DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI INTERNATU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W ŚWIDNIKU (2019 / 2020)

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567712-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem artykułów żywnościowych dla stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku. Miejscem dostawy jest magazyn stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej przy ul. Hotelowej 6, 21-040 Świdnik.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (zwane również pakietami):
Część I Pieczywo (CPV: 15810000-9),
Część II Artykuły spożywcze (CPV: 15000000-8),
Część III Mięso wieprzowe i produkty mięsno-wędliniarskie (CPV: 15100000-9),
Część IV Drób i produkty drobiowe (świeże) (CPV: 15112000-6),
Część V Warzywa i owoce (CPV: 15330000-0, 01131321-0),
Część VI Ziemniaki (CPV: 01112100-6),
Część VII Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3),
Część VIII Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki warzywne i owocowe
(CPV: 15221000-3, 15331170-9, 15300000-1),
Część IX Jaja (CPV: 01242000-5).
3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
4. Wykonawca przekazuje żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach od 6.00 do 14.00, z tym zastrzeżeniem, iż dostawy artykułów mleczarskich odbywać się muszą w godzinach od 6.00 do 10.00, a produktów mięsno-wędliniarskich w godz. 6.00- 12.00. Osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru jest intendentka stołówki lub osoba przez nią upoważniona.
5. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
6. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu jednak nie później niż po 24 godzinach po otrzymaniu zamówienia (kolejnego dnia roboczego) z zastrzeżeniem, iż dostawy artykułów mleczarskich i mięsno-wędliniarskich będą odbywać się minimum trzy razy w tygodniu po uprzednim złożeniu zamówienia. Zamówienia będą składane telefonicznie przez zamawiającego w godz. od 8.00 do 12.00

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74bfed1d-0fad-48aa-95db-e1e89e4aa033
Biuletyn 567712-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego
Regon 37262000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Świdnik
Zamawiajacy kod pocztowy 21-045
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 512 671
Zamawiajacy fax 817 591 153
Zamawiajacy email info@pcez.pl
Adres strony url http://bip.pcez.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pcez.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pcez.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego, ul. Szkolna 1, 21-045 Świdnik
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI INTERNATU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W ŚWIDNIKU (2019 / 2020)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem artykułów żywnościowych dla stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku. Miejscem dostawy jest magazyn stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej przy ul. Hotelowej 6, 21-040 Świdnik. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (zwane również pakietami): Część I Pieczywo (CPV: 15810000-9), Część II Artykuły spożywcze (CPV: 15000000-8), Część III Mięso wieprzowe i produkty mięsno-wędliniarskie (CPV: 15100000-9), Część IV Drób i produkty drobiowe (świeże) (CPV: 15112000-6), Część V Warzywa i owoce (CPV: 15330000-0, 01131321-0), Część VI Ziemniaki (CPV: 01112100-6), Część VII Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3), Część VIII Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki warzywne i owocowe (CPV: 15221000-3, 15331170-9, 15300000-1), Część IX Jaja (CPV: 01242000-5). 3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 4. Wykonawca przekazuje żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach od 6.00 do 14.00, z tym zastrzeżeniem, iż dostawy artykułów mleczarskich odbywać się muszą w godzinach od 6.00 do 10.00, a produktów mięsno-wędliniarskich w godz. 6.00- 12.00. Osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru jest intendentka stołówki lub osoba przez nią upoważniona. 5. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 6. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu jednak nie później niż po 24 godzinach po otrzymaniu zamówienia (kolejnego dnia roboczego) z zastrzeżeniem, iż dostawy artykułów mleczarskich i mięsno-wędliniarskich będą odbywać się minimum trzy razy w tygodniu po uprzednim złożeniu zamówienia. Zamówienia będą składane telefonicznie przez zamawiającego w godz. od 8.00 do 12.00
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w III.3) niniejszego ogłoszenia (bez wezwania) oraz III.4) pkt 1) składa każdy z Wykonawców oddzielnie (na wezwanie)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat bądź zaświadczenie o trwającym wdrażaniu tego systemu) – dotyczy części III i IV
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: a) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt III.4) pkt 1) i pkt III.7) 1. niniejszego ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, formularz oferty, opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru składane są przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) Poza dokumentami wymienionymi w pkt a) i b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; d) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. Poleganie na potencjale innych podmiotów: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów aktualnego oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 4. Wypełniony i podpisany kosztorys w zakresie jakim dotyczy oferta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy będzie możliwa w zakres stawki podatku VAT dla poszczególnych produktów
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)