GuidZP400 |
ca12ac33-b8d7-489b-ba27-d1058b5853b1
|
Biuletyn |
573032-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strażacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-012
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 351 240
|
Zamawiajacy email |
kwpsp@straz.lublin.pl
|
Adres strony url |
https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20 - 012 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA 1 SZTUKI PRZYCZEPY MEDYCZNEJ
|
Numer referencyjny |
WL.2370.23.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki przyczepy wraz z wyposażeniem medycznym. W ramach wyposażenia medycznego wymagane jest dostarczenie następującego sprzętu:
Plecak ratowniczy opatrunkowy - 10szt;
Nosze typu deska – 15 szt;
Nosze składane na stelażu – 20 szt;
Zestaw do segregacji poszkodowanych dla 50 osób – 4 kpl;
Butla z reduktorem o pojemności 10 litrów z zaworem – 6 szt;
Rozdzielacz do tlenoterapii masowej – 6szt;
Maska do tlenoterapii biernej w ilości zgodnej z ilością wyjść z rozdzielacza x6 – 100szt;
Nosze miękkie (płachtowe) – 20 szt;
Folia izotermiczna – 600 szt;
Worek na zwłoki – 100 szt;
Rękawiczki ochronne – 4 op;
Maski jednorazowe ochronne – 200 szt;
Parawan z oznaczeniem – 4 szt;
Zestaw do oznaczenia stref segregacji – 2 kpl;
Kamizelka KMDR – 4szt;
Kamizelka TRIAGE: – 4 kpl;
Wózek do transportu noszy na odległość – 2szt;
Nosze kompatybilne z mocowaniem wózka transportowego – 2 szt;
Folia stretch mini-rolki – 6 szt;
Worki na odpady medyczne (czerwone) – 10 szt;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
162601,63
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł lub;
- posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł .
Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- posiadanie odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej polegającej na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej 1 dostawy przyczepki z wyposażeniem do ratownictwa medycznego o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto lub
- co najmniej 1 dostawy sprzętu medycznego lub sprzętu ratownictwa medycznego o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
a) na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej
i finansowej:
- dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł lub
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składani ofert;
b) na potwierdzenie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej - wykazu należycie wykonanych dostaw, tj. co najmniej 1 dostawy przyczepki z wyposażeniem do ratownictwa medycznego o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto lub co najmniej 1 dostawy sprzętu medycznego lub sprzętu ratownictwa medycznego o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz należy wypełnić w oparciu o Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, którego treść została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ. W Załączniku nr 3 do SIWZ zostało zawarte oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania. Oświadczenie należy złożyć bez wezwania razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert;
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, którego treść została zawarta w Załączniku nr 4 do SIWZ;
d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie należy złożyć na druku, którego wzór zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ;
e) oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716), którego treść została zawarta w Załączniku nr 6 do SIWZ;
f) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie należy złożyć z uwzględnieniem wzoru zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia publikacji przez Zamawiającego na jego stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty należy załączyć podpisaną przez Wykonawcę specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1 i zgodnie z zawartymi tam poleceniami,
Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia stanowi część oferty. Nieprzedłożenie tego dokumentu lub przedłożenie dokumentu niezawierającego wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, z zastrzeżeniem postanowień naprawczych określonych w SIWZ, w tym jej załącznikach lub w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych lub przy braku możliwości ustalenia brakujących treści w oparciu o pozostałą część oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Do oferty należy również załączyć katalogi, karty katalogowe, foldery (lub inne podobne dokumenty) na potwierdzenie posiadania przez oferowany sprzęt medyczny parametrów technicznych będących przedmiotem kryteriów oceny ofert. W przypadku przedłożenia dokumentów niekompletnych lub nieprzedłożenia wymaganego dokumentu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium, które nie zostało potwierdzone wymaganym dokumentem 0,00 pkt .
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a)zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie podatku;
b)wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia informującego
o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę umowy w terminie nie później niż 3 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia.
3. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły okoliczności uzasadniające zmianę oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Wystąpienie którejkolwiek podstawy zmiany umowy nie stanowi po stronie Wykonawcy roszczenia do Zamawiającego o zmianę umowy i podpisania aneksu do zawartej umowy.
5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana osób wskazanych do kontaktów w sprawie realizacji zobowiązań umownych.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|