1.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczanie materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
1.2.Szczegółowy wykaz materiałów biurowych , papieru kserograficznego i składanki komputerowej, ich ilość są wskazane w załączniku nr 1 do wzoru umowy która jest załącznikiem do SIWZ. Wykaz zawiera przewidywane zaopatrzenie na materiały biurowe w ciągu 12 miesięcy.
1.3. Wydawanie i dostarczanie materiałów biurowych do Zamawiającego następować będzie partiami, począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020r. lub do wykorzystania kwoty wskazanej w § 3 ust 2 wzoru umowy, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego.
1.4.Wykonawca zobowiązuje się wydać i dostarczyć na własny koszt i ryzyko materiały biurowe do wskazanego przez zamawiającego Wydziału UMT lub jednostki organizacyjnej GMT, w godzinach pracy Urzędu i jednostki organizacyjnej GMT.
1.5. Zakres i warunki wykonania dostawy, określa szczegółowo wzór umowy załącznik nr 5 do SIWZ.
1.6.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
1.7. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp.
1.8. Rozwiązania równoważne:
1.8.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
1.8.2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
1.8.3. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej.
1.8.4. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
1.8.5. Kryteria równoważności wskazane zostały w załączniku do SIWZ.
|
GuidZP400 |
0e9b0b0a-7ea3-4b3b-9da6-dedb76734366
|
Biuletyn |
629453-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
|
Regon |
59690300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały gen. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 118 713
|
Zamawiajacy fax |
566 118 622
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.torun.pl
|
Adres strony url |
www.bip.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Torunia, Biuro Obsługi Urzędu, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń
|
Numer referencyjny |
149/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczanie materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
1.2.Szczegółowy wykaz materiałów biurowych , papieru kserograficznego i składanki komputerowej, ich ilość są wskazane w załączniku nr 1 do wzoru umowy która jest załącznikiem do SIWZ. Wykaz zawiera przewidywane zaopatrzenie na materiały biurowe w ciągu 12 miesięcy.
1.3. Wydawanie i dostarczanie materiałów biurowych do Zamawiającego następować będzie partiami, począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020r. lub do wykorzystania kwoty wskazanej w § 3 ust 2 wzoru umowy, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego.
1.4.Wykonawca zobowiązuje się wydać i dostarczyć na własny koszt i ryzyko materiały biurowe do wskazanego przez zamawiającego Wydziału UMT lub jednostki organizacyjnej GMT, w godzinach pracy Urzędu i jednostki organizacyjnej GMT.
1.5. Zakres i warunki wykonania dostawy, określa szczegółowo wzór umowy załącznik nr 5 do SIWZ.
1.6.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
1.7. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp.
1.8. Rozwiązania równoważne:
1.8.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
1.8.2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
1.8.3. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej.
1.8.4. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
1.8.5. Kryteria równoważności wskazane zostały w załączniku do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp, w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałyby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji tj. sprzedaż oraz dostarczanie materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń, których szczegółowy wykaz zawarty jest w załączniku nr 1 do umowy.
Wartość całkowita nie może przekroczyć 23 416, 64 zł netto.
Udzielenie powyższego zamówienia jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości dostawi świadczonych w ramach zamówienia podstawowego.
Czas trwania umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy nie może przekroczyć 3 lat.
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Formularz oferty wraz z załącznikiem nr 1. 5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
a) gdy łączna Wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie,
b) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców,
c) zmiany stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego,
d) w przypadku zakończenia wytwarzania towaru objętego Umową lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego,
e) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty,
f) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu,
g) w wypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz od Wykonawcy,
h) Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych.
2. Zmiany osób wskazanych w Umowie, zmiana danych kontaktowych lub teleadresowych, zmiany rachunków bankowych nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga aneksu do Umowy. Wystarczające jest pisemne powiadomienie drugiej Strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|