Sukcesywna dostawa bluz i koszulek z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Koszulki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573178-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 183310008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa bluz i koszulek z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części osobno oceniane, tj.:
Część A Bluzy z logo uczelni
Część B Koszulki z logo uczelni
2. Miejsce dostawy:
część A - B Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną dostawę.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-B (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 A-B do Siwz.
5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd7cb0cc-d8d2-43fe-a2e5-911dad8201ed
Biuletyn 573178-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 00028898100000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław , pokój 3A 112.1 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa bluz i koszulek z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny UMW/IZ/PN-61/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa bluz i koszulek z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 2 części osobno oceniane, tj.: Część A Bluzy z logo uczelni Część B Koszulki z logo uczelni 2. Miejsce dostawy: część A - B Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną dostawę. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-B (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 A-B do Siwz. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia do wyczerpania kwoty równej cenie oferty (dla każdej z części A-B odrębnie) wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie (w dniach od poniedziałku do piątku) od złożenia pisemnego zamówienia (pocztą, drogą elektroniczną lub faksem dla części A – B) – jednak nie dłuższym niż 30 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 A-B do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 2 A-B do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Próbki wymienione w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-B do Siwz), 4) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę; 3) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 4) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Bluzy z logo uczelni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywna dostawa bluz z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Miejsce dostawy: Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną dostawę. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 A do Siwz. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Koszulki z logo uczelni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Sukcesywna dostawa koszulek z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Miejsce dostawy: Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną dostawę. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 B (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 B do Siwz. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria 3) Gwarantowany termin wykonania i dostarczenia jednostkowego zamówienia w dniach
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 1) Cena brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Ocena jakościowa
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)