Wyposażenie nowej części budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowicach

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Krzeszowicach
Miejscowość Krzeszowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572946-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowej części budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach, ul. Szkolna 7.

2) Postępowanie współfinansowane jest przez Unię Europejską, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.

3) Przedmiot zamówienia podzielony jest 6 części:
• Grupa 1 – Meble i wyposażenie sanitarne
• Grupa 2 – Wyposażenie sportowe
• Grupa 3 – Rozbudowa sieci internetowej, urządzenia wielofunkcyjne
• Grupa 4 – Rozbudowa sieci monitoringu
• Grupa 5 – Nagłośnienie na hali sportowej, Rozbudowa radiowęzła
• Grupa 6 – Wyposażenie pracowni fizyki i chemii oraz pracowni geografii i biologii.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa.

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj, ilość przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, pozostałe wymogi jest zawarty:
• Dla Grupy 1 – w załączniku nr 4A (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 2 – w załączniku nr 4B (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 3 – w załączniku nr 4C (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 4 – w załączniku nr 4D (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 5 – w załączniku nr 4E (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
• Dla Grupy 6 – w załączniku nr 4F (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.

5) Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 436a965f-07b1-4e71-9c6e-81d6124187c0
Biuletyn 572946-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Krzeszowicach
Regon 52690800000000
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Krzeszowice
Zamawiajacy kod pocztowy 32-065
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 520 855
Zamawiajacy fax 122 520 802
Zamawiajacy email sekretariat@um.krzeszowice.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,313263,2019.html,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 2) Postępowanie współfinansowane jest przez Unię Europejską, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,313263,2019.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminakrzeszowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski - Dziennik podawczy - ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie nowej części budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszowicach
Numer referencyjny WEO-RED.271.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowej części budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach, ul. Szkolna 7. 2) Postępowanie współfinansowane jest przez Unię Europejską, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych. 3) Przedmiot zamówienia podzielony jest 6 części: • Grupa 1 – Meble i wyposażenie sanitarne • Grupa 2 – Wyposażenie sportowe • Grupa 3 – Rozbudowa sieci internetowej, urządzenia wielofunkcyjne • Grupa 4 – Rozbudowa sieci monitoringu • Grupa 5 – Nagłośnienie na hali sportowej, Rozbudowa radiowęzła • Grupa 6 – Wyposażenie pracowni fizyki i chemii oraz pracowni geografii i biologii. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj, ilość przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, pozostałe wymogi jest zawarty: • Dla Grupy 1 – w załączniku nr 4A (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. • Dla Grupy 2 – w załączniku nr 4B (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. • Dla Grupy 3 – w załączniku nr 4C (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. • Dla Grupy 4 – w załączniku nr 4D (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. • Dla Grupy 5 – w załączniku nr 4E (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. • Dla Grupy 6 – w załączniku nr 4F (opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. 5) Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu - nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F odpowiednio dla części, na którą się składa ofertę, stanowiący załącznik do Formularza oferty. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ:  W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 2 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum.  Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/; 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności, które mogą dotyczyć następujących przypadków: a) zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia; b) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku przedłużenia wykonania robót budowlanych określonych w § 1 ust. 3 oraz w przypadku określonym w pkt d); c) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: zmianą numeru katalogowego wyposażenia, nazwy wyposażenia przy zachowaniu jego parametrów; d) zmiany przedmiotu umowy wywołanej w szczególności: w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu przedmiotu Umowy wskazanego w ofercie, który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania przepisów prawa, w tym dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego, e) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, f) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, g) zmiany terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy. h) zmiany ustawowej stawki podatku VAT - w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku; i) wydłużenia okresu gwarancji/ rękojmi o dowolny okres. 3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)