GuidZP400 |
705eb4f0-d50f-4666-9aa4-c5708cc2eba7
|
Biuletyn |
632567-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
|
Regon |
30837600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Hrubieszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 963 251
|
Zamawiajacy fax |
846 963 251
|
Zamawiajacy email |
spzozhrub@o2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów , ul. Piłsudskiego 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych - powtórka
|
Numer referencyjny |
26/39/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych tj. opaski podtrzymujące, rękawy opatrunkowe, opatrunki mocujące,opaski gipsowe szybkowiążące.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( załącznik nr 3) - wraz z ofertą ; oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik nr 6 ) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ipzp.pl informacji, o której mowa w art. 86ust.5 ; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 4) - wraz z ofertą
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) świadectwa CE lub aktualne zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczone znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności – na żądanie Zamawiającego
b) ulotka lub prospekt oferowanego produktu - na żądanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.7 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym również formularz asortymentowo-cenowy ( załącznik nr 1do SIWZ) złożyć pod rygorem nieważności w oryginale podpisane przez osobę upoważnioną.
b) Pełnomocnictwo do podpisania ofert i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej.
c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) podpisany przez wszystkich wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego wynikać będzie kto jest reprezentantem w postępowaniu oraz pełny zakres umocowania. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej.
d) W przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w wraz z podaniem firm podwykonawców.
e) W przypadku , gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Ustawy Pzp wraz z ofertą składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.( załącznik nr 7)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zmiana umowy może nastąpić na zasadzie i w przypadkach określonych w §2 pkt. 6 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
§ 2 ( Zmiana umowy)
6. Kupujący dopuszcza zmiany w treści zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany obecnie obowiązującego podatku VAT. Zmiany następują automatycznie od dnia wejścia w życie aktów prawnych zmieniających stawkę VAT, bez konieczności sporządzania aneksu. Ulega wówczas zmianie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian
b) zaprzestania produkcji towaru będącego przedmiotem zamówienia, potwierdzony stosownym pismem, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Sprzedający jest zobowiązany zaproponować produkt równoważny za cenę określoną w ofercie i umowie. Zmiany następują w formie pisem-nego aneksu
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I – Materiały opatrunkowe- opaski podtrzymujące, rękawy opatrunkowe i opatrunki mocujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych tj. opaski podtrzymujące, rękawy opatrunkowe i opatrunki mocujące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II - Opaski gipsowe szybkowiążące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
UWAGA - Szczegółowe wymagania dotyczące pakietu II
1) czas aktywacji 3 sek.
2) opaska gipsowa nawinięta na tekturowy trzpień.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych tj. opaski gipsowe szybkowiążące.
|
| |