GuidZP400 |
4991c24c-6ae2-4cf0-9776-1a9eea5af411
|
Biuletyn |
574306-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
|
Regon |
52451300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Dubois
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Namysłów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 190 359
|
Zamawiajacy fax |
774 104 841
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@namyslow.eu
|
Adres strony url |
www.bip.namyslow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.namyslow.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.namyslow.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pok. nr 12.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego dla Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach realizacji projektu "Wzrost jakości usług administracyjnych w Dzierżoniowie, Kluczborku, Kędzierzynie - Koźlu, Namysłowie, Prudniku" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Numer referencyjny |
ZP.271.53.2019.KK
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Część I - Zakup nowego oprogramowania finansowo – księgowego
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji
Część II - Rozbudowa systemu informacji przestrzennej QGIS
38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Przedmiotem zamówienia jest:
Część I - Zakup nowego oprogramowania finansowo – księgowego
Zakup nowego oprogramowania finansowo-księgowego z zakresu podatków i opłat lokalnych, które umożliwi uruchomienie e-usług na 4 poziomie dojrzałości.
Portal internetowy dla mieszkańca, który umożliwi składanie deklaracji i formularzy w wersji elektronicznej, sprawdzenie stanu zobowiązań wobec Gminy oraz dokonanie płatności on-line
i otrzymanie elektronicznego dokumentu zwrotnego. Wdrożenie zakupionego systemu
wraz z przeniesieniem aktualnych danych z systemów istniejących w Urzędzie Miejskim, producent: Zakład Systemów Informatycznych SIGID Sp. z o.o. W celu wsparcia świadczenia usług administracji samorządowej Urząd Miejski planuje uruchomienie 8 usług elektronicznych.
Przez usługi na poziomie 4 – transakcja - wiąże się z możliwością dokonania wszystkich czynności niezbędnych do załatwiania danej sprawy urzędowej całkowicie drogą elektroniczną, tzn. pełna elektroniczna obsługa sprawy, uzyskanie odpowiedzi z urzędu drogą elektroniczną uwzględniające wydanie decyzji oraz możliwość płatności za usługę online. Szkolenie dla 14 osób w siedzibie UM w Namysłowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do siwz.
Część II - Rozbudowa systemu informacji przestrzennej QGIS
Rozbudowanie systemu informacji przestrzennej QGIS wraz z portalem mapowym dostępnym
dla mieszkańców i inwestorów, który ma zostać zasilony danymi z zakresu nieruchomości gminnych i gospodarowania lokalami użytkowymi.
Gmina w ramach przewidywanych rozwiązań ma zamiar zakupić dodatkowy moduł
do zarządzania zasobem gminnym z zakresu nieruchomości, m.in. o możliwość publikacji danych dotyczących mienia komunalnego na portalu mapowym, a także oprogramowania do zarządzania informacją przestrzenną dotyczącą bieżącej oferty inwestycyjnej gminy.
Utworzony portal mapowy ma być przeznaczony głównie dla mieszkańców i inwestorów oraz ma umożliwić bezpłatne pozyskanie szczegółowej informacji na temat: własności gruntu, oferty inwestycyjnej, zagospodarowania przestrzennego działki, powierzchni działki. Portal ma umożliwić przeglądanie dołączonych zdjęć z terenu inwestycyjnego. Gmina posiada już system informacji przestrzennej QGIS w wersji 2.18.19, który zostanie rozbudowany o nowe funkcjonalności wynikające z zakupionego oprogramowania do zarządzania zasobem gminnym. Opłata za wdrożenie zakupionego oprogramowania do zarządzania zasobem gminnym z zakresu nieruchomości. Szkolenie dla 7 osób w siedzibie UM w Namysłowie. W celu wsparcia świadczenia usług administracji samorządowej zostanie uruchomionych 5 usług.
E-usługi utworzone na 3 poziomie dojrzałości spełnią – dwustronną interakcję, w której Użytkownik musi mieć możliwość dostępu do formularzy online, możliwość zainicjowania sprawy drogą elektroniczną poprzez interaktywne wypełnienie i przesłanie wniosków elektronicznych do jednostki administracji publicznej drogą elektroniczną.
Wykonawca musi dostarczyć użytkownikowi możliwość logowania i uwierzytelniania za pomocą m.in.: loginu i hasła utworzonego w systemie oraz Profilu Zaufanego, który chce złożyć wniosek on-line. Portal umożliwi uzupełnianie formularza zawierającego również opcję wskazania przedmiotowych nieruchomości w oknie mapy. Portal udostępniający e-usługi musi być zintegrowany z platformą e-PUAP w celu umożliwienia Interesantowi podpisania wniosku podpisem elektronicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz.
3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wdrożenie i aktualizacja systemów informatycznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.).
Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 i 7 do siwz.
3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji.
3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w siwz i ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3,
46-100 Namysłów, tel. +48 77 41 90 300, e-mail: urząd.miejski@namyslow.eu,inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan Jan Hołowacz,
tel. +48 77 41 90 351, e-mail: jan.holowacz@namyslow.eu. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikujące postępowanie: zakup i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego dla Urzędu Miejskiego
w Namysłowie w ramach realizacji projektu „Wzrost jakości usług administracyjnych
w Dzierżoniowie, Kluczborku, Kędzierzynie – Koźlu, Namysłowie, Prudniku” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, nr ZP.271.53.2019.KK;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część 1 – zakup nowego oprogramowania finansowo – księgowego
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
wykonanie co najmniej:
dwóch usług w zakresie wdrożenia systemów dziedzinowych obejmujących obszar podatków i opłat lokalnych, księgowości, systemów ewidencyjnych wraz z ich integracją z systemem EZD (automatyczna obsługa decyzji, umów, faktur) oraz ePUAP, na kwotę
co najmniej 90.000,00 zł brutto każda,
dwóch usług w zakresie wdrożenia platformy usług publicznych zintegrowanej z ePUAP
i EZD, przy czym co najmniej jedno zamówienie obejmowało łącznie następujące funkcjonalności:
możliwość obsługi płatności elektronicznych przez co najmniej dwóch różnych operatorów,
dostęp do stanu sprawy EZD,
obsługa kart i opisów usług oraz formularzy ePUAP,
dane udostępniane z systemów dziedzinowych z możliwością wnoszenia automatycznych opłat drogą elektroniczną,
dostęp za pomocą mechanizmów autoryzacji ePUAP,
dedykowaną aplikację mobilną działającą na co najmniej 2 platformach systemowych (iOS, Android),
E – Podatki i/lub E-Odpady, na kwotę co najmniej 60.000,00 zł brutto każda.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania w/w usług w jednym zamówieniu na łączną kwotę co najmniej 150.000,00 zł brutto każda.
Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– oświadczenie Wykonawcy.
Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie
niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP)
z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
że będzie dysponował co najmniej:
dwoma konsultantami merytorycznymi dla systemu finansowo-podatkowego spełniającymi następujące wymagania: posiadanie przez każdego konsultanta min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu wdrożeń systemów finansowo-podatkowych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów,
dwoma konsultantami spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wdrożeń systemów informatycznych w obszarze platform elektronicznych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów,
dwoma specjalistami ds. testów spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania systemów informatycznych, oraz udział
w co najmniej 2 projektach informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej oraz posiada certyfikat ISTQB na poziomie foundation lub wyższy lub równoważny,
dwoma specjalistami ds. wsparcia technicznego spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wsparcia technicznego,
oraz udział w utrzymaniu co najmniej 2 projektów informatycznych,
dwoma inżynierami oprogramowania spełniającymi następujące wymagania każdy: posiada wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego, oraz brał udział w projektowaniu i budowie co najmniej
3 projektów informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykaże, że będzie dysponował co najmniej:
dwoma konsultantami merytorycznymi dla systemu finansowo-podatkowego spełniającymi następujące wymagania: posiadanie przez każdego konsultanta min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu wdrożeń systemów finansowo-podatkowych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów,
dwoma konsultantami spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wdrożeń systemów informatycznych w obszarze platform elektronicznych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów,
dwoma specjalistami ds. testów spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania systemów informatycznych, oraz udział
w co najmniej 2 projektach informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej oraz posiada certyfikat ISTQB na poziomie foundation lub wyższy lub równoważny,
dwoma specjalistami ds. wsparcia technicznego spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wsparcia technicznego,
oraz udział w utrzymaniu co najmniej 2 projektów informatycznych,
dwoma inżynierami oprogramowania spełniającymi następujące wymagania każdy: posiada wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego, oraz brał udział w projektowaniu i budowie co najmniej
3 projektów informatycznych w sektorze jednostek administracji publicznej, w kraju siedziby lub zamieszkania, jeśli takie obowiązują w danym kraju.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według formuły „spełnia – nie spełnia”.
