1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych (dalej jako: ZSI).
2.Zamówienie obejmuje:
a) dostarczenie i konfigurację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji wdrożenia ZSI
w Urzędzie Miasta Sieradza,
b) przygotowanie wdrożenia i budowa warstwy systemowej ZSI,
c) wdrożenie warstwy aplikacyjnej, w tym dostawę licencji i wdrożenie modułów ZSI,
d) wykonanie migracji danych z obecnie funkcjonujących systemów w Urzędzie Miasta Sieradza,
e) przeprowadzenie szkoleń oraz asysty stanowiskowej dla ZSI,
f) dostarczenie pełnej dokumentacji w języku polskim dotyczącej ZSI, obejmującej wszelkie podręczniki, instrukcje
(w szczególności instrukcje obsługi, konfiguracji i administracji) oraz dokumentacji wytworzonej przez Wykonawcę
w ramach realizacji umowy.
g) zapewnienie bezpłatnych aktualizacji, wsparcia oraz asysty technicznej wdrożonych modułów do czasu pełnego wdrożenia ZSI.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
4.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania
i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach i oprogramowaniu przewyższającym minimum.
5.Dla wszystkich elementów niniejszego zamówienia wymaga się dostarczenia: dokumentów licencyjnych/certyfikatów legalności użytkowania, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, dokumentacji powykonawczej
z instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z hasłami dostępu oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie, konfiguracyjnych, migracji danych, zgodnie ze sztuką inżynierską, zaleceniami producentów i najlepszymi praktykami wdrożeniowymi, koniecznych by dostarczone oprogramowanie poprawnie (tj. zgodnie z instrukcją funkcjonalną) działało w środowisku sieciowym.
6. Rozwiązanie dostarczone i uruchomione w ramach niniejszego zamówienia musi funkcjonować zgodnie
z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania tajemnicy o przetwarzanych w oprogramowaniu danych i nie ujawni danych osobowych, do których miał dostęp osobom trzecim, zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej wygaśnięciu.
7. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
8. Wykonawca wraz z ofertą, zobowiązany będzie do złożenia szczegółowego wykazu i zakresu minimalnych wymagań dla dostarczenia i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji wdrożenia ZSI w Urzędzie Miasta Sieradza, stanowiącego załącznik nr 1 do SOPZ obejmującego:
a) dwa serwery wraz z serwerowym systemem operacyjnym pracujących w trybie wysokiej dostępności (HA),
b) macierz produkcyjną RAID,
c) przełącznik Fibre Channel,
d) urządzenie NAS do tworzenia backupów,
e) przełącznik KVM,
9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. Kosztorys ofertowy musi uwzględniać wszystkie elementy określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
10. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych etapów wdrożenia ZSI wraz z podaniem wysokości wynagrodzenia przysługującego za realizację każdego etapu, w tym szczegółowy plan wdrożenia wszystkich modułów, składających się na ZSI ze wskazaniem daty wdrożenia każdego z nich. |
GuidZP400 |
0d6cc3c5-74e6-463b-b7bb-17cffd01c84b
|
Biuletyn |
576352-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Sieradz
|
Regon |
73093433500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
plac Wojewódzki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 826 61 28
|
Zamawiajacy fax |
43 822 30 05
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@umsieradz.pl
|
Adres strony url |
www.sieradz.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.umsieradz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.umsieradz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych
|
Numer referencyjny |
WOR-Z.271.35.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych (dalej jako: ZSI).
2.Zamówienie obejmuje:
a) dostarczenie i konfigurację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji wdrożenia ZSI
w Urzędzie Miasta Sieradza,
b) przygotowanie wdrożenia i budowa warstwy systemowej ZSI,
c) wdrożenie warstwy aplikacyjnej, w tym dostawę licencji i wdrożenie modułów ZSI,
d) wykonanie migracji danych z obecnie funkcjonujących systemów w Urzędzie Miasta Sieradza,
e) przeprowadzenie szkoleń oraz asysty stanowiskowej dla ZSI,
f) dostarczenie pełnej dokumentacji w języku polskim dotyczącej ZSI, obejmującej wszelkie podręczniki, instrukcje
(w szczególności instrukcje obsługi, konfiguracji i administracji) oraz dokumentacji wytworzonej przez Wykonawcę
w ramach realizacji umowy.
g) zapewnienie bezpłatnych aktualizacji, wsparcia oraz asysty technicznej wdrożonych modułów do czasu pełnego wdrożenia ZSI.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
4.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania
i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach i oprogramowaniu przewyższającym minimum.
5.Dla wszystkich elementów niniejszego zamówienia wymaga się dostarczenia: dokumentów licencyjnych/certyfikatów legalności użytkowania, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, dokumentacji powykonawczej
z instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z hasłami dostępu oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie, konfiguracyjnych, migracji danych, zgodnie ze sztuką inżynierską, zaleceniami producentów i najlepszymi praktykami wdrożeniowymi, koniecznych by dostarczone oprogramowanie poprawnie (tj. zgodnie z instrukcją funkcjonalną) działało w środowisku sieciowym.
6. Rozwiązanie dostarczone i uruchomione w ramach niniejszego zamówienia musi funkcjonować zgodnie
z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania tajemnicy o przetwarzanych w oprogramowaniu danych i nie ujawni danych osobowych, do których miał dostęp osobom trzecim, zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej wygaśnięciu.
7. Wykonawca udziela gwarancji na zasadach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
8. Wykonawca wraz z ofertą, zobowiązany będzie do złożenia szczegółowego wykazu i zakresu minimalnych wymagań dla dostarczenia i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji wdrożenia ZSI w Urzędzie Miasta Sieradza, stanowiącego załącznik nr 1 do SOPZ obejmującego:
a) dwa serwery wraz z serwerowym systemem operacyjnym pracujących w trybie wysokiej dostępności (HA),
b) macierz produkcyjną RAID,
c) przełącznik Fibre Channel,
d) urządzenie NAS do tworzenia backupów,
e) przełącznik KVM,
9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. Kosztorys ofertowy musi uwzględniać wszystkie elementy określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
10. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych etapów wdrożenia ZSI wraz z podaniem wysokości wynagrodzenia przysługującego za realizację każdego etapu, w tym szczegółowy plan wdrożenia wszystkich modułów, składających się na ZSI ze wskazaniem daty wdrożenia każdego z nich.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-01-21T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę zintegrowanego systemu informatycznego dla jednostki administracji publicznej dla co najmniej 50 użytkowników wraz z wdrożeniem,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 1 z nich wykaże się wykonaniem dostawy w wymaganym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga złożenia:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga złożenia:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Wykaz dostaw należy sporządzić według załącznika nr 4. W przypadku dostaw będących w trakcie realizacji, należy podać kwoty brutto odnoszące się do już wykonanej części umowy, a nie wartość całej zawartej umowy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 17.000,00 złotych (słownie złotych: siedemnaście tysięcy 00/100).
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r.,
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310) – dalej u.p.a.r.p.
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do prowadzenia ksiąg rachunkowych.
4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5,
z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.
Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie
w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego:
1) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona.
2) w pozostałych przypadkach określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.
6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień ww. umów. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.
7. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3
|
IV 4 5 okres |
30
|