1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów oraz wykonanie usługi instalacji wraz z okablowaniem do Szkoły Podstawowej w Osjakowie im. Powstańców Styczniowych, do budynku przy ul. Wieluńskiej 14 w ramach zamówienia pn. „Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów” w ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła w Osjakowie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający wymaga dostawy wraz z montażem w miejscu dostawy, którym jest budynek Szkoły Podstawowej w Osjakowie im. Powstańców Styczniowych przy ul. Wieluńskiej 14, 98 – 320 Osjaków. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dostawy z należytą starannością i w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty. Termin wykonania dostawy i wykonania usługi instalacji wraz z okablowaniem Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z realizatorem projektu, którym jest dyrektor Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych
w Osjakowie. Dostawę Wykonawca zobowiązany jest wykonać w dni robocze, w godzinach pracy szkoły. 5. Wykonawca dostarczy do szkoły podstawowej infrastrukturę sieciową, sprzęt komputerowy i akcesoria objęte niniejszym zamówieniem na własny koszt i własne ryzyko, zapewni rozładunek i wniesienie wszystkich elementów dostawy do wskazanych pomieszczeń budynków szkoły oraz wykona usługę instalacji wraz z okablowaniem. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia
7. W ramach dostawy Wykonawca dokona również konfiguracji, wdrożenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu. 8. Wszystkie elementy dostawy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 9. Na dostarczony sprzęt komputerowy, akcesoria, wykonaną usługę – oddzielnie na każdy element, asortyment - Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumentem gwarancyjnym będzie umowa zawarta z Wykonawcą w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty. Okres gwarancji rozpoczyna bieg w dniu odbioru przedmiotu umowy (dostawy). 10. Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzonego przez przedstawicieli Stron umowy. 11. W dniu dostawy Wykonawca wraz z dostarczanym sprzętem, akcesoriami dostarczy dokumenty
w języku polskim opisujące ich funkcje, sposób użytkowania, instrukcje obsługi, konserwacji, gwarancje, atesty, certyfikaty. 12. Zamawiający informuje, że w przypadku podania w opisach dostawy infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów nazw własnych materiałów, urządzeń lub producenta, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do asortymentu opisanego przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment (materiały lub urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania asortymentu (materiałów lub urządzeń) równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). Brak w ofercie wykonawcy opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja dostawy asortymentu wymienionego w dokumentacji przetargowej.
|
GuidZP400 |
34271243-763d-49b0-b318-a1b2183789c3
|
Biuletyn |
582248-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Osjaków
|
Regon |
73093467700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Targowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Osjaków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 842 33 91,
|
Zamawiajacy fax |
43 842 33 91 wew. 13
|
Zamawiajacy email |
rkostrzycka@osjakow.pl,
|
Adres strony url |
www.osjakow.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Wojewodztwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.osjakow.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.osjakow.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w sposób pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26, 98 - 320 Osjaków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła w Osjakowie"
|
Numer referencyjny |
RIZ.271.6.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów oraz wykonanie usługi instalacji wraz z okablowaniem do Szkoły Podstawowej w Osjakowie im. Powstańców Styczniowych, do budynku przy ul. Wieluńskiej 14 w ramach zamówienia pn. „Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów” w ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła w Osjakowie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający wymaga dostawy wraz z montażem w miejscu dostawy, którym jest budynek Szkoły Podstawowej w Osjakowie im. Powstańców Styczniowych przy ul. Wieluńskiej 14, 98 – 320 Osjaków. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dostawy z należytą starannością i w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty. Termin wykonania dostawy i wykonania usługi instalacji wraz z okablowaniem Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z realizatorem projektu, którym jest dyrektor Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych
w Osjakowie. Dostawę Wykonawca zobowiązany jest wykonać w dni robocze, w godzinach pracy szkoły. 5. Wykonawca dostarczy do szkoły podstawowej infrastrukturę sieciową, sprzęt komputerowy i akcesoria objęte niniejszym zamówieniem na własny koszt i własne ryzyko, zapewni rozładunek i wniesienie wszystkich elementów dostawy do wskazanych pomieszczeń budynków szkoły oraz wykona usługę instalacji wraz z okablowaniem. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia
7. W ramach dostawy Wykonawca dokona również konfiguracji, wdrożenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu. 8. Wszystkie elementy dostawy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 9. Na dostarczony sprzęt komputerowy, akcesoria, wykonaną usługę – oddzielnie na każdy element, asortyment - Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumentem gwarancyjnym będzie umowa zawarta z Wykonawcą w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty. Okres gwarancji rozpoczyna bieg w dniu odbioru przedmiotu umowy (dostawy). 10. Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzonego przez przedstawicieli Stron umowy. 11. W dniu dostawy Wykonawca wraz z dostarczanym sprzętem, akcesoriami dostarczy dokumenty
w języku polskim opisujące ich funkcje, sposób użytkowania, instrukcje obsługi, konserwacji, gwarancje, atesty, certyfikaty. 12. Zamawiający informuje, że w przypadku podania w opisach dostawy infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów nazw własnych materiałów, urządzeń lub producenta, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do asortymentu opisanego przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment (materiały lub urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania asortymentu (materiałów lub urządzeń) równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). Brak w ofercie wykonawcy opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja dostawy asortymentu wymienionego w dokumentacji przetargowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
zamówienie może być realizowane max. w terminie do 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał posiadanie zdolności technicznej i zawodowej poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę o podobnym przedmiocie zamówienia (dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją) o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz
z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, według Załącznika Nr 8 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga złożenia:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ,
3) informacji wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, wg Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, dowód wniesienia wadium, stosowne pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące zł 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
o numerze: 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080, dla podmiotów zagranicznych: SWIFT CODE GBWCPLPP 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080.
4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty
w oddzielnej kopercie, a kserokopie dokumentu do oferty. Oryginału gwarancji wadialnej nie należy trwale łączyć z dokumentami ofertowymi.
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione
w pieniądzu Zamawiający uzna za skutecznie wniesione, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3) do godz. 11.10 dnia 14.08.2019 r. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, winien zawierać:
a) nazwę, adres siedziby, NIP Wykonawcy, Zamawiającego i gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji),
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) okres ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
e) oświadczenie gwaranta, że zobowiązuje się on bezwarunkowo i nieodwołalnie do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na wskutek okoliczności określonych w ustawie.
7. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu.
3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć:
a) wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;
b) przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot umowy;
c) terminu wykonania zamówienia – w sytuacji, gdy wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie zamówienia w umówionym terminie.
4. Wszystkie sytuacje określone w ustępie poprzednim stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
6. O zmianach, o których mowa w ust. 5, strony mają obowiązek poinformować w sposób pisemny.
|
IV 4 4 data |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|