Dostawa i montaż mebli biurowych

Data publikacji 2019-08-07
Data zakończenia 2019-08-20 00:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582270-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16eebedd-c747-4ee7-a76e-56d376b731be
Biuletyn 582270-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Regon 29007300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 142 551
Zamawiajacy fax 126 142 551
Zamawiajacy email przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Adres strony url http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych
Numer referencyjny DZ.271.81.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 225000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich pakietów).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Pakiet nr 1 - 400,00 zł; Pakiet nr 2 - 650,00 zł; Pakiet nr 3 - 1.200,00 zł; Suma : 2.250,00 zł (Suma słownie : dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych : Pawilon A-I Dział Realizacji Zamówień (Parter) - 8 szt.; Pawilon A-VII Dział Inwestycji i Remontów (I Piętro) - 1 szt.; Pawilon A-V Dział Spraw Pracowniczych (I piętro) - 4 szt.; Pawilon A-II Sekcja Utrzymania Terenu (Parter) - 1 szt.; Pawilon M-VI Zespół Technologii Informatycznych i Telemedycznych (I piętro) - 33 szt.; Pawilon A-I Ośrodek Dokumentacji Medycznej (Parter) - 20 szt.; Pawilon M-VII Zakład Patomorfologii (Parter i I piętro) - 9 szt. Łącznie : 76 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 65000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych : Pawilon M-III Konsultacyjna Przychodnia Specjalistyczna Chorób Płuc (Parter) - 17 szt.; Pawilon M-II Oddział Chorób Infekcyjnych Dzieci i Hepatologii Dziecięcej (II Piętro) - 3 szt.; Pawilon M-II Oddział Chorób Płuc (III piętro) - 9 szt.; Pawilon M-I Oddział Kliniczny Chirurgii Klatki Piersiowej i Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej (Parter) - 2 zestawy (łącznie 8 szt.) oraz 24 szt.; Pawilon M-VIII Oddział Kliniczny Chorób Serca i Naczyń (I Piętro) - 18 szt.; Pawilon M-VIII Oddział Kliniczny Elektrokardiologii (Parter) - 5 szt.; Pawilon M-II Oddział Pediatrii i Neurologii Dziecięcej (I Piętro) - 1 szt.; Pawilon M-III Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej (I i II piętro) - 6 szt.; Pawilon M-IV Oddział Szybkiej Diagnostyki (I Piętro) - 4 szt.; Pawilon M-II Przychodnia Neurologiczna dla Dzieci i Leczenia Padaczki (Parter) - 1 szt.; Pawilon M-IV Pracownia Radiologii Klasycznej (Parter) - 10 szt.; Pawilon M-II Rejestracja do Przychodni i Poradni Dziecięcych (Parter) - 6 szt.; Pawilon M-IV Zakład Medycyny Nuklearnej (Parter) - 7 szt.; Pawilon M-IV Zakład Radiologii i Diagnostyki Obrazowej (Parter) - 48 szt.; Pawilon M-IX Zakład Radiologii i Diagnostyki Obrazowej (Parter) - 6 szt. Łącznie : 173 sztuki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 120000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych : Pawilon M-V (E) Apteka Szpitalna (II piętro) - 12 szt.; Pawilon M-V (E) Centralna Izba Przyjęć (Parter) - 1 szt.; Pawilon M-V (A) Centralna Sterylizatornia (Poziom -1) - 6 szt.; Pawilon M-V (A) Laboratorium Analityczne (I Piętro) - 4 szt.; Pawilon M-V (A) Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii (III piętro) - 13 szt.; Pawilon M-V (E) Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Medycznej (I piętro) - 5 szt.; Pawilon M-V (A) Oddział Kliniczny Kardiologii Interwencyjnej Pracownie Hemodynamiki i Angiografi (Parter) - 23 szt.; Pawilon M-V (A) Pracownia Krążenia Pozaustrojowego (III piętro) - 24 szt.; Pawilon M-V (E) Oddział Chirurgii Naczyń z Pododdziałem Zabiegów Endowaskularnych (III piętro) - 5 szt.; Pawilon M-V (A) Blok Operacyjny – Kardiochirurgia (IV piętro) - 7 szt.; Pawilon M-V (E) Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym i Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej (II piętro) - 11 szt. Łącznie : 111 sztuk.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja na dostarczone meble
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)