Przebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji apteki na samorządowy żłobek w Koniecpolu.

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Gmina Koniecpol
Miejscowość Koniecpol
Województwo śląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574687-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454500006, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji apteki na samorządowy żłobek w Koniecpolu, przy ul. Armii Krajowej 2, 42-230 Koniecpol, dz. nr ewid. 2573/20, obręb Koniecpol, wraz z dostawą kompletnego wyposażenia obiektu.

W ramach inwestycji budowlanej zostaną wykonane następujące roboty w celu utworzenia nowej instytucji z liczbą tworzonych miejsc wynoszącą 19 dzieci w wieku do lat 3.
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby żłobka w budynku przy ul. Armii Krajowej 2 w Koniecpolu, w tym 2 pomieszczenia dla dzieci – 2 sale zabaw, 1 pomieszczenie do wydawania posiłków, sanitariaty, zaplecze z pomieszczeniami socjalnymi, komunikacja wewnętrzna.

Powierzchnia użytkowa żłobka wynosi 120 m2, w tym:

- 1 sala dla dzieci większa – 30 m2
- 1 sala dla dzieci mniejsza – 24 m2
- pomieszczenie do wydawania posiłków – 6 m2
- sanitariaty – 12 m2
- pomieszczenia socjalne, komunikacja wewnętrzna – 48 m2.
1. Część pierwsza:
Roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne, prace na zewnątrz obiektu
w tym:

