GuidZP400 |
9dee15e4-203c-4e33-a9ef-ed14ab02def2
|
Biuletyn |
576234-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
|
Regon |
14058042800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przy Rondzie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-547
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0048 12 6179655
|
Zamawiajacy fax |
0048 12 6179653
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kssip.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.kssip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia/0
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, zgodnie z zasadami okreslonymi w rozdziale 11 SWIZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków Kancelaria Ogólna (na parterze budynku)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury – 4 części
|
Numer referencyjny |
BD-V.2611.31.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazane nazwy produktów posiadają jedynie charakter przykładowy, a wymagany sprzęt powinien przede wszystkim spełniać parametry techniczne wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część 1 Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne,
Część 2 Urządzenie wielofunkcyjne kolor,
Część 3 Urządzenie drukujące karty identyfikacyjne,
Część 4 Urządzenie drukujące kody kreskowe.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie:
a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ;
b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ;
c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zgodnie z § 8 wzoru umowy dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w przypadkach:
a) wstrzymania produkcji, określonego modelu sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie podwyższeniu;
b) pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń i/lub oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej;
c) konieczności zmiany terminu wykonania umowy w razie wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją takie zdarzenia lub okoliczność, na które Strona nie ma wpływu i nie zostało ono przez nią wywołane oraz przeciw któremu ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy, a którego skoro wystąpiło, nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub go przezwyciężyć (np. klęski żywiołowe, strajki, wojnę, decyzje rządowe uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie, itp.). Zmiana terminu wykonania umowy ww. przypadku może nastąpić na udokumentowany wniosek Wykonawcy o ilość dni występowania siły wyższej;
d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zamiany obowiązującego prawa.
Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne kolor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: urządzenia wielofunkcyjnego kolor.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie drukujące karty identyfikacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: urządzenia drukującego karty identyfikacyjne
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie drukujące kody kreskowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: urządzenia drukującego kody kreskowe
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |