SPGOZ w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem.
Meble:
1. Biurko;
2. Fotel biurowy;
3. Krzesło do poczekalni;
4. Szafka do przechowywania dokumentacji medycznej;
5. Szafka do przechowywania narzędzi medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia medyczne oraz wyposażenie gabinetu okulistycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do gabinetu okulistycznego do SPGOZ w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem.
Sprzęt medyczny i wyposażenie:
1. Wyświetlacz optotypów;
2. Kaseta duża z kompletem szkieł próbnych do badana wzroku;
3. Oprawa próbna probiercza;
4. Lampa szczelinowa;
5. Soczewki diagnostyczne;
6. Stolik elektryczny;
7. Test Ishihary;
8. Test muchy;
9. Tablica bliży;
10. Pupilometr elektryczny;
11. Oftalmoskop;
12. Perymetr komputerowy;
13. Autorefraktometr z tonometrem bezdotykowym i pachymetrem;
14. Dioptriomierz elektryczny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Tomograf OCT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33115000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tomografu OCT do gabinetu okulistycznego do SPGOZ w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia stomatologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33126000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń stomatologicznych do gabinetu stomatologicznego do SPGOZ w Puńsku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem.
|
| |