Dostawa 44 sztuk zestawów komputerowych dla Stanowisk Kierowania podległych jednostek

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-02 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577627-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 44 sztuk zestawów komputerowych o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zestawy komputerowe zostaną przekazane po odbiorze przez Zamawiającego do podległych Zamawiającemu komendom powiatowym (miejskim) PSP woj. lubelskiego i będą stanowić wyposażenie Stanowisk Kierowania w tych komendach. W skład każdego zestawu wchodzi: komputer oraz po dwa monitory. Całość dostawy objętej przedmiotem zamówienia wraz z osprzętem muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie wcześniej niż 2019 r. Komputery powinny współpracować z dostarczanymi monitorami umożliwiając stworzenie zestawów: komputer + 2 monitory. Wykonawca powinien dostarczyć wszystkie niezbędne przewody wymagane do podłączenia monitorów.
Wymagany minimalny okres gwarancji - na komputery - 24 miesiące, na monitory - 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab0b009b-8fb3-4d1d-8c7c-d00282c77742
Biuletyn 577627-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strażacka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-012
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 351 240
Zamawiajacy email kwpsp@straz.lublin.pl
Adres strony url https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20 - 012 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 44 sztuk zestawów komputerowych dla Stanowisk Kierowania podległych jednostek
Numer referencyjny WL.2370.27.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 44 sztuk zestawów komputerowych o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zestawy komputerowe zostaną przekazane po odbiorze przez Zamawiającego do podległych Zamawiającemu komendom powiatowym (miejskim) PSP woj. lubelskiego i będą stanowić wyposażenie Stanowisk Kierowania w tych komendach. W skład każdego zestawu wchodzi: komputer oraz po dwa monitory. Całość dostawy objętej przedmiotem zamówienia wraz z osprzętem muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie wcześniej niż 2019 r. Komputery powinny współpracować z dostarczanymi monitorami umożliwiając stworzenie zestawów: komputer + 2 monitory. Wykonawca powinien dostarczyć wszystkie niezbędne przewody wymagane do podłączenia monitorów. Wymagany minimalny okres gwarancji - na komputery - 24 miesiące, na monitory - 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 439024,39
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki udziału dotyczące znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł lub; - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000,00 zł . Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki udziału dotyczące posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej polegającej na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 1 dostawy lub dostaw komputerów stacjonarnych o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, którego treść została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ. W Załączniku nr 3 do SIWZ zostało zawarte oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania. Oświadczenie należy złożyć bez wezwania razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, którego treść została zawarta w Załączniku nr 4 do SIWZ; d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie należy złożyć na druku, którego wzór zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ; e) oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716), którego treść została zawarta w Załączniku nr 6 do SIWZ; f) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie należy złożyć z uwzględnieniem wzoru zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia publikacji przez Zamawiającego na jego stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego treść została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć bez wezwania razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert; b) na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej: - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł lub - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 200 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składani ofert; c) na potwierdzenie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej - wykazu należycie wykonanych dostaw, tj. 1 dostawy lub dostaw komputerów stacjonarnych o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz należy wypełnić w oparciu o Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy załączyć podpisaną przez Wykonawcę specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1 do SIWZ i zgodnie z zawartymi tam poleceniami. Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia stanowi część oferty. Nieprzedłożenie tego dokumentu lub przedłożenie dokumentu niezawierającego wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, z zastrzeżeniem postanowień naprawczych określonych w SIWZ, w tym jej załącznikach lub w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych lub przy braku możliwości ustalenia brakujących treści w oparciu o pozostałą część oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie istotnych postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a)zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie podatku; b)wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. c) przedłużenie terminu wykonania umowy (realizacji zamówienia), lecz nie dłużej niż do dnia 29.11.2019 r. z uwagi na: - wydłużenie toczącego się postępowania ponad pierwotnie przewidziany termin składania ofert; - wydłużenie toczącego się postępowania ponad pierwotnie przewidziany w SIWZ termin związania ofertami 30 dni; - istnienie realnego zagrożenia w terminowym realizowaniu płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych; - uwarunkowania społeczne np. protesty, strajki itp.; - korzystanie przez osoby uprawnione ze środków prawnych przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawne (w szczególności: odwołania do KIO, skargi do Sądu Okręgowego, powództwa sądowe); - wystąpienie siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia. 2. Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę umowy w terminie nie później niż 3 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia. 3. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły okoliczności uzasadniające zmianę oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 4. Wystąpienie którejkolwiek podstawy zmiany umowy nie stanowi po stronie Wykonawcy roszczenia do Zamawiającego o zmianę umowy i podpisania aneksu do zawartej umowy. 5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana osób wskazanych do kontaktów w sprawie realizacji zobowiązań umownych.
IV 4 4 data 2019-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dysk twardy „SSD” lub „SSHD” w komputerach
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na monitory pow. 24 miesięcy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputery pow. 24 miesięcy
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)