GuidZP400 |
9bc8c86b-e3b1-43d1-a57a-a7a0ff1cd7e7
|
Biuletyn |
574081-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Suwałki
|
Regon |
79067103000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 628 000
|
Zamawiajacy fax |
875 628 098
|
Zamawiajacy email |
zp@um.suwalki.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2019_r/aktualne_2019/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2019_r/aktualne_2019/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2019_r/aktualne_2019/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, pokój nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Adaptacja budynku przy ulicy Kościuszki 6 na żłobek – wyposażenie informatyczne, sprzęt biurowy
|
Numer referencyjny |
ZP.271.052.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia informatycznego i sprzętu biurowego do adoptowanego budynku przy ulicy Kościuszki 6 na żłobek.
2. Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, montaż oraz uruchomienie dostarczonych urządzeń i sprzętu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu, w tym zagospodarować odpady. Wszelkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt.
4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancję, niezbędne certyfikaty oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla takiego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
5. Wykonawca jest zobowiązany złożyć do Zamawiającego odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne zastosowanych materiałów i urządzeń oraz instrukcję użytkowania i konserwacji.
6. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.
7. Zamawiający zgodnie z art. 36a Ustawy Pzp. dopuszcza wykonanie części zamówienia przy udziale podwykonawców.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
9. Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy za zrealizowanie części zamówienia nastąpi po przedstawieniu dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom.
10. Wyposażenie musi spełniać wymogi:
- Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch”,
- Ustawy z dnia 04 lutego 2011 o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. 2019 poz. 409 z późn.zm.)
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz.U. 2019 poz. 72).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa wyposażenia informatycznego i sprzętu biurowego będzie możliwa po wykonaniu robót budowlanych i wykończeniowych, należy ją przeprowadzić w terminie od dnia 1 do 30 listopada 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający informuje, że nie żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ponieważ nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016, poz.1126 z późn. zm.).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 10 ust 2 SIWZ (ww.)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej. osoby.
Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 5
1. Zamawiający przewiduje następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) zmiany terminu zakończenia robót budowlanych prowadzonych na podstawie odrębnej umowy w obiekcie, do którego należy dostarczyć przedmiot umowy;
b) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższej rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk;
2) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne urządzeń, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości urządzeń, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową;
c) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową;
d) możliwość zmiany zaoferowanego sprzętu, urządzenia na inny spełniający wymagania SIWZ, w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego sprzętu lub urządzenia, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową;
3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
4. Tajemnica przedsiębiorstwa:
1) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019, poz.1010), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
2) Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności, gdy:
- wykaże/oświadczy, że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione,
- wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/i technologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą,
- wykaże, jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności.
Sam fakt włożenia do koperty i oznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności.
3) Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania,
4) Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
|
IV 4 4 data |
2019-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|