Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Leśny” w Zaskoczynie w 2020 roku, których zakres obejmuje dostawy artykułów spożywczych, mięsa, drobiu i wędlin, mleka i przetworów mlecznych.
Orientacyjne ilości artykułów żywnościowych objętych przyszłymi zamówieniami przedstawiają załączniki nr 1, 2, i 3 do niniejszej specyfikacji. Artykuły żywnościowe będą dostarczane mniejszymi partiami, w ilościach określonych w zamówieniu cząstkowym, przekazywanym wykonawcy telefonicznie, faksem bądź pocztą elektroniczną. Ilości poszczególnych pozycji określone w załącznikach nr 1, 2 i 3 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia obejmuje:
część I zamówienia – Dostawa artykułów spożywczych między innymi CPV 15.80.00.00-6: mąka pszenna 15.61.20.00 – 1, ryż 15.61.41.00-6, płatki kukurydziane 15.61.33.11-1, przetworzone warzywa i owoce 15.33.00.00-0, oleje roślinne 15.41.11.00-3, margaryny 15.43.10.00-8, cukier i produkty pokrewne 15.83.00.00-5, kakao 15.84.00.00-8, kawa, herbata 15.86.00.00-4, przyprawy 15.87.00.00-7, napoje bezalkoholowe 15.98.00-3,
część II zamówienia – Dostawa mięsa, drobiu i wędlin CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3
cześć III zamówienia – Dostawa mleka i przetworów mlecznych CPV: 15.50.00.00-3
Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą nie rzadziej niż:
a) dostawy artykułów spożywczych – część I zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb)
b) dostawy mięsa drobiu i wędlin – część II zamówienia – dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
c) dostawy mleka i przetworów mlecznych – część III zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( w szczególności pod kontem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. )
|
GuidZP400 |
16a60735-60d5-498e-8b15-63458880eb13
|
Biuletyn |
633744-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej LEŚNY
|
Regon |
00096150900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
-
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mierzeszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-041
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-58 6828114,
|
Zamawiajacy fax |
0-58 6828114
|
Zamawiajacy email |
dps.sekretariat@powiat-gdanski.pl,
|
Adres strony url |
https://www.dps.powiat-gdanski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.dpszaskoczyn.naszbip.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie; Zaskoczyn 11 ; 83-041 Mierzeszyn budynek główny, II piętro, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie w 2020 r.
|
Numer referencyjny |
DPS. 272.11.2019. PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Leśny” w Zaskoczynie w 2020 roku, których zakres obejmuje dostawy artykułów spożywczych, mięsa, drobiu i wędlin, mleka i przetworów mlecznych.
Orientacyjne ilości artykułów żywnościowych objętych przyszłymi zamówieniami przedstawiają załączniki nr 1, 2, i 3 do niniejszej specyfikacji. Artykuły żywnościowe będą dostarczane mniejszymi partiami, w ilościach określonych w zamówieniu cząstkowym, przekazywanym wykonawcy telefonicznie, faksem bądź pocztą elektroniczną. Ilości poszczególnych pozycji określone w załącznikach nr 1, 2 i 3 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia obejmuje:
część I zamówienia – Dostawa artykułów spożywczych między innymi CPV 15.80.00.00-6: mąka pszenna 15.61.20.00 – 1, ryż 15.61.41.00-6, płatki kukurydziane 15.61.33.11-1, przetworzone warzywa i owoce 15.33.00.00-0, oleje roślinne 15.41.11.00-3, margaryny 15.43.10.00-8, cukier i produkty pokrewne 15.83.00.00-5, kakao 15.84.00.00-8, kawa, herbata 15.86.00.00-4, przyprawy 15.87.00.00-7, napoje bezalkoholowe 15.98.00-3,
część II zamówienia – Dostawa mięsa, drobiu i wędlin CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3
cześć III zamówienia – Dostawa mleka i przetworów mlecznych CPV: 15.50.00.00-3
Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą nie rzadziej niż:
a) dostawy artykułów spożywczych – część I zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb)
b) dostawy mięsa drobiu i wędlin – część II zamówienia – dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
c) dostawy mleka i przetworów mlecznych – część III zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( w szczególności pod kontem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. )
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę na realizację I, II, III części zamówienia w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wykazał, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia ( dwie dostawy, dwie umowy ):
- na dostawy artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto kazda
- na dostawy mięsa, drobiu i wędlin o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda
- na dostawy mleka i przetworów mlecznych o wartości nie mniejszej nż 50 000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik od 1 do 3 - formularze cenowe, załącznik nr 4 - formularz ofertowy; załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu; załacznik nr 6 - oswiadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; załącznik nr 7 wykaz dostaw; załącznik nr 8 - wzór umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych między innymi: mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, przetworzone warzywa i owoce, oleje roślinne, margaryny, cukier i produkty pokrewne, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkocholowe - dostawy dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, drobiu i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mięsa, drobiu i wędlin - dostawa dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mleka i przetworów mlecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mleka i przetworów mlecznych - dostawa dwa razy w tygodniu ( wg. potrzeb )
|
| |