Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie w 2020 r.

Data publikacji 2019-12-09
Data zakończenia 2019-12-17 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej LEŚNY
Miejscowość Mierzeszyn
Województwo pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633744-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158000006, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Leśny” w Zaskoczynie w 2020 roku, których zakres obejmuje dostawy artykułów spożywczych, mięsa, drobiu i wędlin, mleka i przetworów mlecznych.
Orientacyjne ilości artykułów żywnościowych objętych przyszłymi zamówieniami przedstawiają załączniki nr 1, 2, i 3 do niniejszej specyfikacji. Artykuły żywnościowe będą dostarczane mniejszymi partiami, w ilościach określonych w zamówieniu cząstkowym, przekazywanym wykonawcy telefonicznie, faksem bądź pocztą elektroniczną. Ilości poszczególnych pozycji określone w załącznikach nr 1, 2 i 3 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia obejmuje:
część I zamówienia – Dostawa artykułów spożywczych między innymi CPV 15.80.00.00-6: mąka pszenna 15.61.20.00 – 1, ryż 15.61.41.00-6, płatki kukurydziane 15.61.33.11-1, przetworzone warzywa i owoce 15.33.00.00-0, oleje roślinne 15.41.11.00-3, margaryny 15.43.10.00-8, cukier i produkty pokrewne 15.83.00.00-5, kakao 15.84.00.00-8, kawa, herbata 15.86.00.00-4, przyprawy 15.87.00.00-7, napoje bezalkoholowe 15.98.00-3,
część II zamówienia – Dostawa mięsa, drobiu i wędlin CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3
cześć III zamówienia – Dostawa mleka i przetworów mlecznych CPV: 15.50.00.00-3
Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą nie rzadziej niż:
a) dostawy artykułów spożywczych – część I zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb)
b) dostawy mięsa drobiu i wędlin – część II zamówienia – dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
c) dostawy mleka i przetworów mlecznych – część III zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( w szczególności pod kontem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16a60735-60d5-498e-8b15-63458880eb13
Biuletyn 633744-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej LEŚNY
Regon 00096150900000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Mierzeszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 83-041
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-58 6828114,
Zamawiajacy fax 0-58 6828114
Zamawiajacy email dps.sekretariat@powiat-gdanski.pl,
Adres strony url https://www.dps.powiat-gdanski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dpszaskoczyn.naszbip.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie; Zaskoczyn 11 ; 83-041 Mierzeszyn budynek główny, II piętro, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie w 2020 r.
Numer referencyjny DPS. 272.11.2019. PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Leśny” w Zaskoczynie w 2020 roku, których zakres obejmuje dostawy artykułów spożywczych, mięsa, drobiu i wędlin, mleka i przetworów mlecznych. Orientacyjne ilości artykułów żywnościowych objętych przyszłymi zamówieniami przedstawiają załączniki nr 1, 2, i 3 do niniejszej specyfikacji. Artykuły żywnościowe będą dostarczane mniejszymi partiami, w ilościach określonych w zamówieniu cząstkowym, przekazywanym wykonawcy telefonicznie, faksem bądź pocztą elektroniczną. Ilości poszczególnych pozycji określone w załącznikach nr 1, 2 i 3 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia obejmuje: część I zamówienia – Dostawa artykułów spożywczych między innymi CPV 15.80.00.00-6: mąka pszenna 15.61.20.00 – 1, ryż 15.61.41.00-6, płatki kukurydziane 15.61.33.11-1, przetworzone warzywa i owoce 15.33.00.00-0, oleje roślinne 15.41.11.00-3, margaryny 15.43.10.00-8, cukier i produkty pokrewne 15.83.00.00-5, kakao 15.84.00.00-8, kawa, herbata 15.86.00.00-4, przyprawy 15.87.00.00-7, napoje bezalkoholowe 15.98.00-3, część II zamówienia – Dostawa mięsa, drobiu i wędlin CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3 cześć III zamówienia – Dostawa mleka i przetworów mlecznych CPV: 15.50.00.00-3 Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą nie rzadziej niż: a) dostawy artykułów spożywczych – część I zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb) b) dostawy mięsa drobiu i wędlin – część II zamówienia – dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb ) c) dostawy mleka i przetworów mlecznych – część III zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb ) Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( w szczególności pod kontem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. )
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę na realizację I, II, III części zamówienia w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wykazał, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia ( dwie dostawy, dwie umowy ): - na dostawy artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto kazda - na dostawy mięsa, drobiu i wędlin o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda - na dostawy mleka i przetworów mlecznych o wartości nie mniejszej nż 50 000 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Załącznik od 1 do 3 - formularze cenowe, załącznik nr 4 - formularz ofertowy; załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu; załacznik nr 6 - oswiadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; załącznik nr 7 wykaz dostaw; załącznik nr 8 - wzór umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych między innymi: mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, przetworzone warzywa i owoce, oleje roślinne, margaryny, cukier i produkty pokrewne, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkocholowe - dostawy dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, drobiu i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy mięsa, drobiu i wędlin - dostawa dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy mleka i przetworów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy mleka i przetworów mlecznych - dostawa dwa razy w tygodniu ( wg. potrzeb )
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)