GuidZP400 |
023b17eb-cbe1-4e06-965d-9b1493cdade3
|
Biuletyn |
574789-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
|
Regon |
00027406800010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15/17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-071
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4210100
|
Zamawiajacy fax |
22 8288773
|
Zamawiajacy email |
aswierczynska@mkidn.gov.pl
|
Adres strony url |
www.mkidn.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mkidn.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mkidn.gov.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17; 00-171 Warszawa (Biuro podawcze)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aktualizacji terminowych, aktualizacji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz nowych licencji i ich instalacja dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
|
Numer referencyjny |
28/BDG/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji terminowych, aktualizacji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz nowych licencji i ich instalacja dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Zamówienie składa się z trzech części:
a)Część nr 1: dostawa aktualizacji i licencji dla systemu Enova 365
b)Część nr 2: dostawa aktualizacji i licencji dla systemu ESET,
c)Część nr 3 : dostawa wsparcia technicznego dla systemu KEMP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 6 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48517000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 30 dni z czego:
a)w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca dostarczy aktualizacje terminowe, aktualizacje oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym i nowe licencje, o których mowa w Załączniku Nr 6 niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ,
b)w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych zainstaluje najnowszą rekomendowaną (przez Wykonawcę) wersję oprogramowania, o której mowa
Załączniku Nr 6 niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że :
- dla części nr 1 :
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę i instalację zaoferowanego oprogramowania na kwotę nie mniejszą niż 10 000 złotych brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
- dla części nr 2:
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawą i instalację zaoferowanego oprogramowania na kwotę nie mniejszą niż 10 000 złotych brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
- dla części Nr 3:
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę i instalację zaoferowanego oprogramowania na kwotę nie mniejszą niż 10 000 złotych brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Uwaga!
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
W przypadku dostaw, które są wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na dzień składania ofert dostawa ta jest zrealizowana w ww. terminie i została zrealizowana na minimum 10 000 zł brutto.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu zobowiązany jest wskazać, że wykonał należycie dostawę dla każdej części osobno na kwotę 10 000 zł brutto i w zakresie oprogramowania właściwego dla danej części.
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
- dla części nr 1 :
pracownikiem wykonującym instalację oprogramowania posługującym się językiem polskim w stopniu komunikatywnym, posiadającym potwierdzenie odbycia szkolenia autoryzowanego przez producenta lub dystrybutora oferowanego oprogramowania oraz posiadającym doświadczenie jako wdrożeniowiec oferowanego oprogramowania w co najmniej jednym wdrożeniu o wartości co najmniej 10.000 zł brutto.
- dla części nr 2 :
pracownikiem wykonującym instalację oprogramowania posługującym się językiem polskim w stopniu komunikatywnym, posiadającym potwierdzenie odbycia szkolenia autoryzowanego przez producenta lub dystrybutora oferowanego oprogramowania oraz posiadającym doświadczenie jako wdrożeniowiec oferowanego oprogramowania w co najmniej jednym wdrożeniu o wartości co najmniej 10.000 zł brutto.
- dla części nr 3:
pracownikiem wykonującym instalację oprogramowania posługującym się językiem polskim w stopniu komunikatywnym, posiadającym potwierdzenie odbycia szkolenia autoryzowanego przez producenta lub dystrybutora oferowanego oprogramowania oraz posiadającym doświadczenie jako wdrożeniowiec oferowanego oprogramowania w co najmniej jednym wdrożeniu o wartości co najmniej 10.000 zł brutto.
Uwaga!
Przez jedno wdrożenie Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
W przypadku wdrażania oprogramowania, które jest wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na dzień składania ofert wdrażanie oprogramowania jest zrealizowana w ww. terminie i zostało zrealizowane na minimum 10 000 zł brutto.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunku zobowiązany jest wykazać oddzielne osoby spełniające kryterium przypisane dla danej części. Zamawiający dopuszcza łączenie wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w przypadku, gdy dana osoba będzie łącznie spełniała wymagania warunku udziału w postępowaniu dla części, na które Wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp – odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą zostać wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1, w formie elektronicznej pod określonymi, wskazanymi przez Wykonawcę adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym powyżej oraz w SIWZ (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ).
Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
2.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie warunku określonego
w Rozdziale 4 SIWZ pkt. I c) c.2. (wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ).
Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sposób i na warunkach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
♦administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa;
♦kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego: abi@mkidn.gov.pl;
♦Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
♦odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – ustawy Pzp;
♦Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w okresie niezbędnym dla realizacji umowy, okresach rozliczeniowych określonych w odrębnych przepisach oraz przechowywane, zgodnie z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania.
♦obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
♦w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
♦posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, jeżeli jednak udzielenie odpowiedniej informacji wymaga niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
♦nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
−** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
−*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Ponadto Zamawiający informuje, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Wykonawca poprzez fakt złożenia oferty oświadcza, że posiada prawo do przetwarzania i udostępnienia MKiDN danych osobowych osób, których dane zamieścił w dokumentach składanych przy ubieganiu się oraz przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
|