Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie przy
ul. Zamkowej 8, do terminów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”.
3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, 35-032 Rzeszów.
3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I:
Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowym F5
- możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok),
- wsparcie inżynierów serwisowych,
- dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek,
- wymianę uszkodzonego sprzętu,
- możliwość eskalacji problemów,
- dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta.
Część II:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: Toad for Oracle Base Edition
- prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą
w czasie jej trwania,
- pomoc techniczna producenta/dystrybutora.
Część III:
Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część IV:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów,
Część V:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część VI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium:
- otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu.
- bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności.
- dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych,
- prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia),
- czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem,
- dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut,
- szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów
z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta.
* Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu.
Część VII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter/ vSphere
- zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera,
- powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania,
- pomoc techniczna w zakresie instalacji,
- dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.
Część VIII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część IX:
Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.
Część X:
Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów
- naprawa sprzętu.
Część XI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania NetCrunch
- roczną pomoc techniczną (telefonicznie i email),
- uaktualnienia wersji zakupionej,
- uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeśli pojawi się w ciągu trwania gwarancji.
Część XII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite
- wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.
Część XIII:
Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020
- wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www,
- dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych,
- wymianę uszkodzonego sprzętu.
|
GuidZP400 |
2f3856e7-521a-4274-95bc-7618a3b360a0
|
Biuletyn |
633766-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
|
Regon |
15447382001650
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-032
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
017 8604212, 8604246
|
Zamawiajacy email |
administracja@nfz-rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.nfz-rzeszow.pl
|
Adres strony internetowej |
www.nfz-rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja ubezpieczenia zdrowotnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nfz-rzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nfz-rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada- Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu na numer 17 86 04 228 lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 178 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.) na adresy wskazane w pkt 16.5.. Forma faksu lub droga elektroniczna jest niedopuszczalna do następujących czynności wymagających pod rygorem nieważności formy pisemnej: - złożenie Oferty wraz z załącznikami ; - zmiana Oferty;- powiadomienie Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez Wykonawcę Oferty.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki z siedzibą w Rzeszowie ul. Zamkowa 8 35- 032 Rzeszów tel. 017 86 04 100 fax: 017 86 04 228 www.nfz-rzeszow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
|
Numer referencyjny |
WAG-ZP.261.14.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie przy
ul. Zamkowej 8, do terminów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”.
3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, 35-032 Rzeszów.
3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I:
Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowym F5
- możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok),
- wsparcie inżynierów serwisowych,
- dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek,
- wymianę uszkodzonego sprzętu,
- możliwość eskalacji problemów,
- dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta.
Część II:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: Toad for Oracle Base Edition
- prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą
w czasie jej trwania,
- pomoc techniczna producenta/dystrybutora.
Część III:
Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część IV:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów,
Część V:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część VI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium:
- otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu.
- bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności.
- dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych,
- prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia),
- czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem,
- dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut,
- szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów
z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta.
* Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu.
Część VII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter/ vSphere
- zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera,
- powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania,
- pomoc techniczna w zakresie instalacji,
- dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.
Część VIII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część IX:
Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.
Część X:
Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów
- naprawa sprzętu.
Część XI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania NetCrunch
- roczną pomoc techniczną (telefonicznie i email),
- uaktualnienia wersji zakupionej,
- uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeśli pojawi się w ciągu trwania gwarancji.
Część XII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite
- wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.
Część XIII:
Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020
- wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www,
- dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych,
- wymianę uszkodzonego sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych.
d) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- załącznik nr 6 do SIWZ,
e) oświadczenie Wykonawcy, o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
( Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm. )- załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności w szczególności w przypadku:
a) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z obrotu na terenie RP,
w takiej sytuacji Wykonawca dostarczy nowy produkt, który musi mieć nie gorsze parametry techniczne i środowiskowe niż produkt, którego produkcję zakończono lub wycofano z obrotu na terenie RP,
b) upadłości albo likwidacji Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkt, świadczenie itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia
w przyszłości,
c) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zmawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. Decyzja Zamawiającego zostanie podjęta
w przypadku powzięcia przez niego uzasadnionego podejrzenia, że przedmiot dostawy nie odpowiada jego wymogom technicznym lub środowiskowym, a Zamawiający nie będzie
w stanie samodzielnie ocenić, czy przedmiot dostawy spełnia ww. wymogi,
d) połączenie, podział, przekształcenie, upadłość, likwidacja, restrukturyzacja lub nabycie dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa przez nowego Wykonawcę, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
f) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej
( w przypadku zmiany Zamawiającego wszystkie prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy przechodzą na następcę prawnego Zamawiającego),
g) zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienia zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z postanowieniami w § 9 niniejszej umowy.
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris 10 na platformę x86 (Non-Oracle Hardware, 1-4 socket Server)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część I:
Wsparcie i aktualizacja Oracle Solaris
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150 Hardware Technical Support Services Service Level: Oracle Premier Support for Systems - SL150 Support
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część II:
Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej Oracle Storagetek SL-150
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów
- naprawa sprzętu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla system zarządzania ruchem sieciowym F5 BIG-IP: Level 1-3 Standard Service for BIG-IP, F5-SVC-BIG-STD-L1-3 RMA Removable Hard Drive and Memory Fee, F5-SVC-RMA-OPT (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część III:
Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowym F5
- możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok),
- wsparcie inżynierów serwisowych,
- dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek,
- wymianę uszkodzonego sprzętu,
- możliwość eskalacji problemów,
- dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. Toad for Oracle Base Edition Add-Ons: DB Admin SQL Optimizer for Oracle Standalone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: Toad for Oracle Base Edition
- prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą
w czasie jej trwania,
- pomoc techniczna producenta/dystrybutora.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji Safend Data Protection - Safend Discoverer add to existing Inspector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Safend Inspector+Reporter add to existing Protector 1 Yr Gold Maint 250-499 seats - Safend Protector - Windows 1 Yr Gold Maint 250-499 seats
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część V:
Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT (3xagent + Management Server): - SW Maintenance For Management Console - SW Maintenance For TS and Citrix Server Agent
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise V-VBRENT-VS-P01AR-00
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część VII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint: - PREMIUM CES - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część VIII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium:
- otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu.
- bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności.
- dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych,
- prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia),
- czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem,
- dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut,
- szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów
z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta.
* Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: NetCrunch 10.x Premium 300 - 1 Year Maintenance NetCrunch 10.x Remote Access for 5 connections
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część IX:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania NetCrunch
- roczną pomoc techniczną (telefonicznie i email),
- uaktualnienia wersji zakupionej,
- uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeśli pojawi się w ciągu trwania gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania: VMWare vCenter Server 6 Standard
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część X:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter/ vSphere
- zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera,
- powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania,
- pomoc techniczna w zakresie instalacji,
- dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Cryoserver Software CS500 Maintenance & Support
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część XI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite Enterprise User Extranet User
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część XII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego Oracle Communications Unified Communication Suite
- wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze (W przypadku wymiany nośnika danych, wymieniony nośnik pozostaje u Zamawiającego): - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - PANDB URL filtering subscription for device in an HA pair year 1, PA-5020, PAN-PA-5020-URL4-HA2 - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Część XIII:
Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020
- wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www,
- dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych,
- wymianę uszkodzonego sprzętu.
|
| |