Opracowanie graficzne biuletynu zachorowań i zgonów Mazowieckiego Rejestru Nowotworów za 2017 rok oraz opracowanie graficzne, druk i dostawa biuletynu Krajowego Rejestru Nowotworów pt.” Nowotwory złośliwe w Polsce w 2017 roku” dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie w Warszawie.

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629457-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne biuletynu zachorowań i zgonów Mazowieckiego Rejestru Nowotworów za 2017 rok oraz opracowanie graficzne, druk i dostawę biuletynu Krajowego Rejestru Nowotworów pt.” Nowotwory złośliwe w Polsce w 2017 roku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości materiałów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 02518792-a672-4adc-b6d5-ec87dceb15ad
Biuletyn 629457-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.coi.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.coi.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CO-I, ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa, p. 002
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie graficzne biuletynu zachorowań i zgonów Mazowieckiego Rejestru Nowotworów za 2017 rok oraz opracowanie graficzne, druk i dostawa biuletynu Krajowego Rejestru Nowotworów pt.” Nowotwory złośliwe w Polsce w 2017 roku” dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie w Warszawie.
Numer referencyjny PN–283/19/KK/MZ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie graficzne biuletynu zachorowań i zgonów Mazowieckiego Rejestru Nowotworów za 2017 rok oraz opracowanie graficzne, druk i dostawę biuletynu Krajowego Rejestru Nowotworów pt.” Nowotwory złośliwe w Polsce w 2017 roku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości materiałów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą na podstawie art. 26 ust 2f ustawy Pzp: a)wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których realizacja zamówienia została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ; b)warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. opracowanie graficzne, druk i dostawę (katalogów informacyjnych/tematycznych, folderów, biuletynów) o wartości brutto minimum 9 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy PZP oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia, wraz o ofertą, aktualnego na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ, jako wstępne OŚWIADCZENIE, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiające-go informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Formy oraz rodzaje dokumentów składanych przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienia, podwykonawców oraz podmioty zagraniczne opisane w SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą na podstawie art. 26 ust 2f ustawy Pzp: a) wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których realizacja zamówienia została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentual-nych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z kra-jowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza); 2. Wypełniony formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); Wypełniony wykaz zrealizowanych zamówień – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zakresie opisanym w Załączniku nr 5 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania Dokumenty zastrzeżone muszą posiadać w górnym prawym rogu czerwony napis „zastrzeżone” i muszą być włożone w osobną kopertę. Kopertę tą (z napisem „zastrzeżone”) należy włożyć do ko-perty tzw. zewnętrznej wraz z innymi dokumentami (jawnymi). Zamawiający nie ujawni informa-cji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, należy złożyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. W przeciw-nym razie Zamawiający przyjmie, iż wszystkie informacje podane w ofercie można ujawniać zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może zastrzec in-formacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uzpz. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. W przypadku, gdy Wykonawca chce zastrzec informacje zawarte w ofercie, powinien: a) załączyć szczegółowe uzasadnienie wykazujące, iż zastrzeżone w ofercie informacje spełniają łącznie trzy warunki: ─ mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inni posiadający wartość gospodarczą, ─ nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, ─ podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. b) dane objęte tajemnicą przedsiębiorstwa załączyć do oferty w sposób umożliwiający utajnienie tej części oferty np. złoży utajnione informacje w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spiąć (zszyć) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty z jednoczesnym załączeniem do oferty oświadczenia treści „ informacje zawarte na stronach od nr....... do nr........stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom niniejszego postępowania.
IV 6 1 srodki ochrony Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oso-bowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RO-DO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skło-dowskiej - Curie ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa; 2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie, adres email: iod@coi.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-252/19/DF/MZ, prowadzonym w trybie przetragu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zosta-nie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obo-wiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zauto-matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)