Dostawa sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2019-12-09
Data zakończenia 2019-12-17 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634012-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne zadania, tj.:
- zadanie nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie cieplarki do ogrzewania płynów infuzyjnych (DK/ZAIT),
- zadanie nr 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie monitora do pomiarów hemodynamicznych (DK/ZAIT),
- zadanie nr 3 - Dostawa, montaż i uruchomienie automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego (DK/KTS)
- zadanie nr 4 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do piezochirurgii (DK/BO)2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Parametry techniczne (załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eebc6896-8ebf-46b1-be69-bf0bf348f1f0
Biuletyn 634012-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-174/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne zadania, tj.: - zadanie nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie cieplarki do ogrzewania płynów infuzyjnych (DK/ZAIT), - zadanie nr 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie monitora do pomiarów hemodynamicznych (DK/ZAIT), - zadanie nr 3 - Dostawa, montaż i uruchomienie automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego (DK/KTS) - zadanie nr 4 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do piezochirurgii (DK/BO)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Parametry techniczne (załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Przedmiot zamówienia w zakresie poszczególnych zadań obejmuje: - w zakresie zadania nr 1 - dostawę, montaż i uruchomienie 2 szt. cieplarek do ogrzewania płynów infuzyjnych, - w zakresie zadania nr 2 - dostawę, montaż i uruchomienie 1 szt. monitora do pomiarów hemodynamicznych, - w zakresie zadania nr 3 - dostawę, montaż i uruchomienie 1 szt. automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego - w zakresie zadania nr 4 - dostawę, montaż i uruchomienie 1 szt. urządzenia do piezochirurgii. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: - w zakresie zadania nr 1: do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy, - w zakresie zadań nr 2 i 3: do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy, - w zakresie zadania nr 4: do 5 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy. 3. Miejsce realizacji: Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, - w zakresie zadania nr 1 i 2: Zakład Anestezjologii i Intensywnej Terapii, - w zakresie zadania nr 3: Klinika Transplantacji Szpiku, - w zakresie zadania nr 4: Blok Operacyjny. 4. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia wykonania umowy (jednak nie krótszej niż okres gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu) w zakresie każdego z zadań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci  w zakresie zadań nr 1 -3: katalog lub folder producenta lub dystrybutora zawierający opis oferowanego urządzenia. Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami).  w zakresie zadania nr 4: certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie CE oferowanego urządzenia.
Inne dokumenty niewymienione Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „Parametry techniczne” – załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ (odpowiednio do zakresu składanej oferty), 3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z treścią § 8 Wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIW, tj. ZMIANY UMOWY: "1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) konieczności skorygowania ceny brutto w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT), 2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu. 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności."
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim pod rygorem nieważności
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)