GuidZP400 |
e4718508-881a-4862-915c-7c043c0594d9
|
Biuletyn |
573097-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Czarny Bór
|
Regon |
89071822500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Główna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czarny Bór
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-379
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 450 139
|
Zamawiajacy fax |
748 450 006
|
Zamawiajacy email |
infrastruktura@czarny-bor.pl
|
Adres strony url |
www.bip.czarny-bor.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.czarny-bor.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Czarny Bór, ul. Główna 18, 58-379 Czarny Bór
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”
|
Numer referencyjny |
GKR.271.4.2019.OJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I Wyposażenie bankietowe: krzesła bankietowe; stoły bankietowe; pokrowce na krzesła; pokrowce na stół; wózki na krzesła; wózki na stół; ławo stoły. Część II Wyposażenie świetlicowe: komoda wisząca pod rtv; sofa młodzieżowa; fotele z obiciem; sztalugi; regały otwarte; regały zamknięte; biurka pod komputery; krzesła obrotowe; krzesła świetlicowe; stoły składane; szafy magazynowe; regały magazynowe; ławki świetlicowe; szafki ubraniowo-gospodarcze; ławki szatniowe. Część III Nagłośnienie i sprzęt estradowy: przedłużacze elektryczne; zestaw nagłośnieniowy; monitory, odsłuchy sceniczne; mikser; stojaki, kolumny, mikrofony; mikrofon bezprzewodowy; mikrofony wokalne; mikrofony pojemnościowe; zestaw oświetleniowy; oświetlenie softbox ze statywem; kula świetlna; przewody mikrofonowe; pianino stacjonarne. Część IV Sprzęt komputerowy: zestawy komputerów; zestaw wielofunkcyjny; zestaw konsola; okulary wirtualne; tv 43 led; drukarka, skaner 3d; aparat cyfrowy; monitor interaktywny LED. Część V Materiały reklamowe: ścianka promocyjna z nadrukiem; namioty; krzesła ogrodowe leżaki. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj i ilość elementów wyposażenia świetlicy, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został przedstawiony, odpowiednio dla każdej części, w Załączniku do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie obejmuje dostawę (na koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Urzędu Gminy Czarny Bór, ul. Główna 18, 58-379 Czarny Bór. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Część I Wyposażenie bankietowe do dnia 30.09.2019 r.
Część II Wyposażenie świetlicowe do dnia 30.09.2019 r.
Część III Nagłośnienie i sprzęt estradowy do dnia 30.09.2019 r.
Część IV Sprzęt komputerowy do dnia 30.09.2019 r.
Część V Materiały reklamowe do dnia 22.08.2019 r.
Termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się za dzień dostawy kompletnego przedmiotu zamówienia wraz z instalacją lub montażem, o ile jest to uzasadnione rodzajem zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia zgodnie z poniższą specyfikacją: Część I Wyposażenie bankietowe - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie wyposażenia bankietowego (w tym m.in. krzesła bankietowe, stoły bankietowe, pokrowce na krzesła i stoły) o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. Część II Wyposażenie świetlicowe - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie wyposażenia świetlicy (w tym m.in. krzesła, stoły, regały, szafki gospodarcze, szafy magazynowe) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto. Część III Nagłośnienie i sprzęt estradowy - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu nagłośnieniowego oraz estradowego (w tym m.in. zestaw nagłośnieniowy, kolumny, mikrofony, zestaw oświetleniowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto. Część IV Sprzęt komputerowy - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego (w tym m.in. komputery stacjonarne, drukarka, skaner, laptop, tablety, aparat cyfrowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto. Część V Materiały reklamowe - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie materiałów reklamowych/promocyjnych (w tym m.in. krzesła ogrodowe, leżaki, namioty, ścianki promocyjne z nadrukiem) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją jednej wymaganej dostawy dla danej części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie jedną dostawę wymaganą przez Zamawiającego. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie wykonane na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego. Ocena spełnienia ww. warunków przez Wykonawców będzie dokonywana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki jak wyżej.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności; oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 4)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 3)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a. konieczność dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie wyposażenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego wyposażenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; c. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; d. zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; e. wystąpienia siły wyższej. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególności: konieczność zmiany wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, w szczególności ze względu na zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2; zmianę warunków dostawy nie zależną od Wykonawcy, np. opóźnienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu wynikające, np. z powodów warunków atmosferycznych. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
|
IV 4 4 data |
2019-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I Wyposażenie bankietowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”. Część I Wyposażenie bankietowe: krzesła bankietowe; stoły bankietowe; pokrowce na krzesła; pokrowce na stół; wózki na krzesła; wózki na stół; ławo stoły. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj i ilość elementów wyposażenia świetlicy, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został przedstawiony, odpowiednio dla każdej części, w Załączniku do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II Wyposażenie świetlicowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”. Część II Wyposażenie świetlicowe: komoda wisząca pod rtv; sofa młodzieżowa; fotele z obiciem; sztalugi; regały otwarte; regały zamknięte; biurka pod komputery; krzesła obrotowe; krzesła świetlicowe; stoły składane; szafy magazynowe; regały magazynowe; ławki świetlicowe; szafki ubraniowo-gospodarcze; ławki szatniowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj i ilość elementów wyposażenia świetlicy, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został przedstawiony, odpowiednio dla każdej części, w Załączniku do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III Nagłośnienie i sprzęt estradowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”. Część III Nagłośnienie i sprzęt estradowy: przedłużacze elektryczne; zestaw nagłośnieniowy; monitory, odsłuchy sceniczne; mikser; stojaki, kolumny, mikrofony; mikrofon bezprzewodowy; mikrofony wokalne; mikrofony pojemnościowe; zestaw oświetleniowy; oświetlenie softbox ze statywem; kula świetlna; przewody mikrofonowe; pianino stacjonarne. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj i ilość elementów wyposażenia świetlicy, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został przedstawiony, odpowiednio dla każdej części, w Załączniku do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV Sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”. Część IV Sprzęt komputerowy: zestawy komputerów; zestaw wielofunkcyjny; zestaw konsola; okulary wirtualne; tv 43 led; drukarka, skaner 3d; aparat cyfrowy; monitor interaktywny LED. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj i ilość elementów wyposażenia świetlicy, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został przedstawiony, odpowiednio dla każdej części, w Załączniku do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V Materiały reklamowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej „Nad Grzędzkim Potokiem”. Część V Materiały reklamowe: ścianka promocyjna z nadrukiem; namioty; krzesła ogrodowe leżaki. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj i ilość elementów wyposażenia świetlicy, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został przedstawiony, odpowiednio dla każdej części, w Załączniku do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| |