GuidZP400 |
8a9a6d41-e406-4ef8-bcd6-3baf1f548c63
|
Biuletyn |
575101-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/26/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę artykułów biurowych. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załączniki nr 1, nr 2, nr 3
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
96275,36
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: - załącznik nr 1 – 30 000,00 zł, - załącznik nr 2 – 4 000,00 zł, - załącznik nr 3 – 56 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:- załącznik nr 1 – 30 000,00 zł, - załącznik nr 2 – 4 000,00 zł, - załącznik nr 3 – 56 000,00 zł.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów technicznych podanych w załącznikach nr 1, nr 2, nr 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
2. Arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki od nr 1 do nr 3.
3. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje poniższe zmiany:
a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
b. zmiana stawki podatku VAT,
c. zmniejszenie ceny jednostkowej ,
d. wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia.
e. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment, którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
f. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|