GuidZP400 |
436a965f-07b1-4e71-9c6e-81d6124187c0
|
Biuletyn |
572946-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Krzeszowicach
|
Regon |
52690800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krzeszowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-065
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 520 855
|
Zamawiajacy fax |
122 520 802
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@um.krzeszowice.pl
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,313263,2019.html,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
2) Postępowanie współfinansowane jest przez Unię Europejską, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,313263,2019.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminakrzeszowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski - Dziennik podawczy - ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie nowej części budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowicach
|
Numer referencyjny |
WEO-RED.271.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowej części budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach, ul. Szkolna 7.
2) Postępowanie współfinansowane jest przez Unię Europejską, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.
3) Przedmiot zamówienia podzielony jest 6 części:
• Grupa 1 – Meble i wyposażenie sanitarne
• Grupa 2 – Wyposażenie sportowe
• Grupa 3 – Rozbudowa sieci internetowej, urządzenia wielofunkcyjne
• Grupa 4 – Rozbudowa sieci monitoringu
• Grupa 5 – Nagłośnienie na hali sportowej, Rozbudowa radiowęzła
• Grupa 6 – Wyposażenie pracowni fizyki i chemii oraz pracowni geografii i biologii.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj, ilość przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, pozostałe wymogi jest zawarty:
• Dla Grupy 1 – w załączniku nr 4A (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 2 – w załączniku nr 4B (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 3 – w załączniku nr 4C (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 4 – w załączniku nr 4D (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 5 – w załączniku nr 4E (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 6 – w załączniku nr 4F (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
5) Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu - nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ;
2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F odpowiednio dla części, na którą się składa ofertę, stanowiący załącznik do Formularza oferty.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ:
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika
nr 2 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/;
5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności, które mogą dotyczyć następujących przypadków:
a) zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia;
b) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku przedłużenia wykonania robót budowlanych określonych w § 1 ust. 3 oraz w przypadku określonym w pkt d);
c) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: zmianą numeru katalogowego wyposażenia, nazwy wyposażenia przy zachowaniu jego parametrów;
d) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu przedmiotu Umowy wskazanego w ofercie, który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania przepisów prawa, w tym dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego,
e) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie,
f) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie,
g) zmiany terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy.
h) zmiany ustawowej stawki podatku VAT - w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku;
i) wydłużenia okresu gwarancji/ rękojmi o dowolny okres.
3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|