| GuidZP400 |
9f57062e-fe61-4958-aeb5-5623698e2e5b
|
| Biuletyn |
633941-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
97077951200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Sulechowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebiechów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
66-132
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
683 514 126,
|
| Zamawiajacy fax |
068 3514126, 3514136, 3514111
|
| Zamawiajacy email |
dps@dps.trzebiechow.pl,
|
| Adres strony url |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/dps_trzebiechow
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/dps_trzebiechow
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej, przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w zamkniętej kopercie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów - sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i zakup mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie
|
| Numer referencyjny |
DPS-T-AG.281.1.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i wędlin.
Wspólny słownik zamówień (CPV) kod:
15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Przewiduje się dostawę i zakup mięsa i przetworów mięsnych w ilości ok. miesięcznej dostawy do dnia 31-01-2021 r.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, oferta musi zawierać:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 art. ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 punkt 1 do 4 ustawy P. z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy (składane zgodnie z punktem 6, podpunkt 2 litera a) siwz).
c) wykaz dostaw i sprzedaży mięsa i przetworów mięsnych wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wg załącznika nr 4 do SIWZ.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie 6 pudpunkt 2 litera b), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6 podpunkt 2 litera c) SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, zamawiający korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., oferta wykonawcy musi zawierać:
a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym – załącznik nr 3 do SIWZ,
b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, (zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy), do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw i sprzedaży mięsa i przetworów mięsnych wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
| Wadium |
Nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian:
a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,
b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,
c) przedłużenia terminu wykonania umowy do dnia 31-01-2021 r.
d) w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy w postaci wykonania dostaw przez podwykonawcę.
e) w przypadku zmiany wartości podatku VAT
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|