Specjalistyczna aparatura i narzędzia medyczne na potrzeby nowotworzonego Centrum Urazowego dla Dzieci – II transza (postępowanie powtórkowe)

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575187-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331950003, 331951004, 331622005, 331922303, 331574009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego i przeszkoleniem personelu (przeszkolenie nie dot. zad. nr 3), wysokospecjalistycznych aparatów i urządzeń oraz narzędzi medycznych przeznaczonych na wyposażenie tworzonego przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie Centrum Urazowego dla Dzieci, w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, w tym:

Zadanie nr 1 – Kardiomonitory medyczne – 2 szt.
Zadanie nr 2 - Pulsoksymetry – 2 szt.
Zadanie nr 3 – Narzędzia artroskopowe – 1 zestaw składający się 18 pozycji.
Zadanie nr 4 – Stół operacyjny do Sali endoskopowej – 1 kpl.
Zadanie nr 5 – Wiertarka medyczna z napędem – 1 kpl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0175cb3-63f2-4334-bf1c-81be157e7ec4
Biuletyn 575187-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą “Dostosowanie struktury Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie do potrzeb Centrum Urazowego dla Dzieci”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego. nr POIS.09.01.00-00-0133/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Specjalistyczna aparatura i narzędzia medyczne na potrzeby nowotworzonego Centrum Urazowego dla Dzieci – II transza (postępowanie powtórkowe)
Numer referencyjny SZP-332-46PN-2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego i przeszkoleniem personelu (przeszkolenie nie dot. zad. nr 3), wysokospecjalistycznych aparatów i urządzeń oraz narzędzi medycznych przeznaczonych na wyposażenie tworzonego przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie Centrum Urazowego dla Dzieci, w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, w tym: Zadanie nr 1 – Kardiomonitory medyczne – 2 szt. Zadanie nr 2 - Pulsoksymetry – 2 szt. Zadanie nr 3 – Narzędzia artroskopowe – 1 zestaw składający się 18 pozycji. Zadanie nr 4 – Stół operacyjny do Sali endoskopowej – 1 kpl. Zadanie nr 5 – Wiertarka medyczna z napędem – 1 kpl.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wymagane jest złożenie: 3.1 dot. zadania nr 1, 2, 3, 4, 5 - w przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE Dot. ppkt 3.1 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
Inne dokumenty niewymienione . Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Wypełniony załącznik nr 5 - Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 1.4 zmiana nazwy Zamawiającego 1.5 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw 1.6 zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego 1.7 zaistnienia, po zawarciu umowy w przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1.7.1 o charakterze niezależnym od Stron 1.7.2 którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy 1.7.3 którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności 1.7.4 której nie można przypisać drugiej Stronie 1.8 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 1.9 Zmiany terminu dostaw przedmiotu zamówienia (późniejszy niż do 15-08-2019) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności np. zmiana warunków umowy zawartej z Instytucja Dofinansowującą – zmiana harmonogramu rzeczowo-finsowego, wydłużenia się procedury przetargowej itp.) 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 4. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Kardiomonitory 2 szt. Urządzenie ma być przeznaczone dla wszystkich grup wiekowych – noworodków, dzieci i dorosłych. Pomiary min. EKG / RESP/ NIBP / SpO2 / 2xTemp.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pulsoksymetr dla noworodków, dzieci i dorosłych, stacjonarno-transportowy z automatyczna rotacją ekranu – pion- poziom, w technologii Masimo - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Różne chirurgiczne narzędzia artroskopowe - łącznie 18 pozycji w zadaniu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192230-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stół do zabiegów opatrunkowych, endoskopowych i operacji - 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wiertarka chirurgiczna z napędem - 1 kpl.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)