Część 2 – rozbudowa systemu informacji przestrzennej QGIS
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
wykonanie co najmniej:
jednej usługi w zakresie dostawy i wdrożenia oprogramowania GIS do prowadzenia
i zarządzania rejestrem terenów inwestycyjnych, digitalizacji danych w zakresie terenów inwestycyjnych, integracji oprogramowania GIS z modułem dziedzinowym
w zakresie mienia komunalnego, wykonania migracji i uporządkowania danych z innych systemów istniejących w gminie, na kwotę co najmniej 15.000,00 zł brutto każda,
jednej usługi w zakresie dostawy i wdrożenia oprogramowania GIS do prowadzenia
i zarządzania rejestrem ewidencji mienia komunalnego, digitalizacji danych w zakresie ewidencji mienia komunalnego, dostarczenia narzędzia umożliwiającego obsługę procesu od momentu importu danych GML poprzez transformację, zasilenie bazy
do obsługi wszystkich procesów administracyjnych związanych z zarządzaniem mieniem komunalnym gminy, uruchomienia e- usług na co najmniej 3 poziomie dojrzałości
z uwierzytelnieniem konta profilem zaufanym i podpisania dokumentów podpisem elektronicznym ePUAP, na kwotę co najmniej 15.000,00 zł brutto każda,
jednej usługi w zakresie uruchomienia responsywnego portalu mapowego prezentującego dane przestrzenne dla mieszkańców i inwestorów (działającego także
na urządzeniach mobilnych), uruchomienia e – usług (m.in. wyrys, wypis, zaświadczenie
z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na co najmniej 3 poziomie dojrzałości z uwierzytelnieniem konta profilem zaufanym i podpisania dokumentów podpisem elektronicznym ePUAP, dostarczenia licencji oprogramowania GIS w formie desktopowej do zarządzania rejestrami i informacją przestrzenną z zakresu terenów inwestycyjnych, przeprowadzenia szkoleń z zakresu dostarczonego systemu GIS,
łącznie na kwotę co najmniej 20.000,00 zł brutto każda.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania w/w usług w jednym zamówieniu na łączną kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto każda.
Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie
niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP)
z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
że będzie dysponował co najmniej:
jedną osobą - kierownikiem projektu w zakresie realizacji projektów GIS spełniającą następujące wymagania:
wykształcenie wyższe,
wiedza w zakresie zarządzania projektami potwierdzona aktualnym certyfikatem
np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym,
doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m. in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości),
wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną GIS, zrealizowanego
w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi,
w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto,
jedną osobą - specjalistą w zakresie programowania GIS spełniającym następujące wymagania min.:
wykształcenie wyższe,
doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m. in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości),
wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi,
w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto,
jedną osobą – wdrożeniowiec systemów GIS, spełniającym wymagania min.:
wykształcenie wyższe,
posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym,
doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e- usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości),
wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto,
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykaże, że będzie dysponował co najmniej:
jedną osobą - kierownikiem projektu w zakresie realizacji projektów GIS spełniającą następujące wymagania:
wykształcenie wyższe,
wiedza w zakresie zarządzania projektami potwierdzona aktualnym certyfikatem
np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym,
doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m. in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości),
wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną GIS, zrealizowanego
w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi,
w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto,
jedną osobą - specjalistą w zakresie programowania GIS spełniającym następujące wymagania min.:
wykształcenie wyższe,
doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m. in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości),
wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi,
w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto,
jedną osobą – wdrożeniowiec systemów GIS, spełniającym wymagania min.:
wykształcenie wyższe,
posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem np. PRINCE2 Practitioner lub równoważnym,
doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych polegających na uruchomieniu e- usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 3 poziomie dojrzałości),
wdrożenie modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto, w kraju siedziby
lub zamieszkania, jeśli takie obowiązują w danym kraju.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według formuły „spełnia – nie spełnia”.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 6.7.2a, składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.10 siwz stosuje się. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: nie dotyczy
b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi
były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część I: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.400,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące czterysta 00/100).
Część II: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach oraz na warunkach przewidzianych
w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia właściwej dla przetargu,
o którym mowa w niniejszej umowie, tj. w sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 2.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w zakresie terminów wskazanych w umowie – w przypadku, gdy dochowanie pierwotnie wskazanych terminów jest z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe lub wiązać się może z poważną szkodą po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności zaistnienia zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, wystąpienia siły wyższej, działania osób trzecich niezależnych od stron umowy;
2) w zakresie osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji umowy, o ile są one personalnie w umowie wskazane. W przypadku zmiany osób po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi takie same wymagania, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia i spełniające te same warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych
lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający,
działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 7;
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo w przypadku zamówień na roboty budowlane
– jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
1) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;
2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający
z umowy,
d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 6 pkt 3.
5. Zamawiający dopuszcza zaistnienie innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii,
które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
6. W szczególności zmiany mogą dotyczyć sposobu wykonania robót lub ich zakresu, jeżeli w trakcie realizacji pojawią się okoliczności uzasadniające powyższe, a wynikające z uzyskanych uzgodnień
i opinii, uwarunkowań technicznych, gruntowych lub dokumentacyjnych.
7. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
i muszą być zaakceptowane przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|