DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTROTECHNICZNEGO, SPRZĘTU WARSZTATOWEGO, NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO NA POTRZEBY 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO”

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-31 00:00:00
Instytucja 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt elektrotechniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574920-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317300002, 445100008, 391500008, 383000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu elektrotechnicznego, sprzętu warsztatowego, narzędzi i wyposażenia warsztatowego na potrzeby 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego.
3. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części/zadań: Dokładne określenie zakresu i standardy jakościowe dla poszczególnych zadań zostały wyszczególnione w zadaniu nr 1 – 5 do SIWZ (formularze cenowe).
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu elektronarzędzi dla sekcji ZLT
Zadanie nr 2 – Dostawa narzędzi dla sekcji ZLT
Zadanie nr 3 – Dostawa mebli i narzędzi warsztatowych dla sekcji ZLT
Zadanie nr 4 – Dostawa aparatury i przyrządów pomiarowych dla sekcji ZLT.
Zadanie nr 5 – Dostawa wyposażenia warsztatu dla służby Uzbrojenia
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzem
cenowym odpowiednio dla zadania. Parametry zamawianych narzędzi składających się na przedmiot zamówienia zostały
określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla zadania od 1-5;
Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów odpowiednio dla zadania
są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy.
4. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe wcześniej nieużywane, produkty muszą być w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym.
5. Dostarczone produkty muszą posiadać atesty, niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu), w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy wraz z dostawą.
6. Zamawiający wymaga, aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez Producenta na okres
24 miesięcy od daty dostawy (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 i Zadanie nr 4) oraz 36 miesięcy od daty dostawy (Zadania nr 5)
7. Wszystkie wymienione produkty/materiały będą:
a) wcześniej nieeksploatowanymi,
b) wolne od wad technicznych i najlepszej jakości (kategoria I),
c) opakowane w fabryczne opakowania umożliwiające ich identyfikację, nieuszkodzone i zamknięte.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd8bb74c-c1ab-4ae2-8af6-ace737885474
Biuletyn 574920-N-2019
Zamawiajacy nazwa 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 71003764000000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 553 505
Zamawiajacy fax 261 553 520
Zamawiajacy email 23blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.23blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.23blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, poczta kurier,osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 23 Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Maowiecki
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTROTECHNICZNEGO, SPRZĘTU WARSZTATOWEGO, NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO NA POTRZEBY 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO”
Numer referencyjny SPRAWA ZP/20/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu elektrotechnicznego, sprzętu warsztatowego, narzędzi i wyposażenia warsztatowego na potrzeby 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części/zadań: Dokładne określenie zakresu i standardy jakościowe dla poszczególnych zadań zostały wyszczególnione w zadaniu nr 1 – 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu elektronarzędzi dla sekcji ZLT Zadanie nr 2 – Dostawa narzędzi dla sekcji ZLT Zadanie nr 3 – Dostawa mebli i narzędzi warsztatowych dla sekcji ZLT Zadanie nr 4 – Dostawa aparatury i przyrządów pomiarowych dla sekcji ZLT. Zadanie nr 5 – Dostawa wyposażenia warsztatu dla służby Uzbrojenia Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzem cenowym odpowiednio dla zadania. Parametry zamawianych narzędzi składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla zadania od 1-5; Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów odpowiednio dla zadania są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy. 4. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe wcześniej nieużywane, produkty muszą być w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. 5. Dostarczone produkty muszą posiadać atesty, niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu), w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy wraz z dostawą. 6. Zamawiający wymaga, aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez Producenta na okres 24 miesięcy od daty dostawy (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 i Zadanie nr 4) oraz 36 miesięcy od daty dostawy (Zadania nr 5) 7. Wszystkie wymienione produkty/materiały będą: a) wcześniej nieeksploatowanymi, b) wolne od wad technicznych i najlepszej jakości (kategoria I), c) opakowane w fabryczne opakowania umożliwiające ich identyfikację, nieuszkodzone i zamknięte.
Cpv glowny przedmiot 31730000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany lub uzupełnienia postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności; 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy: 1) w zakresie zmiany przedmiotu umowy, sposobu wykonywania umowy, warunków płatności i terminu realizacji umowy z powodu: a) wystąpienia po zawarciu umowy okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności spowodowanej okolicznościami siły wyższej, zdarzeniami losowymi lub powstałymi na skutek działań lub zaniechań osób trzecich, b) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), w tym realizacji dodatkowych dostaw pod warunkiem, że spełnione są warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt. 2 wyżej wymienionej ustawy, c) konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, d) zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym dla Zamawiającego byłoby wykonanie pełnego zakresu przedmiotu umowy, 2) zmiany w umowie spowodowanej zmianami w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy; 3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, b) zmiany umowy dokonywanej na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) pod warunkiem, że nie przekroczy wysokości dopuszczalnej wartości zmiany określonej w tym przepisie, c) zmiany umowy w przypadkach wymienionych w niniejszym paragrafie. 3. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez którąkolwiek ze stron, strona wnioskująca zobowiązana jest pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy w zakresie zmian, o których mowa w ust. 2, wraz z ich uzasadnieniem i na żądanie Zamawiającego udokumentowaniem okoliczności uzasadniającej zmianę umowy. 4. Zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) nie stanowią: 1) zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną umowy, 2) zmiany osób wskazanych w umowie i danych kontaktowych Zamawiającego i Wykonawcy. 5. O wystąpieniu zmian w powyższym zakresie właściwa Strona zawiadamia pisemnie drugą stronę. 6. Zmian umowy Strony dokonywać będą w formie pisemnych aneksów.
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu elektronarzędzi dla sekcji ZLT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31730000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzem cenowym odpowiednio dla zadania. Parametry zamawianych narzędzi składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla zadania od 1-5; Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów odpowiednio dla zadania są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi dla sekcji ZLT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzem cenowym odpowiednio dla zadania. Parametry zamawianych narzędzi składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla zadania od 1-5; Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów odpowiednio dla zadania są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i narzędzi warsztatowych dla sekcji ZLT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzem cenowym odpowiednio dla zadania. Parametry zamawianych narzędzi składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla zadania od 1-5; Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów odpowiednio dla zadania są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa aparatury i przyrządów pomiarowych dla sekcji ZLT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzem cenowym odpowiednio dla zadania. Parametry zamawianych narzędzi składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla zadania od 1-5; Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów odpowiednio dla zadania są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia warsztatu dla służby Uzbrojenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzem cenowym odpowiednio dla zadania. Parametry zamawianych narzędzi składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla zadania od 1-5; Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów odpowiednio dla zadania są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)