Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie

Data publikacji 2019-12-09
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633766-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie przy
ul. Zamkowej 8, do terminów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”.
3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, 35-032 Rzeszów.
3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część I:
Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowym F5
- możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok),
- wsparcie inżynierów serwisowych,
- dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek,
- wymianę uszkodzonego sprzętu,
- możliwość eskalacji problemów,
- dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta.

Część II:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: Toad for Oracle Base Edition
- prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą
w czasie jej trwania,
- pomoc techniczna producenta/dystrybutora.

Część III:
Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.


Część IV:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów,

Część V:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

Część VI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium:
- otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu.
- bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności.
- dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych,
- prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia),
- czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem,
- dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut,
- szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów
z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta.

* Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu.

Część VII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter/ vSphere
- zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera,
- powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania,
- pomoc techniczna w zakresie instalacji,
- dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.

Część VIII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

Część IX:
Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.

Część X:
Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów
- naprawa sprzętu.

Część XI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania NetCrunch
- roczną pomoc techniczną (telefonicznie i email),
- uaktualnienia wersji zakupionej,
- uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeśli pojawi się w ciągu trwania gwarancji.

Część XII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite
- wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.

Część XIII:
Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020
- wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www,
- dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych,
- wymianę uszkodzonego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f3856e7-521a-4274-95bc-7618a3b360a0
Biuletyn 633766-N-2019
Zamawiajacy nazwa Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Regon 15447382001650
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 8604212, 8604246
Zamawiajacy email administracja@nfz-rzeszow.pl
Adres strony url www.nfz-rzeszow.pl
Adres strony internetowej www.nfz-rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja ubezpieczenia zdrowotnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nfz-rzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nfz-rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada- Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu na numer 17 86 04 228 lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 178 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.) na adresy wskazane w pkt 16.5.. Forma faksu lub droga elektroniczna jest niedopuszczalna do następujących czynności wymagających pod rygorem nieważności formy pisemnej: - złożenie Oferty wraz z załącznikami ; - zmiana Oferty;- powiadomienie Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez Wykonawcę Oferty.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki z siedzibą w Rzeszowie ul. Zamkowa 8 35- 032 Rzeszów tel. 017 86 04 100 fax: 017 86 04 228 www.nfz-rzeszow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
Numer referencyjny WAG-ZP.261.14.2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, do terminów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, 35-032 Rzeszów. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowym F5 - możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok), - wsparcie inżynierów serwisowych, - dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek, - wymianę uszkodzonego sprzętu, - możliwość eskalacji problemów, - dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta. Część II: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: Toad for Oracle Base Edition - prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą w czasie jej trwania, - pomoc techniczna producenta/dystrybutora. Część III: Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów, Część V: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium: - otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu. - bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności. - dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych, - prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia), - czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem, - dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut, - szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta. * Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu. Część VII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter/ vSphere - zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji, - rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera, - powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania, - pomoc techniczna w zakresie instalacji, - dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy. Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część IX: Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy. Część X: Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów - naprawa sprzętu. Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania NetCrunch - roczną pomoc techniczną (telefonicznie i email), - uaktualnienia wersji zakupionej, - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeśli pojawi się w ciągu trwania gwarancji. Część XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy. Część XIII: Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020 - wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www, - dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych, - wymianę uszkodzonego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych. d) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- załącznik nr 6 do SIWZ, e) oświadczenie Wykonawcy, o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm. )- załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności w szczególności w przypadku: a) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z obrotu na terenie RP, w takiej sytuacji Wykonawca dostarczy nowy produkt, który musi mieć nie gorsze parametry techniczne i środowiskowe niż produkt, którego produkcję zakończono lub wycofano z obrotu na terenie RP, b) upadłości albo likwidacji Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkt, świadczenie itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, c) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zmawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. Decyzja Zamawiającego zostanie podjęta w przypadku powzięcia przez niego uzasadnionego podejrzenia, że przedmiot dostawy nie odpowiada jego wymogom technicznym lub środowiskowym, a Zamawiający nie będzie w stanie samodzielnie ocenić, czy przedmiot dostawy spełnia ww. wymogi, d) połączenie, podział, przekształcenie, upadłość, likwidacja, restrukturyzacja lub nabycie dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa przez nowego Wykonawcę, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej ( w przypadku zmiany Zamawiającego wszystkie prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy przechodzą na następcę prawnego Zamawiającego), g) zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienia zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z postanowieniami w § 9 niniejszej umowy. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris 10 na platformę x86 (Non-Oracle Hardware, 1-4 socket Server)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część I: Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150 Hardware Technical Support Services Service Level: Oracle Premier Support for Systems - SL150 Support
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część II: Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów - naprawa sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część III: Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowym F5 - możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok), - wsparcie inżynierów serwisowych, - dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek, - wymianę uszkodzonego sprzętu, - możliwość eskalacji problemów, - dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. Toad for Oracle Base Edition Add-Ons: DB Admin SQL Optimizer for Oracle Standalone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: Toad for Oracle Base Edition - prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą w czasie jej trwania, - pomoc techniczna producenta/dystrybutora.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Safend Data Protection - Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część V: Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT (3xagent + Management Server): - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część VI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów,
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część VII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium: - otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu. - bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności. - dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych, - prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia), - czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem, - dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut, - szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta. * Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: NetCrunch 10.x Premium 300 - 1 Year Maintenance NetCrunch 10.x Remote Access for 5 connections
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania NetCrunch - roczną pomoc techniczną (telefonicznie i email), - uaktualnienia wersji zakupionej, - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeśli pojawi się w ciągu trwania gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część X: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter/ vSphere - zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji, - rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera, - powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania, - pomoc techniczna w zakresie instalacji, - dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Cryoserver Software CS500 Maintenance & Support
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite Enterprise User Extranet User
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego): - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - PANDB URL filtering subscription for device in an HA pair year 1, PA-5020, PAN-PA-5020-URL4-HA2 - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część XIII: Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020 - wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www, - dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych, - wymianę uszkodzonego sprzętu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)