| GuidZP400 |
cd7cb0cc-d8d2-43fe-a2e5-911dad8201ed
|
| Biuletyn |
573178-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
| Regon |
00028898100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
| Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
| Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
| Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław , pokój 3A 112.1 (III piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa bluz i koszulek z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
| Numer referencyjny |
UMW/IZ/PN-61/19
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa bluz i koszulek z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części osobno oceniane, tj.:
Część A Bluzy z logo uczelni
Część B Koszulki z logo uczelni
2. Miejsce dostawy:
część A - B Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną dostawę.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-B (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 A-B do Siwz.
5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia do wyczerpania kwoty równej cenie oferty (dla każdej z części A-B odrębnie) wybranej
w postępowaniu, jednak nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę
w ofercie (w dniach od poniedziałku do piątku) od złożenia pisemnego zamówienia (pocztą, drogą elektroniczną lub faksem dla części A – B) – jednak nie dłuższym niż 30 dni.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 A-B do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę,
2) Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 2 A-B do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę,
3) Próbki wymienione w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-B do Siwz),
4) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę,
5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury;
2) zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę;
3) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
4) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Bluzy z logo uczelni
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywna dostawa bluz z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Miejsce dostawy: Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną dostawę.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 A do Siwz.
5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Koszulki z logo uczelni
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18331000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Sukcesywna dostawa koszulek z logo uczelni na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Miejsce dostawy: Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną dostawę.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 B (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 B do Siwz.
5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| | |