GuidZP400 |
f96f8cdf-3be2-44d4-accb-a25ef1fcb9a0
|
Biuletyn |
571658-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
|
Regon |
24278353000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 277 68 00
|
Zamawiajacy fax |
32 277 68 01
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mzdii.zabrze.pl
|
Adres strony url |
http://www.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/487/95?o=tp1&e=s|95
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/487/95?o=tp1&e=s|95
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/487/95?o=tp1&e=s|95
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, ul.Kasprowicza 8,41-803 Zabrze , Sekretariat, I piętro, pokój nr 14
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, z podziałem na części: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa macierzy dyskowej Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa wraz z montażem dwóch serwerów i oprogramowania Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
|
Numer referencyjny |
DR.260.12.2019.AZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z podziałem na następujące części:
Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa macierzy dyskowej do budynku Ratusza w Zabrzu przy ul. Religi 1;
Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa wraz z montażem dwóch serwerów i oprogramowania do budynku Ratusza
w Zabrzu przy ul. Religi 1;
Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do budynku MZDiII w Zabrzu przy ul. Kasprowicza 8.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ oraz część IV SIWZ – wzór umowy odrębny dla zadania nr 1, dla zadania nr 2, dla zadania nr 3.
W sytuacji jeśli Zamawiający wskazuje w niniejszym postępowaniu znaki towarowe lub pochodzenie materiałów lub wskazanie normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ. Przez rozwiązanie równoważne będą uznane urządzenia lub rozwiązania o parametrach i o funkcjonalności nie gorszych niż wskazane
w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany równoważny przedmiot spełnia wymagania określone przez Zamawiającego określone w części III SIWZ, z których jednoznacznie będzie wynikać spełnianie minimalnych parametrów technicznych określonych w SIWZ.
Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy (nie używany i nie powystawowy), sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania, która będzie opierała się na weryfikacji na stronie internetowej producenta lub poprzez centrum telefoniczne producenta po podaniu numeru seryjnego lub serwisowego jednostki centralnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2
w terminie: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie zadania nr 3 w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się , że: Dla zadania nr 1:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał nie mniej niż dwie dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub macierzy dyskowej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00 zł
Dla zadania nr 2:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał nie mniej niż dwie dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub serwerów o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł
Dla zadania nr 3:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał nie mniej niż dwie dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, polegające na dostawie sprzętu komputerowego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi następujące dokumenty: A) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p.; B) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi dokumenty: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych dostaw nadal wykonywanych; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta na daną część zostanie najwyżej oceniona przez Zamawiającego, Zamawiający zgodnie z art.26 ust.2 ustawy Pzp wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących dokumentów:
a) wykaz oferowanego sprzętu lub\i oprogramowania z podaniem: nazw, modeli, typów, producenta, poszczególnych punktów oferty,
b) dla każdego z poszczególnych przedmiotów oferty wykaz parametrów, funkcjonalności oraz charakterystyk potwierdzających pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych, fizycznych i funkcjonalnych z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego.
c) Certyfikat CE dla oferowanego sprzętu dla każdego z zadań.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 8.5.1 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
2.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.4 ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.1 nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1.
3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.6.1SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulację pkt 1a stosuje się.
3.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
- do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo
- reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy
z Wykonawców.
6. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz podwykonawców), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem.
7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego
z nich dotyczą.
8.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
9. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. : 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza- należy załączyć w ofercie: a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)- jako Załącznik nr 1.2; b) w przypadku wykonawców, którzy ubiegają się samodzielnie o udzielenie zamówienia – jako Załącznik nr 1.3
Ponadto do oferty należy załączyć:
1.Załącznik A. OFERTA dla każdej części (zadania) na które Wykonawca składa ofertę;
2.Kalkulację cenową dla każdej części (zadania) w zakresie oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – dla zadania nr 1 załącznik A.1 Kalkulacja ceny, dla zadania nr 2 – załącznik A.2 Kalkulacja Ceny, dla zadania nr 3 załącznik nr A.3 Kalkulacja ceny.
3. Potwierdzenie wniesienia wadium (dla każdej części zadania na którą Wykonawca składa ofertę);
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
5. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał
w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
• sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
• zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
• czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie 1: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)
Zadanie 2: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych)
Zadanie 3: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych)
zabezpieczające ofertę na okres 30 dni.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w
oparciu o art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w umowie, w następującym przypadku:
a.wystąpienie „siły wyższej” oznaczającej wszelkie nadzwyczajne okoliczności, o charakterze zewnętrznym, powstałe po zawarciu Umowy i niemożliwe
do przewidzenia, takie jak: katastrofy, klęski żywiołowe, pożary, powodzie, wybuchy, epidemie, działania wojenne, akty władzy państwowej, które w całości lub części uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy w jej obecnym brzmieniu. Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło.
b.wprowadzenie lub zmiana podwykonawców, w tym podwykonawców na zasobach których Wykonawca opierał się, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż określone w SIWZ; zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług nie będzie skutkowała zmianą wartości brutto zamówienia
c.zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia;
d.poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia, jednakże poprawa ta nie może powodować zmian w wynagrodzeniu;
3.Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu
(urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż producent zaprzestał produkcji oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt w cenie nie wyższej niż podanej w ofercie, o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie;
4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy
z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie
Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany w terminie 5 dni;
5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy;
6. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie;
7. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|