- Rozbiórki i demontaże: ścian działowych, drzwi wewnętrznych i częściowo zewnętrznych, posadzek, płytek ściennych, urządzeń i armatury sanitarnej
- Oczyszczenie ścian i sufitów z istniejących powłok malarskich, uzupełnienia tynkarskie ścian i sufitów z ułożeniem gładzi gipsowych
- Wykonanie nowych ścianek działowych
- Wykonanie nowych posadzek
- Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz w niezbędnym zakresie okiennej i drzwiowej zewnętrznej
- Ułożenie glazury na ścianach pomieszczeń sanitarnych
- Malowanie ścian i sufitów
- Montaż urządzeń i armatury wod. – kan. z wykonaniem podejść instalacyjnych do poszczególnych urządzeń
- Montaż instalacji elektrycznej, w tym: oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń
- Montaż instalacji c.o. w obiekcie oraz instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitarnych
- Wykonanie utwardzonych dojść do obiektu i placu zabaw
- Montaż zadaszeń nad wejściami do obiektu
- Wykonanie placu zabaw obejmujące: montaż urządzeń zabawowych, montaż nawierzchni bezpiecznej, montaż ogrodzenia z utworzeniem miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu
Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze oraz Projekcie budowlanym stanowiącym załączniki 8 i 9 do SIWZ`.
2. Część druga:
Wyposażenie kompleksowe żłobka,
w tym:
- Dostawa kompletnego wyposażenia obiektu
Szczegółowy opis wyposażenia znajduje się w przedmiarze oraz w pkt. 3.11 Wykończenie Projektu budowlanego i w pkt 7 i 8 projektu budowlanego.
Zakres wyposażenia obejmuje:
a) dostawę mebli i urządzeń do miejsca montażu,
b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania,
c) zgodnie z założeniami określonymi w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej stanowiącymi załączniki nr 8 i 9 do SIWZ,
d) podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów,
e) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru.
f) przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia (dotyczy części 1 i 2), musi:
a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
c) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 149) dotyczy części II,
d) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
e) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc3613d2-01e7-401b-9741-64d993c02780
Biuletyn 574687-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Koniecpol
Regon 15139799000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chrząstowska
Zamawiajacy miejscowosc Koniecpol
Zamawiajacy kod pocztowy 42-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 35 51 881
Zamawiajacy fax 34 35 51 756
Zamawiajacy email umig@koniecpol.pl
Adres strony url bip.koniecpol.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.koniecpol.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.koniecpol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, Pokój nr 17 –Kancelaria (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Przebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji apteki na samorządowy żłobek w Koniecpolu.
Numer referencyjny ZP.271.23.2019
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji apteki na samorządowy żłobek w Koniecpolu, przy ul. Armii Krajowej 2, 42-230 Koniecpol, dz. nr ewid. 2573/20, obręb Koniecpol, wraz z dostawą kompletnego wyposażenia obiektu. W ramach inwestycji budowlanej zostaną wykonane następujące roboty w celu utworzenia nowej instytucji z liczbą tworzonych miejsc wynoszącą 19 dzieci w wieku do lat 3. Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby żłobka w budynku przy ul. Armii Krajowej 2 w Koniecpolu, w tym 2 pomieszczenia dla dzieci – 2 sale zabaw, 1 pomieszczenie do wydawania posiłków, sanitariaty, zaplecze z pomieszczeniami socjalnymi, komunikacja wewnętrzna. Powierzchnia użytkowa żłobka wynosi 120 m2, w tym: - 1 sala dla dzieci większa – 30 m2 - 1 sala dla dzieci mniejsza – 24 m2 - pomieszczenie do wydawania posiłków – 6 m2 - sanitariaty – 12 m2 - pomieszczenia socjalne, komunikacja wewnętrzna – 48 m2. 1. Część pierwsza: Roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne, prace na zewnątrz obiektu w tym: - Rozbiórki i demontaże: ścian działowych, drzwi wewnętrznych i częściowo zewnętrznych, posadzek, płytek ściennych, urządzeń i armatury sanitarnej - Oczyszczenie ścian i sufitów z istniejących powłok malarskich, uzupełnienia tynkarskie ścian i sufitów z ułożeniem gładzi gipsowych - Wykonanie nowych ścianek działowych - Wykonanie nowych posadzek - Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz w niezbędnym zakresie okiennej i drzwiowej zewnętrznej - Ułożenie glazury na ścianach pomieszczeń sanitarnych - Malowanie ścian i sufitów - Montaż urządzeń i armatury wod. – kan. z wykonaniem podejść instalacyjnych do poszczególnych urządzeń - Montaż instalacji elektrycznej, w tym: oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń - Montaż instalacji c.o. w obiekcie oraz instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitarnych - Wykonanie utwardzonych dojść do obiektu i placu zabaw - Montaż zadaszeń nad wejściami do obiektu - Wykonanie placu zabaw obejmujące: montaż urządzeń zabawowych, montaż nawierzchni bezpiecznej, montaż ogrodzenia z utworzeniem miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze oraz Projekcie budowlanym stanowiącym załączniki 8 i 9 do SIWZ`. 2. Część druga: Wyposażenie kompleksowe żłobka, w tym: - Dostawa kompletnego wyposażenia obiektu Szczegółowy opis wyposażenia znajduje się w przedmiarze oraz w pkt. 3.11 Wykończenie Projektu budowlanego i w pkt 7 i 8 projektu budowlanego. Zakres wyposażenia obejmuje: a) dostawę mebli i urządzeń do miejsca montażu, b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania, c) zgodnie z założeniami określonymi w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej stanowiącymi załączniki nr 8 i 9 do SIWZ, d) podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów, e) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru. f) przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia (dotyczy części 1 i 2), musi: a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, c) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 149) dotyczy części II, d) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, e) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
Cpv glowny przedmiot 45450000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-07T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow dla części I i II : Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow dla części I i II : Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla części I: Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o wartości robót brutto minimum 80 000,00 zł. I powierzchni nie mniejszej niż 100 m2. UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – Dz.U.2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA: Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2018r. poz. 2272 t.j.). Wykonawca potwierdza w ofercie spełnianie wyżej określonych warunków poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt 6 ust. 1 SIWZ. dla części II: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę wyposażenia żłobka lub przedszkola, o wartości brutto co najmniej 40 000,00 zł.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V. ust. 1 pkt 3) SIWZ, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wymaganie powyższe dotyczy wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, składa następujące oświadczenia lub dokumenty: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące oświadczenia lub dokumenty (aktualnych na dzień złożenia): Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia (dotyczy obu części): a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; UWAGA Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, będą musieli złożyć odpowiednio: Wykonawca, (w przypadku składania oferty wspólnej –każdy ze wspólników konsorcjum/ spółki cywilnej) oraz podmioty, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Nie jest wymagane składanie dokumentów i oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia dla podwykonawców nieudostępniających zasobów. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7.4 pkt 1a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o którym mowa pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaję się dokumentu, o którym mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie powinien być wystawiony zgodnie z terminem wskazanym w pkt 2). 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 7.1. i 7.2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się 3) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, składa następujące oświadczenia lub dokumenty: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Dla części I: a) wykaz robót budowlanych (sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykaz osób (sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Dla części II: c) Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane (załącznik nr 6 do siwz + referencje), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy, dla części której dotyczy oferta (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.a) dla części I lub/i dla części II 1. b) do SIWZ); 2) Wypełnione i podpisane (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ) stanowiące oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia z postępowania; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - w oryginale; 5.) Dowód wniesienia wadium – dotyczy części I
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części II. Zamawiający wymaga wniesienia wadium (tylko dla części I) w kwocie 10 000,00 zł
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne, prace na zewnątrz obiektu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45450000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-23T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Projekt dofinansowany w ramach programu: „Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2019.
Zalacznik krotki opis - Rozbiórki i demontaże: ścian działowych, drzwi wewnętrznych i częściowo zewnętrznych, posadzek, płytek ściennych, urządzeń i armatury sanitarnej - Oczyszczenie ścian i sufitów z istniejących powłok malarskich, uzupełnienia tynkarskie ścian i sufitów z ułożeniem gładzi gipsowych - Wykonanie nowych ścianek działowych - Wykonanie nowych posadzek - Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz w niezbędnym zakresie okiennej i drzwiowej zewnętrznej - Ułożenie glazury na ścianach pomieszczeń sanitarnych - Malowanie ścian i sufitów - Montaż urządzeń i armatury wod. – kan. z wykonaniem podejść instalacyjnych do poszczególnych urządzeń - Montaż instalacji elektrycznej, w tym: oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń - Montaż instalacji c.o. w obiekcie oraz instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitarnych - Wykonanie utwardzonych dojść do obiektu i placu zabaw - Montaż zadaszeń nad wejściami do obiektu - Wykonanie placu zabaw obejmujące: montaż urządzeń zabawowych, montaż nawierzchni bezpiecznej, montaż ogrodzenia z utworzeniem miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze oraz Projekcie budowlanym stanowiącym załączniki 8 i 9 do SIWZ`.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie kompleksowe żłobka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-07T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Projekt dofinansowany w ramach programu: „Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2019.
Zalacznik krotki opis Dostawa kompletnego wyposażenia obiektu Szczegółowy opis wyposażenia znajduje się w przedmiarze oraz w pkt. 3.11 Wykończenie Projektu budowlanego i w pkt 7 i 8 projektu budowlanego.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)