GuidZP400 |
eebc6896-8ebf-46b1-be69-bf0bf348f1f0
|
Biuletyn |
634012-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-174/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne zadania, tj.:
- zadanie nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie cieplarki do ogrzewania płynów infuzyjnych (DK/ZAIT),
- zadanie nr 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie monitora do pomiarów hemodynamicznych (DK/ZAIT),
- zadanie nr 3 - Dostawa, montaż i uruchomienie automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego (DK/KTS)
- zadanie nr 4 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do piezochirurgii (DK/BO)2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Parametry techniczne (załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przedmiot zamówienia w zakresie poszczególnych zadań obejmuje:
- w zakresie zadania nr 1 - dostawę, montaż i uruchomienie 2 szt. cieplarek do ogrzewania płynów infuzyjnych,
- w zakresie zadania nr 2 - dostawę, montaż i uruchomienie 1 szt. monitora do pomiarów hemodynamicznych,
- w zakresie zadania nr 3 - dostawę, montaż i uruchomienie 1 szt. automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego
- w zakresie zadania nr 4 - dostawę, montaż i uruchomienie 1 szt. urządzenia do piezochirurgii.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
- w zakresie zadania nr 1: do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy,
- w zakresie zadań nr 2 i 3: do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy,
- w zakresie zadania nr 4: do 5 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
3. Miejsce realizacji: Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice,
- w zakresie zadania nr 1 i 2: Zakład Anestezjologii i Intensywnej Terapii,
- w zakresie zadania nr 3: Klinika Transplantacji Szpiku,
- w zakresie zadania nr 4: Blok Operacyjny.
4. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia wykonania umowy (jednak nie krótszej niż okres gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu) w zakresie każdego z zadań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w zakresie zadań nr 1 -3: katalog lub folder producenta lub dystrybutora zawierający opis oferowanego urządzenia. Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami).
w zakresie zadania nr 4: certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie CE oferowanego urządzenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Parametry techniczne” – załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ (odpowiednio do zakresu składanej oferty),
3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z treścią § 8 Wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIW, tj. ZMIANY UMOWY:
"1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) konieczności skorygowania ceny brutto w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT),
2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu.
3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności."
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim pod rygorem nieważności
|
IV 4 5 okres |
30
|