GuidZP400 |
7a1c5355-828a-48a9-bad6-30380cf2e549
|
Biuletyn |
568484-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policealna- Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie
|
Regon |
29023900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Adama Antoniego Kryńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
025 7982639, 7983131,
|
Zamawiajacy fax |
257 982 639
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mszlukow.pl,
|
Adres strony url |
www.mszlukow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Oświatowa jednostka organizacyjna Samorządu Województwa Lubelskiego
|
Dostep dokumentow zamowienia |
mszlukow.bip. lubelskie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
mszlukow.bip. lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Policealna- Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie ul. A. A. Kryńskiego 10, 21-400 Łuków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Adama Antoniego Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020”
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: SP-MSZ-I.251.1.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. A.Pieczywo i wyroby cukiernicze, B. Nabiał, C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny
D. Mięso drobiowe, wędliny, E. Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, F. Warzywa i owoce, G. Mrożonki H. Ryby i przetwory rybne, I. Różne produkty spożywcze (tj. kasze, mąki, przyprawy, zioła suszone, orzechy, miód prawdziwy, ocet jabłkowy, balsamiczny, itp.), Nazwę artykułów w danej grupie zawierają załączniki Nr 2 (A – I) do SIWZ
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.
5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust 11 ( w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. A.Pieczywo i wyroby cukiernicze. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.
6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. B. Nabiał 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso drobiowe, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. D. Mięso drobiowe, wędliny. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. E.Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, . 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. F. Warzywa i owoce. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. G. Mrożonki. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. H. Ryby i przetwory rybne. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2019/2020 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grup tj. I. Różne produkty spożywcze . 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |