GuidZP400 |
3ea41b22-45cd-404f-8944-e412db94234a
|
Biuletyn |
633634-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
|
Regon |
15817985000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kopcińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
58
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-032
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 275 48 53
|
Zamawiajacy fax |
42 275 48 50
|
Zamawiajacy email |
magdalena.piechota@nfz-lodz.pl
|
Adres strony url |
www.nfz-lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nfz-lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup systemu do ochrony przed wyciekiem danych (DLP).
|
Numer referencyjny |
ZP/ŁOW NFZ/6/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i wdrożenie systemu do ochrony przed wyciekiem danych (DLP), wraz z wszelkimi wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
243902,43
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-01-15T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, a w przypadku dostaw ciągłych wykonuje, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie systemu DLP wraz z wdrożeniem, a wartość każdego z tych zamówień wynosiła co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy referencje, potwierdzające należyte wykonanie dostaw.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący posiadania doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą umiejętność instalacji, konfiguracji i obsługi zaoferowanego rozwiązania, potwierdzoną certyfikatami wystawionymi przez producenta oprogramowania/sprzętu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
dowody określające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, a w przypadku dostaw ciągłych wykonuje, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie systemu DLP wraz z wdrożeniem, a wartość każdego z tych zamówień wynosiła co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy referencje, potwierdzające należyte wykonanie dostaw.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący posiadania doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą umiejętność instalacji, konfiguracji i obsługi zaoferowanego rozwiązania, potwierdzoną certyfikatami wystawionymi przez producenta oprogramowania/sprzętu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł brutto (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy:
w pieniądzu,
w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych,
w gwarancjach ubezpieczeniowych,
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Łodzi nr 37 1130 1163 0014 7027 2920 0005. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie realizacji przelewu.
W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt. 8.2.2 - 8.2.5 Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Gwaranta (Poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty zabezpieczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wadium jest mu należne.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą niezszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale związany z ofertą, Zamawiający nie dokona jego zwrotu. Termin ważności zobowiązania Gwaranta lub Poręczyciela wynikający z dokumentu nie może upływać wcześniej niż termin związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie je w innej formie od podanych powyżej lub w innej wysokości niż wskazanej przez Zamawiającego, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy.
Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli zaistnieją okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|