DOSTAWA 1 SZTUKI PRZYCZEPY MEDYCZNEJ

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573032-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki przyczepy wraz z wyposażeniem medycznym. W ramach wyposażenia medycznego wymagane jest dostarczenie następującego sprzętu:
Plecak ratowniczy opatrunkowy - 10szt;
Nosze typu deska – 15 szt;
Nosze składane na stelażu – 20 szt;
Zestaw do segregacji poszkodowanych dla 50 osób – 4 kpl;
Butla z reduktorem o pojemności 10 litrów z zaworem – 6 szt;
Rozdzielacz do tlenoterapii masowej – 6szt;
Maska do tlenoterapii biernej w ilości zgodnej z ilością wyjść z rozdzielacza x6 – 100szt;
Nosze miękkie (płachtowe) – 20 szt;
Folia izotermiczna – 600 szt;
Worek na zwłoki – 100 szt;
Rękawiczki ochronne – 4 op;
Maski jednorazowe ochronne – 200 szt;
Parawan z oznaczeniem – 4 szt;
Zestaw do oznaczenia stref segregacji – 2 kpl;
Kamizelka KMDR – 4szt;
Kamizelka TRIAGE: – 4 kpl;
Wózek do transportu noszy na odległość – 2szt;
Nosze kompatybilne z mocowaniem wózka transportowego – 2 szt;
Folia stretch mini-rolki – 6 szt;
Worki na odpady medyczne (czerwone) – 10 szt;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca12ac33-b8d7-489b-ba27-d1058b5853b1
Biuletyn 573032-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strażacka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-012
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 351 240
Zamawiajacy email kwpsp@straz.lublin.pl
Adres strony url https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20 - 012 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA 1 SZTUKI PRZYCZEPY MEDYCZNEJ
Numer referencyjny WL.2370.23.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki przyczepy wraz z wyposażeniem medycznym. W ramach wyposażenia medycznego wymagane jest dostarczenie następującego sprzętu: Plecak ratowniczy opatrunkowy - 10szt; Nosze typu deska – 15 szt; Nosze składane na stelażu – 20 szt; Zestaw do segregacji poszkodowanych dla 50 osób – 4 kpl; Butla z reduktorem o pojemności 10 litrów z zaworem – 6 szt; Rozdzielacz do tlenoterapii masowej – 6szt; Maska do tlenoterapii biernej w ilości zgodnej z ilością wyjść z rozdzielacza x6 – 100szt; Nosze miękkie (płachtowe) – 20 szt; Folia izotermiczna – 600 szt; Worek na zwłoki – 100 szt; Rękawiczki ochronne – 4 op; Maski jednorazowe ochronne – 200 szt; Parawan z oznaczeniem – 4 szt; Zestaw do oznaczenia stref segregacji – 2 kpl; Kamizelka KMDR – 4szt; Kamizelka TRIAGE: – 4 kpl; Wózek do transportu noszy na odległość – 2szt; Nosze kompatybilne z mocowaniem wózka transportowego – 2 szt; Folia stretch mini-rolki – 6 szt; Worki na odpady medyczne (czerwone) – 10 szt; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 162601,63
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł lub; - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł . Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - posiadanie odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej polegającej na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - co najmniej 1 dostawy przyczepki z wyposażeniem do ratownictwa medycznego o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto lub - co najmniej 1 dostawy sprzętu medycznego lub sprzętu ratownictwa medycznego o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej: - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł lub - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składani ofert; b) na potwierdzenie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej - wykazu należycie wykonanych dostaw, tj. co najmniej 1 dostawy przyczepki z wyposażeniem do ratownictwa medycznego o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto lub co najmniej 1 dostawy sprzętu medycznego lub sprzętu ratownictwa medycznego o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz należy wypełnić w oparciu o Załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, którego treść została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ. W Załączniku nr 3 do SIWZ zostało zawarte oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania. Oświadczenie należy złożyć bez wezwania razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, którego treść została zawarta w Załączniku nr 4 do SIWZ; d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie należy złożyć na druku, którego wzór zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ; e) oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716), którego treść została zawarta w Załączniku nr 6 do SIWZ; f) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie należy złożyć z uwzględnieniem wzoru zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia publikacji przez Zamawiającego na jego stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy załączyć podpisaną przez Wykonawcę specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1 i zgodnie z zawartymi tam poleceniami, Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia stanowi część oferty. Nieprzedłożenie tego dokumentu lub przedłożenie dokumentu niezawierającego wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, z zastrzeżeniem postanowień naprawczych określonych w SIWZ, w tym jej załącznikach lub w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych lub przy braku możliwości ustalenia brakujących treści w oparciu o pozostałą część oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Do oferty należy również załączyć katalogi, karty katalogowe, foldery (lub inne podobne dokumenty) na potwierdzenie posiadania przez oferowany sprzęt medyczny parametrów technicznych będących przedmiotem kryteriów oceny ofert. W przypadku przedłożenia dokumentów niekompletnych lub nieprzedłożenia wymaganego dokumentu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium, które nie zostało potwierdzone wymaganym dokumentem 0,00 pkt .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a)zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie podatku; b)wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę umowy w terminie nie później niż 3 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia. 3. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły okoliczności uzasadniające zmianę oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 4. Wystąpienie którejkolwiek podstawy zmiany umowy nie stanowi po stronie Wykonawcy roszczenia do Zamawiającego o zmianę umowy i podpisania aneksu do zawartej umowy. 5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana osób wskazanych do kontaktów w sprawie realizacji zobowiązań umownych.
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wytrzymałość na rozdarcie osnowy plecaka z poz. 1 OPZ pow. 250 daN
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Waga noszy kompatybilnych z wózkiem transportowym – poz. 18 OPZ poniżej 18 kg
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Stopień nieprzemakalności plecaka z poz. 1 OPZ pow. 1000 mm H2O
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Wytrzymałość na rozdarcie wątku plecaka z poz. 1 OPZ pow. 220 daN
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Waga noszy składanych na stelażu z poz. 3 OPZ poniżej 8 kg
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Okres gwarancji na przyczepkę pow. 24 miesięcy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji na wybrany sprzęt medyczny pow. 24 miesięcy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Waga noszy typu deska z poz. 2 OPZ poniżej 8 kg
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)