GuidZP400 |
3f7d36b7-4113-4f17-abea-672cfcbb001c
|
Biuletyn |
574339-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
|
Regon |
32099164900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Główna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oleszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261474572
|
Zamawiajacy fax |
261474571
|
Zamawiajacy email |
16wog.zam.pub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
WWW.16WOG.WP.MIL.PL
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.16wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa (osobiście, operator pocztowy, kurier itp.)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1, 78-513 Oleszno woj. zachodniopomorskie (KANCELARIA TAJNA)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych realizowana do 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania 653/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do 16 WOG
2. Zakres zamówienia: postępowanie podzielono na dwa zadania :
Zadanie I: Magazyn żywnościowy Zamawiającego,
ul. Główna 1 78-513 Oleszno
Zadanie II:
a) Miejsce dostawy Magazyn żywnościowy Zamawiającego,
ul. Czwartaków 4 78-521 Złocieniec
b) Miejsce dostawy Magazyn żywnościowy Zamawiającego,
ul. Kościuszki 24 78-600 Wałcz i Stołówka wojskowa w m. Nadarzyce
W ilościach wskazanych w formularzu ofertowym – załącznik do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postę-powaniu, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,
że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn.
a) okaże potwierdzenie wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wyda-nego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP. (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
b) przedstawi aktualną decyzję administracyjną: właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego
zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność
pochodzenia nie zwierzęcego zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25
sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r.,
poz.1541.) (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
lub
okaże zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów
dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub
wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli
Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730), (kopia potwierdzona za zgod-ność z oryginałem)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca w ramach ubezpieczenia z ty-tułu ryzyka zawodowego - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) w zakre-sie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia za szkody osobowe lub rze-czowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez wykonawcę. Na etapie prowadzonego po-stępowania zamawiający żąda złożenia oświadczenia – załącznik do SIWZ, jednakże na każde wezwanie Wykonawca zobowiązany jest do okazania oryginału niniejszego dokumentu
Suma gwarancyjna polisy powinna wynosić nie mniej niż:
Zadanie nr 1 (40000,00zł)
Zadanie nr 2 (40000,00zł)
Uwaga:
W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę np. na 2 zadania, winien zsumować powyższe war-tości
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wy-konawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zgodnie ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 lutego 2019r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania RODO oraz art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzą-dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY,
ul. Główna 1, 78-513 Oleszno);
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie prze-targu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy prze-kracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wyni-kają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych oso-bowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa człon-kowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie Art. 24 ust. 5 pkt.1 Pzp. zamawiający żąda:
1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego:
1) zdolności w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawo-dowej Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w SIWZ w Rozdz. V pkt 3 ppkt 1 a i b
2) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów:
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zama-wiający żąda od wykonawcy przedłożenia:
a) Oświadczenia o posiadaniu polisy (ubezpieczenia z tytułu prowadzonej działalności)
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOWÓD WNIESIENIA WADIUM, GRUPA KAPITAŁOWA
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości
Zadanie 1 (4800,00zł)
Zadanie 2 (2200,00zł)
W przypadku złożenia oferty na dwa zadania należy wartości zsumować.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą:
1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej lub równoważnej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy za wyjątkiem okoliczności, o których mowa w §13 ust. 3 niniejszej umowy,
3) zmiany przepisów prawa mającej wpływ na realizację umowy i powodującej konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów (w szczególności zmiana wysokości podatku VAT);
4) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy lub rezygnacji z podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca lub sam wykonawca spełnia wymagania stawiane w SIWZ i przepisach prawa,
5) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, pod warunkiem, że realizacja umowy przy pomocy podwykonawcy nie spowoduje zmiany świadczenia Wykonawcy wynikającej z niniejszej umowy.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejsza umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) i przepisy wykonawcze do tej ustawy oraz przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025).
5. Strony deklarują, iż w razie powstania jakiegokolwiek sporu wynikającego z interpretacji lub wykonania umowy, podejmą w dobrej wierze rokowania w celu polubownego rozstrzygnięcia takiego sporu.
6. Jeżeli rokowania, o których mowa w ust. 4, nie doprowadzą do polubownego rozwiązania sporu, spór taki będzie rozstrzygał Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
7. Prawem właściwym dla niniejszej umowy i wszelkich sporów z niej wynikających będzie prawo polskie.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|